• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alustakurssi/ alustansäätökurssi (Turku)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja scuuba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
******************************************************************************'***
Edit:
Ja tämä tilaisuus on keskiviikkona, 25.6., ja alkaen kello 17:00, ensimmäisenä paikkana MLL Sophie sali, Sepänkatu 3, Turku.

*********************************************************************************
Alkuperäinen viesti:
Ensimmäinen osa olisi MLL Sophie salissa (Sepänkatu 3, Turku) tapahtuva "alusta ja sen osat/ mitä säädetään ja miksi". Kesto 1-3 tuntia.
Toinen osa olisi Kaarinassa sijaitsevassa tallissa tapahtuva mopojen alustojen mittailu ja säätäminen.

Hinta 20 euroa nuppi.

Ilmoittakaa tähän triidiin tai yyveellä:
A) kiinnostaako teoriaosa, vai säätäminen, vai molemmat?
B) mikä päivistä;
ma 23.6.
ti 24.6.
ke 25.6
C) mikä kellonaika teille sopisi parhaiten?

Jos tämän järjestäminen ei jostain syystä toteudu /onnistu ko päivinä, niin otetaan sitten uusi yritys esim seuraavalla viikolla, eli 30.6.-6.7.

Vapaa keskustelu sallittu, ja myöskin kaikki kysymykset ja ehdotukset tervetulleita.

scuuba sanoi:
Ensimmäinen osa olisi MLL Sophie salissa (Sepänkatu 3, Turku) tapahtuva "alusta ja sen osat/ mitä säädetään ja miksi". Kesto 1-3 tuntia.
Toinen osa olisi Kaarinassa sijaitsevassa tallissa tapahtuva mopojen alustojen mittailu ja säätäminen.

Hinta 20 euroa nuppi.

A) kiinnostaako teoriaosa, vai säätäminen, vai molemmat? Molemmat
B) mikä päivistä;
ma 23.6.
ti 24.6. Sopii
ke 25.6 Sopii
C) mikä kellonaika teille sopisi parhaiten? klo 17->

Jos tämän järjestäminen ei jostain syystä toteudu /onnistu ko päivinä, niin otetaan sitten uusi yritys esim seuraavalla viikolla, eli 30.6.-6.7.

Vapaa keskustelu sallittu, ja myöskin kaikki kysymykset ja ehdotukset tervetulleita.

xxxx

Mulle säätöä ja teoriaa. Tiistai ajellaan Joken perässä, niin ma ke sopii mulle. Olen töissä 7-15.30 muuten sopii koska vaan. :thumbup:

Pitäkääs tämä sessio meitin tallissa Nurmijärvellä niin päästään mekin mukaan :thumbup:

marko.fzs sanoi:
Mulle säätöä ja teoriaa. Tiistai ajellaan Joken perässä, niin ma ke sopii mulle. Olen töissä 7-15.30 muuten sopii koska vaan. :thumbup:
Meikällä sama homma molemmat ja tiistaina letkaillaan, muina päivinä ei ole ajasta väliä kun lomat alkoi just.
Edittiä: seuraava viikko ei onnistu minulta kun toi etäopetus ei taida olla sallittua norjan vuoristoteillä :;):

Mä tuun kans teoriaan ja säätö hommeliin mukaan, kaikki ajat käy.

Kaikki alustahommelit kiinnostaa kovasti , mutta parilliset viikot on iltavuoroviikkoja...

Moi!

Molemmat kiinnostaa ja vapaaviikko sopivasti alkamassa. Ma ja Ke olis hyvät jos Ti ajellaan. Kellonaika mielusti illalla about 17 tai jälkeen. Seuraava viikko ollaan kokonaan töissä.

Toni :jippikaijee:

scuuba sanoi:

Hinta 20 euroa nuppi.

A) kiinnostaako teoriaosa, vai säätäminen, vai molemmat?
B) mikä päivistä;
ma 23.6.
ti 24.6.
ke 25.6
C) mikä kellonaika teille sopisi parhaiten?

A) Molemmat
B) parhaiten ti 24.6, mutta muutkin käyvät
C) klo 17:00 eteenpäin, tarvittaessa voin joustaa töistä ja olla Turussa jo 16:00

Molemmat tietty kiinnostaa, mutta ei taida olla pyörä vielä nipussa
ens viikol, joten seuraava tietty parempi:thumbup:

Ja tämä tilaisuus on keskiviikkona, 25.6., alkaen kello 17:00, ensimmäisenä paikkana MLL Sophie sali, Sepänkatu 3, Turku.

Mulla tulee myös aika tiukkaa, mutta uskon ehtiväni ennen viittä, mikäli löydän mestan ilman suurempia seikkailuja ;) Tulossaa ollaan jokatapauksessa, mutta huonolla tsägällä saatan olla minuutin-pari myöhässä, työt kun loppuu 16:00 ja 60km pitäis ajaa paikanpäälle.

Back