• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Auto vs moottoripyörä

Nukuin yöni hyvin, uni tuli kun silmät suljin joten ilman suurempia paineita lähdetään pitämään hauskaa. Heti tämän kirjoituksen jälkeen Skylle suuntaa Motoparkkia kohti.

Tiedä sitten olenko mä ainut kuka on tässä leikillään mukana kun kilpakumppanini copy pasteaa vuoden vanhoja kirjoituksiani tänne, tonne, tuonne ja vielä bomber foorumillekin. Kun mä en uhoa niin kaivetaan vanhoja jossa uhoan. Ei kai kusiaisen päällä puntti tutise?

Turhaan tutisee. En koskaan ja ikimaailmassa pysty samaan kuin jo kilpailtu Audi. En vaikka ajaisin oikealla kilpakalustolla.
Hah hah. Eipä puntit tutise ja tosissani en ole tässä leikissä mukana todellaakaan. Jos olisin urallani edennyt maailmanluokan tehdastalliin ja pitäisi puolustaa tehtaan mainetta jotain ihmeautoa vastaan, saattaisin enempi tosissani olla. Pieni mainostelu kuitenkin paikallaan ja jonkinlainen vastakkainasettelu. Jos sopupeliltä näyttäisi, niin kuka tätä enempää viitsii seurata kuin pesäpalloakaan.

Näissä leikeissä aina vähän kaivellaan ja katsellaan kuka oli oikeassa ja kuka väärässä. Väärässä voi olla, mielipiteitä ja arvuuttelujahan nämä vain. Mutta jos uhoaa tulevansa, olevansa kovempi, niin silloin pitää tulla ja olla. Helannosta eikä Legendistäkään näköjään ollut huutoihinsa vastaamaan. Oma tavoitteeni on roikkua perässä, katsoa jäänkö mutkissa vaiko en ja pysyä pystyssä huomiseen kisaan. Huominen on varattu elämäni ensimmäiselle, ehkä jopa viimeiselle lipalle, tänään ei vielä ole sille budjetoitu aikaa.

Parin tunnin päästä rata on jo tutumpi.

Nyt provoilun parista hetkeksi reaalielämän pariin. Sen voin ainakin kertoa, että pyöräkuskeilla on kylmempi kuin autokuskeilla. Ai jeesus että paleltaa...

Jukka

Tiedä sitten olenko mä ainut kuka on tässä leikillään mukana kun kilpakumppanini copy pasteaa vuoden vanhoja kirjoituksiani tänne, tonne, tuonne ja vielä bomber foorumillekin. Kun mä en uhoa niin kaivetaan vanhoja jossa uhoan. Ei kai kusiaisen päällä puntti tutise?

Turhaan tutisee. En koskaan ja ikimaailmassa pysty samaan kuin jo kilpailtu Audi. En vaikka ajaisin oikealla kilpakalustolla.
Jukka taitaa purkaa mickey/helanto/jokumuumikä/legenda-patoutumia edelleen tai sitten siellä on tosiaan jotain orastavaa "%#ttuiluntarvetta kuoriutumassa
smile_org.gif

Tuossa kun tiivistit nismon speksejä ja ajokokemustasi, niin minulle valkeni, ettei tästä välttämättä hirveän eritasoinen kisa tule kuin tuosta SSA vs R6R. Harmi, ettei rata ole sinulle tutumpi, mutta hyvä näinkin.

Nukuin yöni hyvin, uni tuli kun silmät suljin joten ilman suurempia paineita lähdetään pitämään hauskaa. Heti tämän kirjoituksen jälkeen Skylle suuntaa Motoparkkia kohti.

Älä ole app huolissasi vaikka noita vanhoja kirjoituksiasi joku linkittäisikin ihan minne vaan
smile_org.gif
Myös tuolla b-foorumin puolella sinua pidetään miehenä kenellä on oikeasti "munaa" lähteä tuollainen leikkimielinen kokeilu suorittamaan.

Ajelehan turvallisesti perille ja ottakaa hyvä "kisa"
thumbs-up.gif

Itse yritän katsomaan ehtiä, vaikka tuo aikataulu muutos hiukan sotkikin omaa kuviota...

Tuossa kun tiivistit nismon speksejä ja ajokokemustasi, niin minulle valkeni, ettei tästä välttämättä hirveän eritasoinen kisa tule kuin tuosta SSA vs R6R. Harmi, ettei rata ole sinulle tutumpi, mutta hyvä näinkin.
Taitaapi olla tuo katu-Skyline _ainakin_ 10s/kierros hitaampi kuin rata-Audi slikseillä... En usko siis 1.40 alittuvan Skyllellä. Veikkaan 1.45, joka tarkoittaa sitä, että prätkäkuski voi vielä "cruisailla" tuossa vauhdissa. Mutta tämä on vain veikkaus, katsotaan kuinka lähelle osuu  
smile_org.gif

Täältäkin pisteet app:lle, nyt saadaan vihdoin selvyys, onhan siitä jo vuosia väännettykin
tounge.gif

Hah hah. Eipä puntit tutise ja tosissani en ole tässä leikissä mukana todellaakaan. Jos olisin urallani edennyt maailmanluokan tehdastalliin ja pitäisi puolustaa tehtaan mainetta jotain ihmeautoa vastaan, saattaisin enempi tosissani olla. Pieni mainostelu kuitenkin paikallaan ja jonkinlainen vastakkainasettelu. Jos sopupeliltä näyttäisi, niin kuka tätä enempää viitsii seurata kuin pesäpalloakaan.

