• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Arvoisat keulijat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
vainoharha-purkupaikkoja...

Ilves-vaneista ei o nii väliäkää![/quote]
***tu toi sattuu nääs! Mää sentään kannatin Ilvestä mun kalleina ikävuasina 5-9. Tana tarilaiset heittäytyy nääs inhottavaks. Asuimmää toistakytä vuatta Punavuaressa perkelennääs. Emmää pärjänny siä niimmää tulin tänne Kirkkonummelle. Mää oon Nokialla syntyny niinettä emmää ny ihavvarsinaisesti Tammberellainenkaan oo. Mutta Ilvestä ei sentään sovi mollata tollalailla  
mad.gif

vainoharha-purkupaikkoja...

Ilves-vaneista ei o nii väliäkää!
***tu toi sattuu nääs! Mää sentään kannatin Ilvestä mun kalleina ikävuasina 5-9. Tana tarilaiset heittäytyy nääs inhottavaks. Asuimmää toistakytä vuatta Punavuaressa perkelennääs. Emmää pärjänny siä niimmää tulin tänne Kirkkonummelle. Mää oon Nokialla syntyny niinettä emmää ny ihavvarsinaisesti Tammberellainenkaan oo. Mutta Ilvestä ei sentään sovi mollata tollalailla  
mad.gif
[/QUOTE]
...viesti sisäistetty, siitä mitään ymmärtämättä.

Jotain järkeä siihen missä revittelee ja keulii. Ei tosiaankaan ole mukava yrittää nukkua kun joku polttelee takakumiaan parvekkeen alla. Jos on tosiaan niin rikas että on varaa kumeja sulatella katuun niin vois lähteä vaikka Man saarta kiertelemään. Sielä ei ole edes nopeusrajotuksia.
Itse menen aamuisin töihin 6:30 eli herään noin 5:50 ja menen nukkumaan n.22:00-23:00 välillä. Ei tosiaankaan kiinnosta kuunnella koneen vinkunaa illalla. Itse kun tulen illalla "myöhään" kotiin, maltan kyllä körrötellä isolta tieltä tyhjäkäyntikierroksilla parkkiruutuuni. Jos jollain "yö-kyntäjällä" ei ole aamulla aikaista herätystä, niin eihän sitä vaan voi tajuta että jollain on. Ja sama koskee myös kotiloita.

...Jotenkin nää kaikki mopo-foorumit alkaa olla tympeän samankaltaisia elvistely-vainoharha-teinivikinä-purkupaikkoja...
Piristykääs nyt
smile_org.gif

Sain käännösapua ja tässä alkuperäinen trolli parannettuna versiona. Nyt tässä on tyyliä!!

”Kaikki te muut nääs nimenomaan Te, jokka nääs harrastatte siinä niinku Tanpereen keskusta-alueella (esim. Hämeenpuiston pohjoispäässä) kymmenej jälkee, siinä nääs Särkänniämen kupeessa. Mää nääs kysym mitä ihimettä siä monenkirjavan pottanne sisällä oikeel liikkuu?

Meinaankunnääs, että tolla tenppuilullanne vaa aiheutatte mm seuraavaa nääs:
- aiheutatte vaaraa ja turhaa ressiä muulle liikenteelle, nysset ja nynnet ei pääse pysäkille ottaan rotvallirreunalla oottavia tappara-vaneja kyytiin nääs, jne. Ilves-vaneista ei o nii väliäkää!
- sivviä nääs pilaatte rätkäilijöie maineenki ja mitä viä autoilijakki aattelee rätkäilijöistä tommosen jäläkeen!?
- Ja siv viä seki, että estätte niitä, joilla on nääs varaa asua keskustassa, niinnäääs ne ei viitti mennä koisii, ku onnii muka hirvee meteli!

Tää ovvaa mortonkia nääs aloittelevalta rätkäkuskilta mut oommä iha selkeesti näköjää kokeneempi motoristi ku te! ”

(Mahd. virheet ja muut skäbät minun vastuulla, ei kääntäjän.)
Jaavähännääs meinas mennä äskö hilariot ja sumpit vääräänk kurkkuun tota lukiessa! Määkunnääs meinasil lentää huitsillee kummää vihrovviimme honasin mistä ihmeestä tosa alotusviestisä porataa! Seovvaa tää kiälimuuri ku asioista ei osata puhua oikeella kiälellä!! Totanoinni..kyähä noita voi kekä vaa pyssätä miättii että onks järkee remeltää, rässiä ja keulia Syntapillaan espenaatilla kymmejjälkee ehtoolla ku siitä lähtee nii karsee meteli? Ei kaikki sitä illaa, enkä kyä ihmettele jos pitäs männä vaikka aamuvuaroo, eikä saa koisittua. Eisempualee, ei se ainakaa suuressa huurossa oo tanpereella että siks pitäis! Eikä se oo ees huakeetakaa jos pollarit näkee! Määr ratkasin tojjutun ite nii, että mä lasken keula alas ku kello o ehtookymmene! Kyä näinojjämpti!

