Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite teen niin jos joku tulee ihan hanuriin kiinni ni siirryn keskiviivan tuntuun, 10-20km/h pois nopeutta ja rivakka kiihdytys takas suurimpaan sallittuun niin tulee hetkeks edes tilaa. Samaa voi toistaa jarruvaloa käyttäen. Yleensä jossai vaiheessa apinat alkaa tajuaamaan. Jos ei niin hiljennän vauhtia kunnes menee ohi. Ei kiinnosta omaa terveyttään tai korttia alkaa vaarantaan.No minut ainakin ohitti joku vanha Mersu viikonloppuna reilun puoli metriä väärältä puolen keskiviivaa, eli minun puolelta, kun ajelin keskikaistalla aikalailla rajoituksen mukaan tasanopeutta. Väliin jäi toki puoli metriä - tuossa on kai joku sama efekti, kun jotkut autot ajaa hyvin lähellä perseessä kiinni moottoripyörää - pitävät vähemmän väliä kuin autoon vastaavassa tilanteessa siis. Kahvaa enemmän känntämällä noita ei niin paljoa sattuisi, mutta ku haluais itelläkin kortin säilyttää.
Harmillista tuolle törmätylle - onneksi henki säilyi.
Tai sitten apina vaan ärsyyntyy, ja yrittää mahdottomassa paikassa naama irvessä väkisin ohi. Jos et ole hereillä ja satut irroittamaan katseesi peilistä niin sitten tulee kylkiosumia.Yleensä jossai vaiheessa apinat alkaa tajuaamaan.
Tässäpä tää nyt oli, jos se muutaman irtioton jälkee punkee vieläki siihen perseeseen kiinni ni mä ainaki päästän sit vaan ohi.Tai sitten apina vaan ärsyyntyy, ja yrittää mahdottomassa paikassa naama irvessä väkisin ohi. Jos et ole hereillä ja satut irroittamaan katseesi peilistä niin sitten tulee kylkiosumia.Yleensä jossai vaiheessa apinat alkaa tajuaamaan.
Mut aina ne ei me ohi kuin pakottamalla ja sittenkin mielenosoituksen kansTässäpä tää nyt oli, jos se muutaman irtioton jälkee punkee vieläki siihen perseeseen kiinni ni mä ainaki päästän sit vaan ohi.Tai sitten apina vaan ärsyyntyy, ja yrittää mahdottomassa paikassa naama irvessä väkisin ohi. Jos et ole hereillä ja satut irroittamaan katseesi peilistä niin sitten tulee kylkiosumia.Yleensä jossai vaiheessa apinat alkaa tajuaamaan.
+1Provosoiminen on kyllä vihoviimesintä mitä kannattaa tehdä. Jos auto tulee taakse = auto haluaa ajaa lujempaa. Miksei siis voi antaa tilaa siirtymällä oikeaan reunaan?
Näin ite teen, olen liikkeellä millä pelillä tahansa. Vastaavasti kiitän jos joku tekee saman minulle.
Aina on tietty niitä jotka ajaa Jumalan ja laamannin antamilla oikeuksilla mielestään oikein ja kaikki siitä poikkeavat tahtotilat tulee kusipäiden suunnalta. Ja näitä on sitten yritettävä liikenteessä kouluttaa. No onnea vaan, ei lopu työsarka ennen mielenterveyttä.
Mutta kun ne ei mene edelle. Eräänkin kerran ajelin niin reunassa kuin mahdollista ja viitoin vasemmalla kädellä että mene nyt edelle. Mutta ei. Ja jonoa kertyy. Pakko oli kierrellä pysäkeiden kautta, kun eivät halua muuten ohittaa moottoripyörää. Että ei se välttämättä ole sen moottoripyöräilijän vika jos jonoa kertyy. Yleensähän se on se toisena tulija joka sen jonon saa aikaiseksi.Jos kaasukahva on juuttunut siihen hiljaisempaa kohtaan, niin siellä reunassa on tilaa. Helvetin teiden kuninkaat. Olette pahempia kuin karavaanarit![]()
Näinhän se on,mutta kun joskus tulee niitä tapauksia perseeseen kiinni mitkä eivät mene ohi vaikka kuinka hiljentää vauhtia.+1Provosoiminen on kyllä vihoviimesintä mitä kannattaa tehdä. Jos auto tulee taakse = auto haluaa ajaa lujempaa. Miksei siis voi antaa tilaa siirtymällä oikeaan reunaan?
Näin ite teen, olen liikkeellä millä pelillä tahansa. Vastaavasti kiitän jos joku tekee saman minulle.
Aina on tietty niitä jotka ajaa Jumalan ja laamannin antamilla oikeuksilla mielestään oikein ja kaikki siitä poikkeavat tahtotilat tulee kusipäiden suunnalta. Ja näitä on sitten yritettävä liikenteessä kouluttaa. No onnea vaan, ei lopu työsarka ennen mielenterveyttä.
Jos joku tulee maantiellä perään, se matkavauhti on kovempi kuin sinun omasi![]()
Päästä se siis ohi, vaikka kuinka "sylettäisi"![]()
Jos se Nissan kuski vetää lepikkoon ja heittää henkensä, saat sinäkin syytteen kilpa-ajosta ja kuoleman tuottamuksesta.Sama homma "kisaajien" kanssa, mutkatiellä motoristia haastava autoilija kannattaa päästää edelle ja ihastella sitä nissanin alustan dynaamisuutta kun ohittaja yrittää epätoivoisesti ottaa etäisyyttä. Tämä edellä kaahaava idiootti toimii myös tutkan / leikkuupuimurin / irtohiekan / hevosenpaljastimena ja itse voit keskittyä rauhalliseen kruisailuun mieleisesi välimatkan päässä edelläajavasta.