Näissä leikeissä aina vähän kaivellaan ja katsellaan kuka oli oikeassa ja kuka väärässä. Väärässä voi olla, mielipiteitä ja arvuuttelujahan nämä vain. Mutta jos uhoaa tulevansa, olevansa kovempi, niin silloin pitää tulla ja olla. Helannosta eikä Legendistäkään näköjään ollut huutoihinsa vastaamaan. Oma tavoitteeni on roikkua perässä, katsoa jäänkö mutkissa vaiko en ja pysyä pystyssä huomiseen kisaan. Huominen on varattu elämäni ensimmäiselle, ehkä jopa viimeiselle lipalle, tänään ei vielä ole sille budjetoitu aikaa.

Nyt provoilun parista hetkeksi reaalielämän pariin. Sen voin ainakin kertoa, että pyöräkuskeilla on kylmempi kuin autokuskeilla. Ai jeesus että paleltaa...

Jukka
Nyt, kun sait app:n koukkuun, ni muista sit linkittää tämä app:n nöyryytysvideo mahdollisimman moneen paikkaan. Liitä oheen vielä se paidaton minä-kuva, jotta saat vielä tätäkin suuremman persnuolijajoukon suosion osaksesi. Olet sä vaan vitun kova jätkä.

Jukka
Nyt, kun sait app:n koukkuun, ni muista sit linkittää tämä app:n nöyryytysvideo mahdollisimman moneen paikkaan. Liitä oheen vielä se paidaton minä-kuva, jotta saat vielä tätäkin suuremman persnuolijajoukon suosion osaksesi. Olet sä vaan vitun kova jätkä.
Eiköhän tämä homma mene ihan sirkushuvien piikkiin, eikä minkään nöyryytksen jne. Jos omistaisin itse vastaavanlaisen auton ja tuollainen tilaisuus tarjoutuisi, niin totta helvetissä lähtisin ajamaan ja kokeilemaan. Enkä vain puhuisi netissä niinkuin eräs.

Nyt, kun sait app:n koukkuun, ni muista sit linkittää tämä app:n nöyryytysvideo mahdollisimman moneen paikkaan. Liitä oheen vielä se paidaton minä-kuva, jotta saat vielä tätäkin suuremman persnuolijajoukon suosion osaksesi. Olet sä vaan vitun kova jätkä.[/QUOTE]
Voi rähmä. Näin sivullisena en oikeastaan omaa oikeutta kommentoida, mutta. Toi oli kyllä jo yli surkea töksäytys. Siis oikeasti haloo... WTF

Moottori lehdessä vuonna 2001 numero 5 oli seuraavanlainen testi.

Rata=Alastaro

Pyörä=MV Agusta F4S Täysin vakio
Pyöränkuski=Erkka Korpiaho
Aika=1.25.6

Auto=Ferrari 360 Modena Täysin vakio
Autonkuski=Alec Arho
Aika=1.30.5

Eiköhän tämä homma mene ihan sirkushuvien piikkiin, eikä minkään nöyryytksen jne. Jos omistaisin itse vastaavanlaisen auton ja tuollainen tilaisuus tarjoutuisi, niin totta helvetissä lähtisin ajamaan ja kokeilemaan. Enkä vain puhuisi netissä niinkuin eräs.
En muista koskaan törmänneeni yhdistelmään helvetin nopea ja helvetin kova uhoamaan. Taitavat olla ominaisuuksia jotka sulkevat toisensa pois vähän kuin maksimaalinen voima ja maksimaalinen notkeus. Legend on oman sektorinsa huippu ja se selittänee suurelta osalta pysymisen omalla tontilla.

Skylle-kuskin kanssa käytiin äsken radalla kurvailemassa ja katuautoksi ihan hyvin liikkui. Katsellaan kolmen tunnin kuluttua miten mentiin sitten samaan aikaan.

Propsit app:lle, että tulee paikalle. Kynnys saapua on varmasti kohtuullisen suuri ja kertoo siitä, että joillakin sitä vaan on munaa vastata huutoihinsa ja joillakin sitten vaan ei.

