Itse en ottaisi mitään ASCeja tai ESAja muusta tuubasta puhumattakaan. ABS:tkin on siinä rajoilla, mun ajotyylillä ainut missä ne näkyy on takapyörän lukkiutumisen esto soralla. Mitä ei tarvis tapahtua. Noista oo mitään iloa, lisää vikaantuvaa elektroniikkaa vaan rikkoontumaan kesken reissun
Ja bugista softaa
Ajonestokin näyttää nettikirjoittelun perusteella estävän enimmäkseen prutkun omistajaa itseään ajamasta pyörällään :/
Ihmetyttää yleensäkin koko bemarin toiminta; ympätään aina vaan lisää aivan turhia hienosteluvarusteita sinänsä toimivaan peruskonseptiin
Ei puutu enää kuin turvakaaret ja ilmastointi. Ja kaksi apupyörää :/
Onhan bemarilla niitä sohvamallejakin useampia, tunkisivat kirjainyhdistelmänsä niihin. Sillä asiakaskunnalla on ehkä enemmän tilausta "turvallisuus"-paketeille.
Keskittyisivät kaikenmaailman humpuukin lisäämisen sijaan ennemmin raapimaan 20-30 kiloa malmia pois norsusta niin ois mukavampi käsitellä. Ja lisäämään 10-20 hepoa koneeseen. Ja lisää vääntöä alakierrosalueelle. Nykyisellään se ei täydellä kuormalla tee alle kolmen tonnin muuta kuin tärisee.
Onko jollakin tosiaan ihan oikeasti niin kiire että ei ehdi käyttää minuuttia etu- ja takajousituksen asennon muuttamiseen? Itse oon käännelly noita ruuveja viimeisen vuoden aikana ehkä kolme kertaa; eipä oo tullu mieleen että joo pakko on saada säädettyä pyörän selästä kiipeämättä, muuten ei ehdi.