Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei ne mun ajamat kierrokset nyt miten onnistuneita olleet. On niin pitkä tauko kun on ajanut kovaa tai siis omaa kovaa että avaukset on ihan naurettavia ja sitten kun ei ole ollut omaa pyörää ja lainapyöräkin on vaihtunut joka settiin niin ajo on aika sekaisin.Just näin. Tän takia olenkin tuota Racecronoa käyttänyt tänä vuonna aktiivisesti. Nyt jokkis viikonloppuna sain se vielä tyrkättyä Banzai puvun alle kun kävi testaamassa onko Saarisen Mikon Honda kunnossa. Sitä käppyrää kun vertaa omaan niin näkee selvästi missä on parannettavaa ja mitkä menee hyvin.
Jos saat sen nopeimman kierroksen raapaistua sieltä ulos niin laita maililla mulle niin latailen sen tohon Racechronoon ja tutkin missä tulee pataan rankimmin.
Älä nyt hyvä mies takerru pikkuseikkoihin, ainahan nää rönsyilee. Milloin homostellaan, milloin neiteillään jne.piti oikein tarkastaa et oon oikeessa topicissa... olin, mut noi ylemmät viestit ei vaan jotenkin natsaa aiheeseen![]()
Nyt kun rönsytään kunnolla niin onko sinulla mielikuvaa paljon voisi olla kärkipään SuperBike petterien realistiset kyydit takasuoran jarruihin ?Älä nyt hyvä mies takerru pikkuseikkoihin, ainahan nää rönsyilee. Milloin homostellaan, milloin neiteillään jne.piti oikein tarkastaa et oon oikeessa topicissa... olin, mut noi ylemmät viestit ei vaan jotenkin natsaa aiheeseen![]()
![]()
Tämä alkaa olla jo suhteellisen huvittavaaPalataan asiaan: Kuka tunnustaa?
"Ihan vaan by the way, alastarolla isot pärrät ei vetäny edes muistaakseni kauheen kovia aikoja verrattuna esim. kaverini V40 2.0T volvoon jossa alustana oli FK:n jouset ja vakioiskarit. Kovempaa kyllä menivät, kuten kuuluukin, mutta ajat ei päätä huimannu.." (dnsf.org)
Jos mulla oisi Volvo vaan, kyllä näyttäisin,
mä radalla kuin ajetaan, kaikki voittaisin!
Mut asfaltti tuo katala on mulle liian kapea...
Tuo on erittäin suhteellista...Mikään Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto
Okei, huomasin virheeni. Mikään pelkästään madallusjousilla ryyditetty Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto.Tuo on erittäin suhteellista...Mikään Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto
Milloin Volvo luokitellaan nopeaksi?Okei, huomasin virheeni. Mikään pelkästään madallusjousilla ryyditetty Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto.Tuo on erittäin suhteellista...Mikään Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto
![]()
En tiedä, mutta kiihdytyspuolella taitaa se Krister Adeensin 850 volvo mennä matalia 7s aikoja.Milloin Volvo luokitellaan nopeaksi?Okei, huomasin virheeni. Mikään pelkästään madallusjousilla ryyditetty Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto.Tuo on erittäin suhteellista...Mikään Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto
![]()
Miten auto ylipäätään luokitellaan nopeaksi?Milloin Volvo luokitellaan nopeaksi?Okei, huomasin virheeni. Mikään pelkästään madallusjousilla ryyditetty Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto.Tuo on erittäin suhteellista...Mikään Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto
![]()
Kysyit:Miten auto ylipäätään luokitellaan nopeaksi?Milloin Volvo luokitellaan nopeaksi?Okei, huomasin virheeni. Mikään pelkästään madallusjousilla ryyditetty Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto.Tuo on erittäin suhteellista...Mikään Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto
![]()
Onhan Vulvista rakenneltu jotain crossi yms. vehkeitä, jotka on pakko nopeaksi myöntää. Se on sitten eri asia kuinka paljon siellä on Volvoa jäljellä. S40 T4 ei ole nopea auto. Lähellekään.
2.0T ei ole T4. Ei sillä. Kumpikaan ei ole järin nopea, mutta ei hypitä ja pompitaMiten auto ylipäätään luokitellaan nopeaksi?Milloin Volvo luokitellaan nopeaksi?Okei, huomasin virheeni. Mikään pelkästään madallusjousilla ryyditetty Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto.Tuo on erittäin suhteellista...Mikään Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto
![]()
Onhan Vulvista rakenneltu jotain crossi yms. vehkeitä, jotka on pakko nopeaksi myöntää. Se on sitten eri asia kuinka paljon siellä on Volvoa jäljellä. S40 T4 ei ole nopea auto. Lähellekään.
kyl mä sanosin tota jo aika nopeeks...
Mitään yksiselitteistä rajaa nopean ja ei-nopean välillä ei tietenkään ole. Sen voi kuitenkin sanoa, että Volvon vakiomallistolla ei päästä lähellekään sitä rajaa.Kysyit:Miten auto ylipäätään luokitellaan nopeaksi?Milloin Volvo luokitellaan nopeaksi?Okei, huomasin virheeni. Mikään pelkästään madallusjousilla ryyditetty Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto.Tuo on erittäin suhteellista...Mikään Volvo ei ole millään mittapuulla nopea auto
![]()
Miten auto ylipäätään luokitellaan nopeaksi?
Sitten sanot:
S40 T4 ei ole nopea auto.
Sulla pitää olla se tieto.![]()
Meillä etu- ja takarenkaan pyörimisero Motoparkin takasuoran jarrussa on noin 15-20km/h, noin 6-7%. Sen verran SB luistaa tai renkaan kehä laajenee eri tavalla. Ero kasvaa aika nopeasti nopeuden lisääntyessä. Bussipysäkillä ero on noin 8-10%, mutta se johtuu renkaiden kehän erosta kallistettaessa.Käytät ilmeisesti eturenkaan kehämittaa? Takasen kehämitta on kuitenkin jonkun verran pidempi. Se kun on meinaan ihan täysin mahdollista että jokunen kilometri tulee nopeuseroa pelkästään sillä että takanen luistaa hiukan.
Vähän yli 270km/h menee hyvissä olosuhteissa. Viime kisassa sijalla 17Nyt kun rönsytään kunnolla niin onko sinulla mielikuvaa paljon voisi olla kärkipään SuperBike petterien realistiset kyydit takasuoran jarruihin ?
n. 280+- tms. ?