Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:Vittu mä arvostan tätä Peten paksupäisyyttä. Ensinnäkin ajautuminen Ausseista Sohjolaan, ja toisena tahtareiden kanssa pelaaminen.
Jos elämä tuntuu helpolta...
PeteJ sanoi:Täytyy kyllä sanoa että täällä ei ole helppoa asua kun pää harrastus on moottoripyöräilyä.
Aloitin ajamaan moottoripyöriä 90 luvun alussa ja silloin oli todella paljon hienoja 2-tahteja (ja nelitahteja) kakspuolikkaita myynnissä australiassa. Silloin kun omistin mun 92 malli CBR250RR (ostin sen vuonna 95 tai 96), mun kaveri porukassa oli mm. RGV250, NSR250R, FZR250RR, ZXR250, KR1S ja Suzuki Across. Aina ihailin kuinka nopea ne 2T vehjeet olen aina halunnut omistaa sellaisen.
Sitten tuli yksi hyvä kuntoinen RS myyntiin ja oli pakko ostaa sen kun olin vielä tarpeeks 'nuori'.
Saimonii sanoi:Muutama vanha video on youtubessa vieläkin.
Pakoaukonsäätimiä etsiessä suosittelen katsomaan BC Engineering https://www.facebook.com/BCEngineeringItaly/
Myy kaksi- ja kolmeosaisia säätimiä. Minulla on ollut kaksiosaiset yli 10tkm ajan.
PeteJ sanoi:92 malli CBR250RR (ostin sen vuonna 95 tai 96), mun kaveri porukassa oli mm. RGV250, NSR250R, FZR250RR, ZXR250, KR1S ja Suzuki Across. Aina ihailin kuinka nopea ne 2T vehjeet olen aina halunnut omistaa sellaisen.

T1mppa sanoi:
Mä oon tollasta cbr250rr:ää kuolannut. Ei ole yhtä nopea kuin nuo 2-tahtiset, mutta kiertää korkealle!
PeteJ sanoi:Kiitti vinkistä, luulen että ostan Cougarit Tuning Worksistä kuitenkin.
Mitkät putket sulla on käytössä? Minua kiinnostaa Tygan stainless putket tosi paljon (ja myös haluan ostaa niiden katesarja jossain vaiheessa).
Oletko muuten vaihtanut vanhat vaijereita uuteen? Ostin Venhillin vaijerit TTW:stä ja olen tosi tyytyväinen niiden kanssa.
Ennen kuin vaihdoin niitä, mun kaasun tuntuma oli suht raskas ja vähän jäykkä, nyt se on kevyt ja helppo.
Ostin myös Suzukin läppäventtiilit keväänä mutta mun piti porata uudet reiät että ne mahtuis siihen läppä runkoon. Vähän ärsytti sitä koska ne piti olla sopivat.
Onko b_tommi sulla Italiasta sellaiset kaksiosaiset pakoaukon säätimet? Meilläkin hajosi yksi vakiosäädin aikoinaan mutta hoksattiin se ajoissa (hävisi ala- ja keskialueentehot kun säädin jumiutui yläasentoon). Ollut nyt varmaan 6-7 vuotta noi kaksiosaiset ja ongelmitta toiminut.
Jebbe sanoi:Hyvä ketju asiaan perehtyneiden kesken!Mukava lueskella vaikka oon pihalle näistä peleistä..
JMH sanoi:Hieno ständi koneelle.
Ja hemmetin kiva lukea tekstiä jonka kirjoittaja on aussi. Hyvää käytännön suomea. Ei toteudu ikinä 90%: lla maahamme muuttaneista. Jebbe sanoi:Hyvä ketju asiaan perehtyneiden kesken!Mukava lueskella vaikka oon pihalle näistä peleistä..
vetomies sanoi:Olisihan se pitänyt arvata, että nämä tulevat vielä muotiin. Juuri vuosi sitten kesällä paiskasin kaatikselle Chesterfieldin tarrat ja jotain pikkuroinaa. Ei siinä, täytyy taas aloitella alusta joskus.