Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nopeasti se tauti leviää. Yksi painos Savon Sanomia etelään niin johan alkaa tapahtua kehilläkin.mulle meinas käydä samoin kehä 2:lla, vaihtoi autoilija kaistaa suoraan eteen,ei paljo päätä kääntänyt. piti jarrutella suht tehokkaasti kun väliä oli ehkä hesarin verran. sydän veti muutaman ylimääräisen kierroksen itsellä
Helppo varmaan huudella kun itse ei koskaan tee virhetta...MURHAN yrityksestä tollasesta toiminnasta kuuluu syyte saada!Täysin turha piipittää sokeistakulmista kun kohdalla kilkkaa ja muutenkin varmistettava ettei päälle aja kun kaistaa vaihtaa.Jos ei näe niin silmälääkärille,jos ei pää käänny niin fysiöterapiaan hakemaan apua niskajumitukseen.JA ENNEN KUN TAPPAA KETÄÄN STANA!
Hämeenlinnan väylällä on käynyt kahdesti niin, että pakettiauton kuski on ensin tullut eteen -> liinat kiinni, ja sitten kun paku menee takaisin oikealle kaistalle ja olen ajanut viereen ja katsonut kuskia tyyliin, että näitkö edes mitä oli käydä,niin kumpikin kuski on kylmän viileästi alkanut vääntää vasemmalle ja on tullut itselle kiire alta pois. Oli nuo sitten psykopaatteja tai ei, niin itse olen ajatellut, että kannattaa vain ajaa eikä jäädä ihmettelemään - pääasia, että mies ja mopo säilyvät ehjänä.mulle meinas käydä samoin kehä 2:lla, vaihtoi autoilija kaistaa suoraan eteen,ei paljo päätä kääntänyt. piti jarrutella suht tehokkaasti kun väliä oli ehkä hesarin verran. sydän veti muutaman ylimääräisen kierroksen itsellä