Ihan turha kuittailla, lapsellista suorastaan.Laita silmät kiinni...![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan turha kuittailla, lapsellista suorastaan.Laita silmät kiinni...![]()
![]()
Siis kelle?Ja mä luulen, et tää asia on käsitelty, et ennenkö enempää kukkahattujuttuja tulee ni vois sulkee/poistaa tän aiheen? enpä tajunnu et se oli noinki arka aihe...![]()
Kyllä saa.Ymmärtääkseni splittaus on teoriassa laillista. Ajoneuvon kun saa ohittaa vasemmalta puolelta samaa kaistaa käyttäen. Tässä tulee vain huomioida, että mikään moottoripyörän osa, kuten ohjaustanko, ei saa olla viivan päällä.
Käsittääkseni hitaasti ajavan ajoneuvon saa ohittaa vaikka käyttämällä vastaantulevien kaistaa hetkellisesti.. vai onko ohittamisesta tullut kiellettyä tässä lähiaikoina?Kyllä saa.Ymmärtääkseni splittaus on teoriassa laillista. Ajoneuvon kun saa ohittaa vasemmalta puolelta samaa kaistaa käyttäen. Tässä tulee vain huomioida, että mikään moottoripyörän osa, kuten ohjaustanko, ei saa olla viivan päällä.
Kaistaviivan päällä hetkellisesti ajaminen on sallittua.
Mikä sitten tuo hetki on, sen määrittelee paikallinen gyyläkeskus.
Kuinka paljon näkeekään liikenteessä autojen välissä surffailua..! Voi voi aivokääpiöparkoja! Hirvittävän vaarallista, kiellettyä ja typerää mielestäni!![]()
sanoi:Ja mä luulen, et tää asia on käsitelty, et ennenkö enempää kukkahattujuttuja tulee ni vois sulkee/poistaa tän aiheen? enpä tajunnu et se oli noinki arka aihe...
Kyse oli ohittamisesta käyttämällä samaa kaistaa.Käsittääkseni hitaasti ajavan ajoneuvon saa ohittaa vaikka käyttämällä vastaantulevien kaistaa hetkellisesti.. vai onko ohittamisesta tullut kiellettyä tässä lähiaikoina?Kyllä saa.Ymmärtääkseni splittaus on teoriassa laillista. Ajoneuvon kun saa ohittaa vasemmalta puolelta samaa kaistaa käyttäen. Tässä tulee vain huomioida, että mikään moottoripyörän osa, kuten ohjaustanko, ei saa olla viivan päällä.
Mitä tekemistä sillä tämän kanssa on?Käsittääkseni hitaasti ajavan ajoneuvon saa ohittaa vaikka käyttämällä vastaantulevien kaistaa hetkellisesti.. vai onko ohittamisesta tullut kiellettyä tässä lähiaikoina?[
Kyllä saa.
Tästä asiastahan tehtiin topicci ihan vähän aika sitten. Ei kai näitä nyt tarvi jatkuvasti käydä läpi. Haulla ne löytää ja näet sieltä muiden mielipiteen ja voit kirjoittaa sinne oman mielipiteen. Ei aina uutta aihetta.
JepNo koko mopoilu on hengellä leikkimistä, jatkaa keskikaistalla...![]()
![]()
![]()
Splittaaminen on hauska ja jännittävä tapa lisätä adrenaliinin tuotantoa kehossaTästä asiastahan tehtiin topicci ihan vähän aika sitten. Ei kai näitä nyt tarvi jatkuvasti käydä läpi. Haulla ne löytää ja näet sieltä muiden mielipiteen ja voit kirjoittaa sinne oman mielipiteen. Ei aina uutta aihetta.![]()
Jep, ei tästä aiheesta tarvii TAAS laittaa sitä 5:ttä sivua, että onko se laillista vai laitonta ajaa keskiviivan sitä tai tätä puolta!
Varsinkaan sellasten, jotka ei edes asu tääl "ruuhkissa"!
Ai, jaa... Mä kyl haien ihan jostain muualta kiksini ja toi splitaamienen on joka päiväinen leipä... Ei säväytä sitten millään muotoa.Splittaaminen on hauska ja jännittävä tapa lisätä adrenaliinin tuotantoa kehossaTästä asiastahan tehtiin topicci ihan vähän aika sitten. Ei kai näitä nyt tarvi jatkuvasti käydä läpi. Haulla ne löytää ja näet sieltä muiden mielipiteen ja voit kirjoittaa sinne oman mielipiteen. Ei aina uutta aihetta.![]()
Jep, ei tästä aiheesta tarvii TAAS laittaa sitä 5:ttä sivua, että onko se laillista vai laitonta ajaa keskiviivan sitä tai tätä puolta!
Varsinkaan sellasten, jotka ei edes asu tääl "ruuhkissa"!![]()
Jaa, eipä ollu huutojensa vastaajaksi... Eikä eka ollu kertaSiis kelle?Ja mä luulen, et tää asia on käsitelty, et ennenkö enempää kukkahattujuttuja tulee ni vois sulkee/poistaa tän aiheen? enpä tajunnu et se oli noinki arka aihe...![]()
![]()