ainiijjoo, toi meinas unohtua =>
wink.gif

Kaikki teikäläiset mutta erityisesti Te, jotka harrastette sitä kaupunkien keskusta-alueelle (esim. Hämeenpuiston pohjoispäässä) klo 22 jälkeen. Kysyn mitä monenkirjavan
kypäränne sisällä liikkuu?

Katson, että tempuillanne aiheutatte mm seuraavaa:
- aiheutatte vaaraa muulle liikenteelle
- pilaatte motoristien mainetta ja edesautatte autoilijoiden
 negatiivista suhtautumista motoristeihin
- estätte niitä, joilla on varaa asua keskustassa, nukkumasta

terveisin aloitteleva mutta näköjään kokeneempi motoristi

Yksinpuhelua!
kaboom.gif

En tiedä mitä foorumislangissa tarkoittavat trulli, trolli tai tralli. Mutta se ei liene asian kannalta oleellista, kuten ei sekään, että keskustassa on yleensä kalliimmat asunnot kuin lähiössä.
Sekään ei ole oleellista, että ne joiden yöuni häiriintyy eniten, ovat oletettavasti iältään lähempänä 80:aa kuin 60:a, kuten asianlaita on tässä nimenomaisessa tapauksessa.

Parhaat kiitokset niille muutamalle kirjoittajalle, jotka sisällyttivät tekstiinsä enemmän kirjainmerkkejä kuin hymiöitä.
Eräs ilahdutti minua erityisesti; "jos ego ei mahdollista rajoitusten mukaan ajamista..." Entäpä jos tuo pitääkin paikkansa?

Joten ajelkaa ihmisiksi, keulikaa Ahvenistolla tai muilla radoilla ja osoittakaa muualla vähän "respectiä" ikäihmisille, joiden rahoilla meille on kadut rakennettu.

En tiedä mitä foorumislangissa tarkoittavat trulli, trolli tai tralli. Mutta se ei liene asian kannalta oleellista, kuten ei sekään, että keskustassa on yleensä kalliimmat asunnot kuin lähiössä.
Sekään ei ole oleellista, että ne joiden yöuni häiriintyy eniten, ovat oletettavasti iältään lähempänä 80:aa kuin 60:a, kuten asianlaita on tässä nimenomaisessa tapauksessa.

Parhaat kiitokset niille muutamalle kirjoittajalle, jotka sisällyttivät tekstiinsä enemmän kirjainmerkkejä kuin hymiöitä.
Eräs ilahdutti minua erityisesti; "jos ego ei mahdollista rajoitusten mukaan ajamista..." Entäpä jos tuo pitääkin paikkansa?

Joten ajelkaa ihmisiksi, keulikaa Ahvenistolla tai muilla radoilla ja osoittakaa muualla vähän "respectiä" ikäihmisille, joiden rahoilla meille on kadut rakennettu.
Ime kiviäs
crazy.gif

Mites sä nyt vielä klo. 00.30 olet hereillä?
omg.gif
onko hämeenpuistossa (anteeksi, siis KESKUSTASSA!) ollu bomber ilta?
biggrin.gif
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

N. 02:00 näytti moottoripyöräpoliisikin pommittavan tuolla vauhtisuoralla meidän seurana..

osoittakaa muualla vähän "respectiä" ikäihmisille, joiden rahoilla meille on kadut rakennettu.
Eikös nämä juuri saman ikäluokan ihmiset ime meiltä eläkekassan tyhjiin ja vielä tässä respectiä osottamaan...

Ja nykysukupolvethan eivät osallistu millään tavoin rakentavasti yhteiskunnan "huoltamiseen"...Rikotaan vaan kaikki ja tuhotaan ja kiusataan ja jne,jne, ....

Vittu mä osotan sulle monon peräsuoleen...
033102bebe_1_prv.gif

Veikkaisin, että alotusviestin whinettämisellä tarkoitetaan, että ns. köyhien asuinalueella saa pommittaa, koska eihän ne (ihmiset) aiheuta mitään muuta kuin kuluja yhteiskunnalle
smile_org.gif

Back