Kuinka paljon näkeekään liikenteessä autojen välissä surffailua..!
Tarvii sensuroida ite.
Tarvii sensuroida ite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähennetään sitä crackin polttamista heti aamupäivästä. Suomen ruuhkassa lähdetään kesken kaiken "asioille"... Ei ei ei.oli miten oli, mä en hyväksy. Jos liikenteeseen lähtee, millä tahansa vehkeellä, ni siel pitää asennoitua myös siihen, et on ruuhkia. Ja liikennevaloissa usein on tapana (ruuhka-aikaan vallankin) kotilorepsikan avata ovi, sieltähän ei ketään voi tulla, ja kiiruhtaa asioilleen...sitten sieltä välistä tulla hönkii motoristi joka ei ehdi/pysty enää reagoimaan avautuvaan oveen...kaput.
Ja niitäkin ikävä kyllä on, jotka näkee tilanteen ja tekee tuon tempun tahallaan..!![]()
..ja ihan sama, kuhan tulee saikkua ja rahaa vak.yhtiöstäVähennetään sitä crackin polttamista heti aamupäivästä. Suomen ruuhkassa lähdetään kesken kaiken "asioille"... Ei ei ei.oli miten oli, mä en hyväksy. Jos liikenteeseen lähtee, millä tahansa vehkeellä, ni siel pitää asennoitua myös siihen, et on ruuhkia. Ja liikennevaloissa usein on tapana (ruuhka-aikaan vallankin) kotilorepsikan avata ovi, sieltähän ei ketään voi tulla, ja kiiruhtaa asioilleen...sitten sieltä välistä tulla hönkii motoristi joka ei ehdi/pysty enää reagoimaan avautuvaan oveen...kaput.
Ja niitäkin ikävä kyllä on, jotka näkee tilanteen ja tekee tuon tempun tahallaan..!![]()
Samasta aiheesta kirjoteltiin jossain muuallakin tällä foorumilla. Olen täysin samoilla linjoilla PrivateeR:in kanssa. Jos pitää järjen mukana touhussa, niin mikä ettei?
Laitana tähänkin kokemukseni Saksasta. Siellä moottoritiellä seisovien autojonojen ohittaminen kaistojen välissä on aivan normaalia. Autoilija tekevät yleensä tilaa kaistojen välissä tulevalle pyörälle. En näe mitään pahaa siinä, että ohittaa seisovan tai 10km/h matelavan autojono kaistojen välistä. Itse ohitin tällä tyylillä ruuhkissa varmasti tuhansia autoja päivässä.
Trolli, trolli!!![]()
Juuri näin. Ei ole montaa päivää siitä, kun itse melkein säikähdin pyörää, joka ohitti jonojen välissä vaikka jonot liikkuivat noin 25-30 km/h vauhtia. Huomasin pyörän ensimmäisen kerran vasta, kun se oli kohdallani. Olisiko pyörällä ollut vauhtia n. 40 km/h. Seuraavissa valoissa pyörä ajoi vasemmalle kääntyvien kaistalta risteyksestä suoraan eteen päin.Autoilijaa voidaan puolustaa myös sillä, että kotilossa ei myöskään odota hitaasti liikkuvassa ruuhkassa jonkun pyyhkäisevän reippaasti ohi tai autokuski ei ole "virittänyt" silmiään etsimään takaa, jonojen välissä lähestyviä mopoja.
Eli splitataan seisovia jonoja, ei liikkuvia.
tuota just tarkotin..täällä Tampereellakin esim. rantaväylällä niin seisovia kuin hitaasti liikkuviakin jonoja - pienellä nopeuserolla ja sormet koko ajan jarrukahvalla. aina silloin tällöin löytyy se jamppa, joka päättää vetää raon tukkoon tai jopa avata ovensa.
Laita silmät kiinni...Kuinka paljon näkeekään liikenteessä autojen välissä surffailua..! Voi voi aivokääpiöparkoja! Hirvittävän vaarallista, kiellettyä ja typerää mielestäni!![]()
Selitykseksi moisesta typeryydestä olen kuullut mm.; "Ruuhkassa ajattelin, ettei kannata viedä yhden auton paikkaa, kun keskellekin mahtuu..." ! Ei ei ei näin... Sitten ylimielisenä heilutellaan kesoo ja huudellaan rivouksia, jollei tätä suunnitelmaa pääsekään toteuttaan.
Tiedän kyl; mahtuuhan sinne juu, mut omalla hengellään siinäkin leikkii!