• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ammattitaitoinen BMW-huolto tampereelle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja satutyttö
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
BMW ja APRILIA huolto avataan 02.03.2009 Tampereelle! (myös muut merkit)Asentajana/säätäjänä toimii heinolta tuttu mies (Kymäläinen Harri) sinne siis...ja laitteet toimii...
062802moto_prv.gif

Ei kai ko. hemmo lähtenyt Espoon Heinolta pois?
crazy.gif
Siellä on/oli ainakin viime kesänä ihan huippis Bemujen huoltaja.

Alkuperäisestä viestistä voi halutessaan tulkita että Heinon huolto on sitten jatkossa huonoa koska kaikki ammattitaito lähti? Vai oliko tarkoitus sanoa että avataan yksi uusi ammattimiesten vetämä huolto muiden hyvien rinnalle?

Onko uusi yritys valtuutettu huoltaja eli onko takuuoikeuksia.

Ihan mielenkiinnosta, viesti voi lukea monella tavalla.

BF

Alkuperäisestä viestistä voi halutessaan tulkita että Heinon huolto on sitten jatkossa huonoa koska kaikki ammattitaito lähti? Vai oliko tarkoitus sanoa että avataan yksi uusi ammattimiesten vetämä huolto muiden hyvien rinnalle?

Onko uusi yritys valtuutettu huoltaja eli onko takuuoikeuksia.

Ihan mielenkiinnosta, viesti voi lukea monella tavalla.

BF
Enpä osaa vastata viestiketjun aloittajan puolesta, mutta omasta puolestani kyllä.

Oman pyöräni kohdalla Treen Heinon huolto henkilöityi H. Kymäläiseen. Hän "hoiti" sitä uudesta lähtien ja homma toimi ihan kiitetävästi. Olen jo aikaisemminkin kehunut Treen Heinon huollon (siis Harrin) venymistä esim itse särkemäni vaihdeaskin vaihdon yhteydessä.( Hän aloitti homman kesken pahimman huoltoruuhkan iltaviideltä muiden hommien jälkeen ja lopetti aamukolmelta...
bowdown.gif
)
Ainoastaan huoltoajan varauksessa olin yhteydessä työnvastaanottoon, muuten kaikki tekninen kommunikointi hoitui Harrin kautta.

Voi olla (ja Heinon kannalta erityisen toivottavaa onkin), että joillain muilla bemaristeilla on joku toinen "omahoitaja", jonka kanssa homma synkkaa yhtä hyvin. Mikäli näin ei ole, niin sitten lähti iso osa bemariosaamista Heinolta pois...
sad_orig.gif

Itseni kannalta uuden huollon virallisilla valtuutuksilla ei ole merkitystä. Teen aika paljon huoltoja itse, moponi takuuaika on jo aikaa sitten umpeutunut ja toisaalta minun valtuutukseni Harri on jo kauan sitten ansainnut, ja sitä pidän kuitenkin tärkeimpänä...

t. pozo

062802moto_prv.gif

Takuupuolihan toimii kaiketi mopopuolella siten.. käytät takuuaikaisen moposi valtuutetussa merkkihuollossa tai ei "merkkihuollossa" ja huolto tehdään alkuperäisvaraosia/huolto-ohjelmaa noudattaen ja ammattimiehellä..takuu säilyy! Edellyttäen, että huolto tehdään huolto-ohjelmaa käyttäen ja ammattimaisesti!!APRILIA takuu/merkkihuolto on jo APRILIAN puolesta Harrilla...on vain ajan kysymys jatkosta (BMW) ja muista merkeistä, mitä voisi olla??Minä ainakin vien jatkossa oman kultani Harrille hoitoon (R850R)ja moponi toimii koko kesän...Takuuhuoltoja/korjauksia Harri ei voi tehdä BMW:hen, koska takuu huoltojen tekeminen/anominen on melkeinpä mahdotonta ilman huoltosopimusta tai muuta!

Ettei vaan Harri mainostaisi tässä itseään kun piti ainoastaan tätä ilmoitusta varten rekisteröityä foorumille...

