Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohon sun kannattaisi kyllä lisätä se, että Jukan toinen silmä peitetään lapulla, toiseen korvaan työnnetään hammastikku ja jalat köytetään yhteen. Näin voisit varmistaa tuon tavoitteesi.Siis, katselin vasta nyt tämän teidän Alastaron "skaban" ja otan kyllä sua vastaan kisan ensi kesänä siellä seuraavilla ehdoilla:
1. sä ajat sillä sun kusiaisella + 40kg lisäpainot mukana
2. mä ajan (jos saan jostain lainaan) MotoGP vehkeellä (+ harjoittelua 2 ratapäivää).
Tämä aihe (auto vs moottoripyörä) on ollut aina paras tapa saada tontille henkilöitä joiden älykkyysikä on aika alhainen.Tuohon sun kannattaisi kyllä lisätä se, että Jukan toinen silmä peitetään lapulla, toiseen korvaan työnnetään hammastikku ja jalat köytetään yhteen. Näin voisit varmistaa tuon tavoitteesi.
Oletko aikuinen mies? Kuinka voit edes kuvitella lainaavasi jostain MotoGP-pyörän. Koita nyt saada jotain realismia noihin haasteisiisi.
Jukka, tässä on käymässä toteen taas se kriittisen älymassan hypoteesi. Kun vastaväittäjäsi ÄO putoaa tietyn rajan alle, niin et voi enää voittaa väittelyä.
Tässä tulee tarjous josta Legendsi ei pysty kieltäytymään: Saat mun R1:sen käyttöösi Motoparkissa ensi sunnuntaina (kisan jälkeen), kun ajat kisan Jukkaa vastaan. Tehdään sopimus minkä mukaan korvaat vauriot (jos niitä nyt noin taitavalle kuskille voi tulla) ja saat allesi pyörän jolla pitäisi mennä 1:27 vallan helposti (pyörä menee, mä en). Ja vie varmasti noita sunkin läsk..eiku rimmattua roppaas taatusti riittävällä kiireellä. Eikä tarte alkaa pulttaamaan Jukalle lisärekvisiittaa ku saat jo riittävän tehoeron ja alustan mikä kestää vertailun jopa Jukan R6R:n vakioalustaan.Tämä kaveri on hauskempi kuin Jusab joka oli myös tulossa kisaan, mutta sitten vain lopetti vastailemasta aiheeseen. Mätis oli sitten omaa luokkaansa kaikkine banzai-raceineen. Eipä häntäkään näkynyt viivalla, eipä juuri pyöränkään päällä.ööö.... KELLÄ täällä suomenkamaralla on MOtoGP pyörä ?? Siis kansallinen MotoGP-pyörä, vai lasketaaks tohon 125 ja 250 mukaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmm, tulee mieleen aivan elävästi tyypilliset suomalaiset häät => aina löytyy yksi pahvi joka bileisiin![]()
Kansallinen MotoGP....alkaa jo duunikaverit katsoo pitkään ku tääl ihan urakalla naureskelee![]()
Suhteellisen nopea kuski onkin muuttunut pikku commodukseksi. Pitäisikö ehkä varmuuden vuoksi vielä puukolla tökätä kylkeen, jos sillä tappion katkeruus olisi vältettävissä.
Ei siis kelpaa, että saisit samanlaisen pyörän? Olethan kertonut olevasi suhteellisen nopea kuski, eikä siinä vaiheessa ylipainosi ollut minkäänlainen este kuvitelmillesi nopeudestasi. Ja minä olin se onnettoman hidas näine painoineni. Voin pistää tankin täyteen ja tällöin R6R 84 kiloisen kuskin kera painaa saman kuin mitä 6 litran verran tankattu oman painosi kera. Se ei varmaankaan vielä riitä siis?
Jukka
No nyt alkaa minustakin tuntumaan, että ehdot on Legendille myönteiset?Tuohon sun kannattaisi kyllä lisätä se, että Jukan toinen silmä peitetään lapulla, toiseen korvaan työnnetään hammastikku ja jalat köytetään yhteen. Näin voisit varmistaa tuon tavoitteesi.
Koska Legend ei nyt selvästikään ole aiheeseen erityisemmin perehtynyt kun menee keskituntinopeuden laskeminenkin pieleen, niin valaistaan vähän: Tuolla Jyrkin tarjoamalla pyörällä on ajettu Suomessa olevan nopeimman radan rataennätys viime vuonna, eli saattaa juuri ja juuri pärjätä Speed Tripelle, jolla olisit myöskin minua nopeampi.Tässä tulee tarjous josta Legendsi ei pysty kieltäytymään: Saat mun R1:sen käyttöösi Motoparkissa ensi sunnuntaina (kisan jälkeen), kun ajat kisan Jukkaa vastaan. Tehdään sopimus minkä mukaan korvaat vauriot (jos niitä nyt noin taitavalle kuskille voi tulla) ja saat allesi pyörän jolla pitäisi mennä 1:27 vallan helposti (pyörä menee, mä en). Ja vie varmasti noita sunkin läsk..eiku rimmattua roppaas taatusti riittävällä kiireellä. Eikä tarte alkaa pulttaamaan Jukalle lisärekvisiittaa ku saat jo riittävän tehoeron ja alustan mikä kestää vertailun jopa Jukan R6R:n vakioalustaan.
