Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitokset!E hyväksytty on se, en ole erikseen konttorilla käyttäny enkä käytä. On E stanssit kyljessä ja hieno E hyväksyntä plakaatti mopossa mukana.. Valmistajan mukaan saksassa tyyppi hyväksytty
onhan toi vähän korkeampi.ja itse painan n100kgIlmeisesti geelipenkki saa sinulta varauksettomat suositukset. Vai tulkitsinko oikein tuon perässä olevan hyppyläpsyhymiön?sekä geelipenkki.![]()
Onkohan tuo yhtään korkeampi kuin vakio. Kuvissa näyttäisi, mutta entäs käytäntö - varsinkin kun tulen siihen lastaamaan 100kg höttöä niin onko lopputulos yhtäläinen lätty kuin tuo alkuperäinenkin.
Hiukan tuommoinen hinkuttais, mutta mitä noita ulkomaanelävien foorumeita olen lueskellut niin tuntuis tuokin jakkara jakavan mielipiteitä.
Nonni eli tommonenkin sitten tarvitaan.onhan toi vähän korkeampi.ja itse painan n100kgIlmeisesti geelipenkki saa sinulta varauksettomat suositukset. Vai tulkitsinko oikein tuon perässä olevan hyppyläpsyhymiön?sekä geelipenkki.![]()
Onkohan tuo yhtään korkeampi kuin vakio. Kuvissa näyttäisi, mutta entäs käytäntö - varsinkin kun tulen siihen lastaamaan 100kg höttöä niin onko lopputulos yhtäläinen lätty kuin tuo alkuperäinenkin.
Hiukan tuommoinen hinkuttais, mutta mitä noita ulkomaanelävien foorumeita olen lueskellut niin tuntuis tuokin jakkara jakavan mielipiteitä.![]()
vakiolla perse puutuu 150km tällä n 250km.
![]()
No jaa. Ei mitään ongelmia vakiopenkillä edes 800+ km päivämatkoilla, joten väittäisin että vika on jossain ihan muualla kuin penkissäNonni eli tommonenkin sitten tarvitaan.onhan toi vähän korkeampi.ja itse painan n100kgIlmeisesti geelipenkki saa sinulta varauksettomat suositukset. Vai tulkitsinko oikein tuon perässä olevan hyppyläpsyhymiön?sekä geelipenkki.![]()
Hiukan tuommoinen hinkuttais, mutta mitä noita ulkomaanelävien foorumeita olen lueskellut niin tuntuis tuokin jakkara jakavan mielipiteitä.![]()
vakiolla perse puutuu 150km tällä n 250km.
![]()
![]()
Viikonloppuna poikkesin tallilla ja kyllähän nuo pumput ääriasennossa edelleen näyttäisivät ottavan suojaan kiinni.Marraskuun alkupäivinä saivat myyntiin tuon öljyjäähyn suojan.Katos vaan, nyt saa näköjään öljynlauhduttimellekin suojaa. Pitääpä laittaa tilaukseen.-Evotechin mustat vesi- ja öljyjäähyn suojat
Vieläkö muuten toi evon syylärisuoja ottaa pumppuihin kiinni kun stonga on ääriasennossa?Vai onko tapahtunut tuotekehitystä?![]()
Tuosta pumppujen ja suojan toisiinsa osumisesta en valitettavasti ole edes kuullut.Stongaa en asennuksen jälkeen ääriasentoihin tullut käännelleeksi, joten en osaa sanoa tuosta. Testaan kun seuraavan kerran tallilla käyn.![]()
Kiitos, tämä oli loistava tieto!joo ei tarvinna tankkii ja sivu muoveja irroitella...vaihdevivun yläpuolella oleva muovi vain irti,siitä reiästä pienellä sorminäppäryydellä se oikea liitin vain löytyi
Mahtaako sulla löytyä kuvaa ?mä vaihdoin silloin ku kinky vielä oli mulla , LSL alu tanko , leveys oli muistaakseni 800 ja korko 45...piuhat ja letkut riitti hyvin... korko oli just passeli, matalampi ottas niihin sivu poskiin kiinni.. ajoasento oli ihan Ok !! ei niin pappamainen kuin orkkis![]()
kädet yhdessä ja korkealla
Varmaan joku on jo kysynyt, mut missä teetätit maalaukset? Todella hienoa jälkeä... Jos Tripleäkin vähän värjäilisi...Mahtaako sulla löytyä kuvaa ?mä vaihdoin silloin ku kinky vielä oli mulla , LSL alu tanko , leveys oli muistaakseni 800 ja korko 45...piuhat ja letkut riitti hyvin... korko oli just passeli, matalampi ottas niihin sivu poskiin kiinni.. ajoasento oli ihan Ok !! ei niin pappamainen kuin orkkis![]()
kädet yhdessä ja korkealla
Tuntuisi noita jokunen jo olevan. Tuolla busanistien kingi-osiossa sellaista jo kovin puuhataan. Asialla tosin taitaa olla pitkälti samat tyypit kuin täällä orgissakin.Onkohan orkissa jo monta kingillä ajavaa, olisko aika laittaa ensi kesänä pystyyn kokoontumisajot.
Mopot riviin, kuvia, kahvia ja tuunausten tuijottamista![]()
Joka vuotinen perinne hankkia uusi mopo mutta sillä mä ajelen jos ei kukaan osta poisTuntuisi noita jokunen jo olevan. Tuolla busanistien kingi-osiossa sellaista jo kovin puuhataan. Asialla tosin taitaa olla pitkälti samat tyypit kuin täällä orgissakin.Onkohan orkissa jo monta kingillä ajavaa, olisko aika laittaa ensi kesänä pystyyn kokoontumisajot.
Mopot riviin, kuvia, kahvia ja tuunausten tuijottamista![]()
Edit: Pitimän vielä kysyä, että et kai ole Kingistäsi luopumassa??![]()