Mites onko kukaan perehtynyt tai joutunut muuten tekemisiin takuuaikana takuuseen vaihdetuista alkuperäisvaraosien takuista->Onko ko. osilla sama takuu kuin koko mpyörällä.Esim. 2 vuotta siittä kun osa on vaihdettu....?
Näinhän on tietääkseni auto puollella.

Mites onko kukaan perehtynyt tai joutunut muuten tekemisiin takuuaikana takuuseen vaihdetuista alkuperäisvaraosien takuista->Onko ko. osilla sama takuu kuin koko mpyörällä.Esim. 2 vuotta siittä kun osa on vaihdettu....?
Näinhän on tietääkseni auto puollella.
Takuun kesto luetaan alkavaksi sen myöntämispäivästä. Sinä aikana vaihdettujen osien takuu loppuu samalla hetkellä kuin ko. laitteen muukin takuu. Takuu EI jatku alkuperäisen takuuajan yli vaikka viimeisenä voimassaolopäivänä vaihdettaisiin osia. Jos ko. laitteessa epäillään jotain takuun alaista vikaa, takuuanomus kannattaa jättää vielä takuun viimeisenä voimassaolopäivänäkin. Todennettu vika korjataan silti takuuajan jälkeenkin tälläisessä tapauksessa.

Toisaalta jokaisella on oikeus odottaa laitteelta sille tyypillistä kestoikää ja virheetöntä huoltotyösuoritetta.

Jos huollatan vaikka tuon Bemarin legendaarisen perän, ja se ottaa & laukeaa kuukauden tai parin päästä uudelleen, on minulla aika vahva peruste vaatia tuon korjausta.

Asiat saattavat tietty olla monimutkaisia ja monesti neuvottelutaito ja hyvä asiakassuhde saattavat pelastaa kotiin sen, josta saattaisi tulla isokin riita.

Toisaalta jokaisella on oikeus odottaa laitteelta sille tyypillistä kestoikää ja virheetöntä huoltotyösuoritetta.

Jos huollatan vaikka tuon Bemarin legendaarisen perän, ja se ottaa & laukeaa kuukauden tai parin päästä uudelleen, on minulla aika vahva peruste vaatia tuon korjausta.

Asiat saattavat tietty olla monimutkaisia ja monesti neuvottelutaito ja hyvä asiakassuhde saattavat pelastaa kotiin sen, josta saattaisi tulla isokin riita.
Juuri näin. Kuluttajansuojakin määrittelee jotain, mutta asiallisesti esitetyt asiat yleensä hoituu ilman isompia mutkia. Erityisesti painottaen sanaa yleensä.
smile_org.gif

Takuu EI jatku alkuperäisen takuuajan yli vaikka viimeisenä voimassaolopäivänä vaihdettaisiin osia. Jos ko. laitteessa epäillään jotain takuun alaista vikaa, takuuanomus kannattaa jättää vielä takuun viimeisenä voimassaolopäivänäkin. Todennettu vika korjataan silti takuuajan jälkeenkin tälläisessä tapauksessa.
Mulla Hondan etujarrulevy meni kieroksi ja se vaihdettiin. Vaihdettiin moneen kertaan vielä monta vuotta takuuajan jälkeenkin kunnes lopulta vaihdettiin koko etuvanne.

Vai tarkoitiko koko pyörän takuuta?

sport05.gif

Iku

Itse ajelin kaudet 2004-2007 BMW 1200 LT:llä, ja kaikki huollot, lisäasennukset, korjaukset, yms. teki Harri Heinolla. Kyllä mies BMW:t ainakin osaa. Hyvä, joustava, osaava, ja avulias mies, suosittelen. Voisihan tuon Hondanikin viedä sinne huoltoon.

No tämäpä sattuikin sopivasti tulemaan esille, sillä olen tässä kironnut, kun Heinolla ei huolto vastaa meileihin ja yhtenä päivänä koitin soittaa 5 kertaa huollon numeroon, niin ei vastata sielläkään.
Otetaanpas selvää onko tällä Kymäläisellä asiakaskirjat täynnä vai mahtuukohan vielä uusia asiakkaita listalle.

Back