Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jarhe sanoi:Kyllähän mä ton luinkin, aattelin vaan jos haluaa asian varmistaa![]()
Eiku totta joo, mä funtsin tuossa wanhojen kaasaripyörien johdotuksia... Hyvä että korjaus tuli ennen isompia piuhatalkoitasami1024 sanoi:Meneekö italiaanossa tosiaan puolien virta noin monimutkaista ja epävarmaa reittiä? Ainakin japsiruiskuissa puolien virta tulee tyypillisesti eculta, ja samoin nuo tappokatkaisija ja sivujalan/kytkinkahvan piiri ovat vain ecun ohjaustietoja, joiden perusteella se katkaisee bensapumpun tai kipinän. Näin ollen releistys ei välttämättä vaikuta mitään lopputulokseen.
Ghostrider sanoi:Eiku totta joo, mä funtsin tuossa wanhojen kaasaripyörien johdotuksia... Hyvä että korjaus tuli ennen isompia piuhatalkoita
JMH sanoi:Joo. Kyllä mä sitä kaaviota tutkin.
Gabro apriliafoorumilta on kanssa vähän ymmyrkäisenä. ECU:a sekin mietti.
Sitten on vielä noi aiemmin mainitut mystiset resonanssiasiat. Voi olla sellaisestakin kiinni.
Eiköhän sapluuna oo valmis. ECU vaihtoon ja commanderi pois. Katotaan tilannetta siinä kohtaa uudelleen.
Onneks toi rykäisy on niin lähellä rajaria, ettei noita tonne ees kannata kierrättää, kun maksimivääntö on @ 7 600.
Nitrous sanoi:Mystinen resonanssiasia selviää kun mittaat imutorvien pituudet venttiililtä imutorven alkuun. Epäilen kyllä, että syy ei ole tuossa. Joku sähkönen resonanssi menee taas sit mun osaamisen ohi.
Edit. Tuliko toi katko kaikilla kaasun asennoilla?
garagesale sanoi:Kesällä 2001 748R kilpuriani vaivasi vastaava vika. Korkeilla kierroksilla takapytty yski. Vkla esiintyi sekä radalla että penkissä. Vaihdettiin ecua, puolia, ruiskusuuttimia, laitettiin bensanpainemittaria, jne. Lopulta vaihdoin myös sytytysvirtaa ohjaavan releen. Ja ongelma poistui. Edelleenkään en tajua miten yhden ja saman releen kautta menevä sytytysvirta voi pätkiä vain takapyttyä, mutta tänä tarina on tosi.
Nitrous sanoi:Pistäs aprilian bemsapumpun speksi. Ja oliko suuttimet käyny huollossa?

Motoristo sanoi:Pahasti vajaa, vielä.![]()
![]()
PoS sanoi:Miehestä varmaan puhutaan.
T1mppa sanoi:On varmasti hieno moottori ajella!
Koitin vähän katsoa, mitä tohon oikein teitkään, mutta saisitko laitettua ranskalaisia viivoja allekkain ja avattua muutoksia? 1060cc big bore ainakin. Muuttuko puristukset? En tähän väliin ehtinyt löytää, mutta oliko ruiskurungot ja nokat vakiot vai muuttuneet?