Pk-seudulta ehtii vielä katsomaan jos ripeästi lähtee liikkeelle
smile_org.gif

Jukka

En muista koskaan törmänneeni yhdistelmään helvetin nopea ja helvetin kova uhoamaan. Taitavat olla ominaisuuksia jotka sulkevat toisensa pois vähän kuin maksimaalinen voima ja maksimaalinen notkeus. Legend on oman sektorinsa huippu ja se selittänee suurelta osalta pysymisen omalla tontilla.

Skylle-kuskin kanssa käytiin äsken radalla kurvailemassa ja katuautoksi ihan hyvin liikkui. Katsellaan kolmen tunnin kuluttua miten mentiin sitten samaan aikaan.

Propsit app:lle, että tulee paikalle. Kynnys saapua on varmasti kohtuullisen suuri ja kertoo siitä, että joillakin sitä vaan on munaa vastata huutoihinsa ja joillakin sitten vaan ei.

Pk-seudulta ehtii vielä katsomaan jos ripeästi lähtee liikkeelle
smile_org.gif

Jukka
Aivan mahtava juttu, että tällaisia järjestetään ja sitten on vielä kavereita jotka oikeasti tekevät asialle jotain, eikä vain puhu paskaa täällä. Loistava juttu. Harmittaa kun paikalle ei päässyt, mutta eiköhän tänään vielä päästä analysoimaan jos jonkinmoista videota. Sekä Jukan silmistä, että Skylinen kulmasta.

Koitos peruttu. Autosta ilmeisestikin ahtoputki hajosi ja konehuone täynnä öljyä.

Treeneissä kellotettiin 1:48 alkuinen aika nopeimmaksi. Ehkä ensi kesänä sitten paremmalla onnella.

Omasta ja yleisön puolesta kiitos näin netin välityksellä suoraselkäisyydestä. Yritys oli hyvä, olosuhteet tällä kertaa olivat vastaan.

Jukka

Harmi... Kuitenkin ihan kohtuu vauhtia mennyt siellä....
No ensi suvena sitten uudestaan... Oikeistaan app:lle tiedoksi että mahdollisesti Juhannuksena 2009 voisi olla mahdollista ajaa Kemorassa samalla kaavalla...

Koitos peruttu. Autosta ilmeisestikin ahtoputki hajosi ja konehuone täynnä öljyä.

Treeneissä kellotettiin 1:48 alkuinen aika nopeimmaksi. Ehkä ensi kesänä sitten paremmalla onnella.

Omasta ja yleisön puolesta kiitos näin netin välityksellä suoraselkäisyydestä. Yritys oli hyvä, olosuhteet tällä kertaa olivat vastaan.

Jukka
Harmi juttu tosissaan.. Propsit app:lle hyvästä yrityksestä!

Noh, tuo 1.48 oli sielläpäin mitä arvioin, veikkaukseni oli 1.45. Joten lopputulos olisi luultavasti ollut melko selvä pyörän eduksi.

Mitäs aikoja olet itse nyt vkl päässyt? Onko siellä pitoa yhtään?

Kuulin uutista tuolta radan vierestä, että sittenkin tällä hetkellä olisi kisa päällä siellä. R6 vs Skyline.

Jukka
No, auto saatiin kuin saatiinkin kuntoon ja koitos pidettyä. Auton parhaaksi kellotettiin n. 1:43, jota pidettävä varsin hyvänä aikana. Aiheesta videokooste lähiaikoina. Luultavimmin sekä pyörän, että auton kamerat toimivat sekä muutama nauhoitus yleisön joukosta.

Jukka

Hatunnosto app:lle.
Yrittäkää selvitä huomenna ilman kalusto- ja henkilöstövaurioita. Vaikka onkin koko talvi aikaa paikkailla.

Rispect
bowdown.gif

Vaikka datalehtien perusteella tilanne olikin sellainen, ettei autolla ole mitään menetettävää, niin hyväkulkuisen auton tuominen näytille oli miehen työ. Se on aivan eri asia kuin lähteä pellehyppymeiningillä lintalla joka "ei mee mihkään".

Harmi että videointi jäi näkemättä, tilannetta on seurattu täällä Skylinen ja R6:n kotisaarella lähes henkeä pidättäen
biggrin.gif

EDIT: jahaa, tilanne elää koko ajan. Odotellaan sitten niitä videoita vielä...

Jukka
No, auto saatiin kuin saatiinkin kuntoon ja koitos pidettyä. Auton parhaaksi kellotettiin n. 1:43, jota pidettävä varsin hyvänä aikana. Aiheesta videokooste lähiaikoina. Luultavimmin sekä pyörän, että auton kamerat toimivat sekä muutama nauhoitus yleisön joukosta.

Jukka
Mahtava homma! Maltoitko ajaa perässä vai veditkö ohi? Kyllähän tuo Skylle on kohtuu nopea katuauto kuitenkin; jäi vain 13s puhtaalle rata-autolle slikseillä.

Back