Hehe. Sait mut kaapista ulos. Rehellisyyden nimissä myönnettäköön et noin mä ajattelen vieläkin. Jotenkin mun maalaisjärki sanoo et noin sen pitää mennä. Olen monesti yrittänyt kyseenalaistaa asiaa itselleni mutta mä olen selkeästi sellainen motoristi joka aina jättää sentin viirun renkaasta käyttämättä. En vaan osaa, uskalla tai luota joten parempi pysytellä nelipyöräisissä. Siihen en sano mitään olenko mä ja mun auto mutkissa huomenna nopeampi kuin moottoripyörä. Mut vastataan tähän sit huomenna.
Äsken saunassa käytiin aiheesta keskustelua. Kuski, joka on minua nopeampi, olisi lyönyt viikko sitten tonnista vedon auton puolesta.
Raa´at faktat auton puolella.
1. Autossa sliksit, pyörässä ei
2. Autossa 500-700 hv, joten kuljettajan kanssa punnittuna tehon ja painon suhde aika samoissa mitä pyörällä kuljettajan kanssa
3. Autoa ajaa Super Saloonien Suomen Mestari, pyörää harrastelijaurpo
4. Auto puhdas kilpuri, pyörä katteita ja ohjausiskaria ja jalkatappeja lukuun laskematta vakio, pakasta vedetty laitos
5. Autossa neljä vetävää rengasta, pyörässä yksi.
Eli rehellisyyden nimissä, olisin minäkin lyönyt rahani likoon auton puolesta jos olisin nuo auton speksit tiennyt ennen lähtemistäni leikkiin. Voi olla, ettei Jarmo jaksanut ajaa täysillä, ajettuaan kaksi päivää kilpaa, en tiedä. Huomenna kokeillaan toista peliä ja toista kuskia vastaan.
Kun Tero heilautti ruutulippua, luulin, että pyörässäni on jotain vikaa, koska auto lähti paikaltaan alkuun nopeammin. Oli aika uusi kokemus.
No, nyt hampaiden pesu ja unta koteloon, niin jaksaa sitten huomenna olla tikkana tontilla. Aikataulua tuon näytöksen osalta siirsin osin siksi, että haluan yhden kunnon treenin vetää ennen sunnuntain kisaa ja siinä on riski kaatua. En viitsi ottaa kaatumisen riskiä ennen tätä koitosta, sitä on sen verran kauan odotettu. Toinen syy se, että saan vedettyä ja keskityttyä kaikessa rauhassa ajajatutkintojen vastaanottamiseen ja edessä oleva koitos ei sotke ajatuksia. Eli infotkaa niille, jotka mahdollisesti tulossa katsomaan, että homma on siirretty alkamaan klo 15.00
Öitä ja huomisiin!
Jukka