• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

aprilia rsv mille 04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tounge.gif
....kyselin pyörää niin tämä nimeltä mainitsematon henkilö joka toimii liikkeessä joka ennen Aprilliaa myi sanoi minulle seuraavaa: " Onhan se hieno peli, mutta niissä on helevetisti kaikkea pientä vikaa, mutta jos sä ostat Ferrarin sä tiedät että se ei ole maailman luotettavin auto." Itse en ole ikuna Milleriä muuta kuin märissä unissani ajellut. Jos on Luotettava hyvä niin.

Työ kaveri osti parivuotta sitten uuden Chevyn ja hyvin on pelannut vaikka yleinen mielipide auton kestävyyttä arvosteleekin. Samanlainen tilanne kaiketi italialaisissa mopoissakin.
sport05.gif

....näin siis Vermossa minulle
bowdown.gif

....hitto se oli hyvä istua messuilla......hitto se oli hieno......ei perkele...en osta.... vai ostaisinko  
smile_org.gif

062802moto_prv.gif
inlove.gif

edit: olen tosiaan 196cm pitkä....

Mille oli ainut "kilokyykky", joka oli messusäädöillä mulle liian korkea. Olen n.174 cm pitkä eikä tyypätessä jalat oikein ylettyneet lattiaan.

Pohdin juuri samaa tuolla kilpailevalla foorumilla. Että muutenhan tuo on ducatikuskin seuraavaksi pyöräksi ihan selvä valinta, kaikista niistä vauhtiraidoista huolimatta, mutta kun pituutta on noin 1.7 metriä, se tuntuu ainakin kylmätyyppien perusteella olevan vähän korkea. Tietäis vaan haittaako ajossa. Onko kukaan hukkapätkän mittainen päässyt ajamaan?

On tämä kamalaa...

Nyt sain tarjoukset uudesta Millestä ja uudesta 1000 gsxr 03:sta. Hintaero ei ole kuin 200 euroa.

03 millellä olen ajanut vain pienen koeajon ja se tuntui ihan mukavalle vehkeelle. Suzukilla en ole taasen ajanut metriäkään.

Kyllähän tuo Mille on saanut joka paikassa mukavat arvostelut mutta kuitenkin pieni epävarmuus hiipii puseroon  
confused_orig.gif

Onko rivinelkusta hyppäys v koneeseen kovin suuri?

Järkihän tässä menee  
nixweiss.gif

edit: miksiköhän tuo euro merkki muuttuu aina kysymysmerkiksi ?

" Onhan se hieno peli, mutta niissä on helevetisti kaikkea pientä vikaa, mutta jos sä ostat Ferrarin sä tiedät että se ei ole maailman luotettavin auto."   Itse en ole ikuna Milleriä muuta kuin märissä unissani ajellut. Jos on Luotettava hyvä niin.
Isot apriliathan on eri maata kuin esim. ison D:n puolivalmisteet. Joku joskus kuvaili hondaksi,
jonka paras puoli on se, ettei ole honda.

En arpoisi kilokiksun ja millen välissä hetkeäkään,
koska itsellä ei ole käyttöä kilosen rivikoneen
teholle ja luonteelle.

Muutama sata kilsaa takana -04 R:llä. Minä ainakin olen ..tun tyytyväinen. Se minkä jossain asioissa nelkulle häviää sen soundeissa voittaa.

Suosittelen!! Busasta musaan
062802moto_prv.gif

Muutama sata kilsaa takana -04 R:llä. Minä ainakin olen ..tun tyytyväinen. Se minkä jossain asioissa nelkulle häviää sen soundeissa voittaa.

Suosittelen!! Busasta musaan  
062802moto_prv.gif
Itselläni takana 1200km ilman huolen häivää
062802jumpie_prv.gif

Itse olen myös todella tyytyväinen apriliaan vaikka aluksi olinkin hieman epäilevän oloinen.

Jahka putket saan vaihdettua niin jo alkaa olemaan jytinää
buttrock.gif

Kehtaisikohan sitä laittaa tigcraftin 105 db putkia
inlove.gif

sanoi:
Itse olen myös todella tyytyväinen apriliaan vaikka aluksi olinkin hieman epäilevän oloinen.

Oletko polttoaineenkulutusta seurannut? Hörsiikö samaan malliin kuin esim. Hondan VTR?  
crazy.gif

Pyörä vaikuttaa harkinnanarvoiselta vaihtoehdolta  
wink.gif

sanoi:

Oletko polttoaineenkulutusta seurannut? Hörsiikö samaan malliin kuin esim. Hondan VTR?
crazy.gif

Pyörä vaikuttaa harkinnanarvoiselta vaihtoehdolta
wink.gif
Tuota kulutusta en ole seurannut. Ja en osaa verrata VTR:n.
Tänään kävin 1000km huollossa ja ruiskuun ajettiin päivitetty ohjelma. Kuuleman mukaan pyörä käy hivenen rikkaammalla kuin ennen.

On tämä kamalaa...

.

.

Kyllähän tuo Mille on saanut joka paikassa mukavat arvostelut mutta kuitenkin pieni epävarmuus hiipii puseroon  
confused_orig.gif

Onko rivinelkusta hyppäys v koneeseen kovin suuri?

Järkihän tässä menee  
nixweiss.gif

edit: miksiköhän tuo euro merkki muuttuu aina kysymysmerkiksi ?
kävin eilen koeajamassa milleä ja hyvältä tuntu.....onks se sit niin hyvä
omg.gif
vanha peli on rivikone
veryangry.gif

Back