Sori pakko sekoittaa pakkaa...Tämä on netistä luettua juttua ja tätä on tapahtunut paljon.
Eli menet viikkoa ennen kuin sen auton leima menee umpeen, niin jolleikkin on käynyt niin, että se on saanut vain viikon korjaus aikaa, en tiedä onko tässä kohtaan leimäsetä toiminut väärin, koska laissa on tämä
mutta tuosta on ollut juuri puhetta, kun toiset ei ole ymmärtänyt. Eli tarkoittaako tuo 2kk korjaus aikaa, että jos menen leimalle 2kk ennen viimeistä leima päivää, niin mulla on korjaus aikaa 2kk, vai voin esim mennä leimalle viimeisenä leima päivänä, niin saan korjaus aikaa käyttää 2kk sen 1kk sijaan??
Mutta jos katsastus aika on about 6kk, eli sulla on rekisteriotteessa merkattu se päivä kun saat mennä leimalle, oliko se 6kk ennen kuin on viimeinen päivä leimata, eli pertiaatteessa jos menet leimalle 2kk ennen kuin on viimeinen leimapäivä, niin sulla olisi tuo 2kk korjaus aika, ja jos menet esim 1vko ennen kuin se viimeinen leimapäivä on, niin saat 1vko korjaus aikaa, sen takia on se 6kk leima aika, mutta silloin sä käyttäisit jo 6kk välein leimalla...Eikö näin se menisi niin kuin oikein, vai kuvittelenko nyt ihan väärin...
itse olen kyllä aina saanut 1kk korjaus aikaa, kun olen noin viikkoa ennen käyttänyt..