Työ kaveri osti parivuotta sitten uuden Chevyn ja hyvin on pelannut vaikka yleinen mielipide auton kestävyyttä arvosteleekin. Samanlainen tilanne kaiketi italialaisissa mopoissakin.
....näin siis Vermossa minulle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isot apriliathan on eri maata kuin esim. ison D:n puolivalmisteet. Joku joskus kuvaili hondaksi," Onhan se hieno peli, mutta niissä on helevetisti kaikkea pientä vikaa, mutta jos sä ostat Ferrarin sä tiedät että se ei ole maailman luotettavin auto." Itse en ole ikuna Milleriä muuta kuin märissä unissani ajellut. Jos on Luotettava hyvä niin.
Itselläni takana 1200km ilman huolen häivääMuutama sata kilsaa takana -04 R:llä. Minä ainakin olen ..tun tyytyväinen. Se minkä jossain asioissa nelkulle häviää sen soundeissa voittaa.
Suosittelen!! Busasta musaan![]()
sanoi:Itselläni takana 1200km ilman huolen häivää
Itse olen myös todella tyytyväinen apriliaan vaikka aluksi olinkin hieman epäilevän oloinen.
Tuota kulutusta en ole seurannut. Ja en osaa verrata VTR:n.sanoi:Itselläni takana 1200km ilman huolen häivää
Itse olen myös todella tyytyväinen apriliaan vaikka aluksi olinkin hieman epäilevän oloinen.
Oletko polttoaineenkulutusta seurannut? Hörsiikö samaan malliin kuin esim. Hondan VTR?![]()
Pyörä vaikuttaa harkinnanarvoiselta vaihtoehdolta![]()
Missä huolsit ja mitä maksoi?? Pitäs viedä pika pikaa!!Tänään kävin 1000km huollossa ja ruiskuun ajettiin päivitetty ohjelma. Kuuleman mukaan pyörä käy hivenen rikkaammalla kuin ennen.
Nakkilan pyörässä ja mopossa. Taisi kestää huolto hivenen yli kolme tuntia ja hintaa tuli 210€Missä huolsit ja mitä maksoi?? Pitäs viedä pika pikaa!!Tänään kävin 1000km huollossa ja ruiskuun ajettiin päivitetty ohjelma. Kuuleman mukaan pyörä käy hivenen rikkaammalla kuin ennen.
kävin eilen koeajamassa milleä ja hyvältä tuntu.....onks se sit niin hyväOn tämä kamalaa...
.
.
Kyllähän tuo Mille on saanut joka paikassa mukavat arvostelut mutta kuitenkin pieni epävarmuus hiipii puseroon![]()
Onko rivinelkusta hyppäys v koneeseen kovin suuri?
Järkihän tässä menee![]()
edit: miksiköhän tuo euro merkki muuttuu aina kysymysmerkiksi ?
Sano vielä, että se hiilari on aitoa, Öhlari on kolmessa paikassa ja radiaalit kahdessa
Eipäs kitistä siellä! Niitä saa kaupasta.Sano vielä, että se hiilari on aitoa, Öhlari on kolmessa paikassa ja radiaalit kahdessa![]()
:kill:Eipäs kitistä siellä! Niitä saa kaupasta.Sano vielä, että se hiilari on aitoa, Öhlari on kolmessa paikassa ja radiaalit kahdessa
(kwaakkuunkin)![]()
![]()