• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Auto kiilasi moottoripyöräilijän

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DoDo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mulle meinas käydä samoin kehä 2:lla, vaihtoi autoilija kaistaa suoraan eteen,ei paljo päätä kääntänyt. piti jarrutella suht tehokkaasti kun väliä oli ehkä hesarin verran. sydän veti muutaman ylimääräisen kierroksen itsellä

mulle meinas käydä samoin kehä 2:lla, vaihtoi autoilija kaistaa suoraan eteen,ei paljo päätä kääntänyt. piti jarrutella suht tehokkaasti kun väliä oli ehkä hesarin verran. sydän veti muutaman ylimääräisen kierroksen itsellä
nopeasti se tauti leviää. Yksi painos Savon Sanomia etelään niin johan alkaa tapahtua kehilläkin.
033102bebe_1_prv.gif

MURHAN yrityksestä tollasesta toiminnasta kuuluu syyte saada!Täysin turha piipittää sokeistakulmista kun kohdalla kilkkaa ja muutenkin varmistettava ettei päälle aja kun kaistaa vaihtaa.Jos ei näe niin silmälääkärille,jos ei pää käänny niin fysiöterapiaan hakemaan apua niskajumitukseen.JA ENNEN KUN TAPPAA KETÄÄN STANA!

MURHAN yrityksestä tollasesta toiminnasta kuuluu syyte saada!Täysin turha piipittää sokeistakulmista kun kohdalla kilkkaa ja muutenkin varmistettava ettei päälle aja kun kaistaa vaihtaa.Jos ei näe niin silmälääkärille,jos ei pää käänny niin fysiöterapiaan hakemaan apua niskajumitukseen.JA ENNEN KUN TAPPAA KETÄÄN STANA!
Helppo varmaan huudella kun itse ei koskaan tee virhetta...
pftroest.gif

joo toi autojen kiilaaminen alkaa jo vähän kyrsimään.. kerrankin meinas tulla kiihdytyskaistalta ihan suoraan päälle, oli pakko väistää toiselle kaistalle, onneks vaan ei ollu siellä toisella kaistalla sillon ketään..  
eek.gif

Hämeenlinnan väylällä on käynyt kahdesti niin, että pakettiauton kuski on ensin tullut eteen -> liinat kiinni, ja sitten kun paku menee takaisin oikealle kaistalle ja olen ajanut viereen ja katsonut kuskia tyyliin, että näitkö edes mitä oli käydä,niin kumpikin kuski on kylmän viileästi alkanut vääntää vasemmalle ja on tullut itselle kiire alta pois. Oli nuo sitten psykopaatteja tai ei, niin itse olen ajatellut, että kannattaa vain ajaa eikä jäädä ihmettelemään - pääasia, että mies ja mopo säilyvät ehjänä.
R

Voisikohan sivaripyöräpoliisit taltioida näitä autoilijoiden tahallisia tapon/murhan yrityksiä videolle ja niitä voisi sitten näyttää vaikka ihkauudessa "me liikenteessä" ohjelmassa.
Nyt ei kiinnosta jossitella ja ihmetellä "niin mutta miten näytät toteen ja eihän sitä aina näe ja kyllä mopokuskinkin täytyy jne."
Kaikki tiedämme varsin hyvin, että noita sika-autoilijoita, jotka leikkivät mopokuskien ja muidenkin hengillä aivan tarkoituksella,
on varsin runsaasti liikenteessä.
Hyötynä tässä saattaisi olla se, että nähdään millaista se on oikeasti mp- kuskin silmin. Ja tietysti "kunnon" sakot heti siihen perään.
Tietysti jos kerran itse tuollaista mietin niin voisihan sitä itekin noita omia ajoja kuvailla. Paljonkohan noissa nykykameroissa on kuvausaika? Tännehän voisi johonkin laittaa aiheen, johon laitellaa omia "pahoja"paikkoja, jos osuu kohdalle.
On omakohtaistakin kokemusta, mutta ei viitsi täällä kirjoittaa
ettei tule autokorjaamolaskua lommoista.

Ajattelin ostaa uuden kypärän, suubertin C3, väri valkoinen! Mun musta/hopea, BMW, kannattaa maalata kans valkoiseksi, on paljon turvallisempi väri. Erottuu liikenteessä hyvin!

Ei soopaa, ajelin kaverin valkokatteellisella Hondalla, viime syksynä, sininen kuoritakki, mustan nahkapuvun päällä päällä!. On se paljon turvallisempi väri, kuin musta! Niin ja Robin Hoodista, Heijastinliivit päälle! Jotenkin tuntuu että autostakin näkee paremmin!

Näkee uskomattomia ajosuorituksia! Autoilijoilta! Miksiköhän!

Back