Tämä ihan vain siksi kun eihän kukaan malta odottaa tätä kohtaamista koko talvea ja toisekseen voisin jo vaihtaa pyörääkin ni täystuhokaan ei haittaa. Maksu vain etukäteen ettei tartte perikunnan kanssa alkaa vääntämään.
Tää on tietty pettymys sulle kun ei oo Moto GP -pyörä, mutta älä käytä tätä korttia ja loukkaa mun herkkiä tunteita, ethän. Kaikki jotka tuntee mun mopon TIETÄÄettä sillä ei voi hävitä kusiaiselle, joten varmasti paras tarjous sulle tähän asti.![]()
Muuten hyvä, mutta pistän peliin vain itseni ja pyöräni, en muiden (matkustajan) turvallisuutta. Tämän hetkinen tilanteeni antaa mahdollisuuden ajaa vain omalla pyörälläni ja siinä ei olisi edes paikkaa pelkääjälle. Muiden pyörillä en aja, koska tilillä ei ole käteistä sen vertaa, että voisin kippaamani pyörän lunastaa, ellei sitten kyse jostain parin tonnin vessasta.En ny enää pysynyt laskuissa millä ehdoilla toi legenda lähtee suhteellisen keskinkertaista A-B:n Jokkis-ratakuskia vastaan ajamaan mutta mulla on edotus (komppaan ja jatkan tota Jyccee kun se ehti jo submittaan ensin):
Jukka ajaa vakio R6R:llä, 40-60kg "akka" kyydissä, saanee painaa enemmänkin jos et noista transvarikkotytöistä noin kevyttä löydä.
Legenda hommaa haluamansa kaluston ihan mitä tahansa mikä liikkuu kahdella pyörällä kunhan kuskaa sitä itse. Ellei kalustoa löydy niin Jukka ehkä pystyy puhumaan sulle jostain SM-top vitosesta kilpakalustoa tai jopa Kallion veljeksiltä näytösajoissa Moto-GP pyörän sopivilla vakuutuksilla kunhan Mika sitä ensi kesänä tulee meille tänne näyttämään.
Jukka lähtee 200m takamatkalta ( akan kanssa ) kuten tossa autokisassa ja kolmen kierroksen jälkeen eka maalissa on voittaja?
Miltäs kuulostais tälläset ehdot. Sopiiko molemmille pojalle ja sedälle? /z
Pari frendiä oli eri mieltä ihan jostain hölmöstä asiasta, niin moiset pelas biljardia, ja nyt ne on ko. asiasta samaa mieltäPs. Periaate olisi yleisestikin hieno kun ollaan MOOTTORIPYÖRÄ-palstalla. Aina riitaannuttaessa -> RADALLE, sen jälkeen hävinnyt nielee mielipiteensä.
Tapahtumanjärjestäjän ominaisuudessa annan luvan tuoda vaikka Alibin paikalle, ei ole mikään suljettu salaseura. Pääsylippuja ei vielä tänäkään vuonna peritä, joten ihan maksutta voi tulla moljottamaan.Ja jos osallisille sopii, niin lehdistö, televisio ja 7päivää paikalle.
No perskele! Olipa hyvä idea! Otan vain Daytonasta katteet pois. Kunhan et saa sitä S3:a, uskottavuus varmaan kärsii jos useampi on tunkemassa R1:n sarviin.Olisiko kenelläkään lainata S3:stä ensi viikonlopuksi? Sellaisen kun vie Savoon, niin pääsee ilmaiseksi ajamaan superbikella.![]()
Moni jopa maksaisi tuollaisesta..
No mut hei, sil BMW:llä ajettiin lyhyttä lenkkii, ja mopolla pitkää! Kaadon säästin sunnuntaille, ja varmistin ensin että ympärillä oli monta liivimiestä.Scuuba ajoi muuten BMW:llä minua nopeammin ja koska riisuin järjestäjiltä ja kisaa seuranneilta muiltakin liivit pois, Scuuba ei kaatunut, ei vaikka taisi Partasta ja edellä ajanutta toista liivimiestämme Karia seurata. Tämä tapahtui perjantaina viime viikolla. Scuuba ajoi autolla nopeammin kuin pyörällään ja minä taas ajoin autolla 20 sek hitaammin kuin pyörälläni. Miksi kävi näin? En tiedä.Tämä on ollut kyllä kaikkien aikojen "Ratafoorumi" syksy!
Onneksi olemme saaneet foorumille kaksi rata-ajon todellista experttia neuvomaan meitä maatiasia (sekä SM sarjaa ajavia kuskeja, kun tuntuu nuo rataennätykset niin huonoja).
Ehdotankin, että .ORG! muistaa näitä kahta RR gurua (Scuuba & The Legend) jollakin sopivalla tavalla (alennuksia Lap timereista, tai muista rata-ajoon liittyvistä tuotteista ORG! shopista). Ovat he sen ansainneet jo pelkän viestien tuoman viihde arvon vuoksi. Odotan myös ensi kautta, kuka ensimmäisenä lanseeraa "Scuuba vapaat rata-päivät"!
Jukka voisi myös Jokkiksessa muistaa vaikka eniten kierrosennätystään kauden aikana parantanutta kaveria "The Legend" kiertopalkinnolla.
Jotkut ajoivat, jotkut eivät. Partanen ainakin veti välistä, pitkän ja lyhyen lenkin.No mut hei, sil BMW:llä ajettiin lyhyttä lenkkii, ja mopolla pitkää! Kaadon säästin sunnuntaille, ja varmistin ensin että ympärillä oli monta liivimiestä.