Minä en tällaiseen sataviestiseen fleimiin ottaisi mitään kantaa ellen olisi
ja paremman tekemisen puutteessa. No, anyway, pari mielipidettä:
1. Fyysis-psykologis-darwinistisjamitävaan tosiasiaa, noin 4-kymppiset(kuulun) näkevät asiat pitkälti toisin kuin noin 2-kympp.
2. Kyllä minä vetelen reiluakin ylinopeutta, ja joka kerta kun lähden ajelemaan niin kortti lähtisi(mutkatiellä), jos sattuisi ns.huono tuuri. Ohoh, menee offtopic... Nuijaahan se on jossain lähiössä keulia ja paukuttaa mopoa rajoittimelle, tuomitsen, mutta ymmärrän tavallaan, koska eihän gimmat näe jos mennään suljetulle alueelle korpeen .. silti tuomitsen. ks. kohta 1.
3. Minä en osaa enkä oikein uskallakaan keulia. Ehkä opettelen sitä joskus, ehkä en. Siinä olen samaa mieltä edellisen kanssa että koko kukkahattu-vetomies-aspekti tulisi haudata koska se on
. ks.kohta 2.
4. Siinä vaiheessa kun luulet osaavasi ajaa moottoripyörää joko sääntöjen mukaan tai ilman niitä, olet
vaaravyöhykkeessä. Wanhaan aikaan 750 oli iso mopo, rungot letkui, jarruja oli jos oli ja konetehoista ei nykyisiin verrattuna ollut puhettakaan... onko se sitten ihme että kusi nousee päähän näillä kilokyykyillä. ks. kohta 1.
5. Kuljettaja muuttuu matkustajaksi sekunnin murto-osan virhearvion seurauksena, syynä ehkä oletettu oma osaaminen. Eikä siinä vielä mitään, mutta kun liikenteessä on sata muuta muuttujaa joita ei yksinkertaisesti voi kukaan ennakoida, oli sitten vetomies
tai kukkis
. ks kohta 4.
6. Mitähän wi**ua mä sönkötän ...