scuuba sanoi:Ja tämä tilaisuus on keskiviikkona, 25.6., alkaen kello 17:00, ensimmäisenä paikkana MLL Sophie sali, Sepänkatu 3, Turku.
Hankala aika kun ratapäivät tulee myyntiin klo 18.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
scuuba sanoi:Ja tämä tilaisuus on keskiviikkona, 25.6., alkaen kello 17:00, ensimmäisenä paikkana MLL Sophie sali, Sepänkatu 3, Turku.

scuuba sanoi:Ok, eli tais hintalaatusuhde olla ihan ok, homma bueno.
Mut kelles mä voin valittaa ku tuli kalliiks ku ei ehtiny kytistää liputusvuoroja prkl...
Ja niille joka jo haaveili ratamopon ostoa, niin tos ois heti todella varma valinta. Tota värkkiä on viilattu ku kipeetä pillua, ja siin on kaikki speksit kohillaan: http://www.nettimoto.com/yamaha/yzf-r6r/1712057

Hyvin sä B-kingillä vedät!El Gordo sanoi:Kyllä kannatti
Sain apua Veistokselta joka sai apua Scuubalta...sitten ajoin oman nopeimpani Alastarolla kun saatiin perä vähän rauhoittumaan...
Hyvin on oppi mennyt perille...
Sitten kun olis vielä säädöt jolla SP saadaan kestämään paksukaisen alla kolmaskin ratapäivä niin jäis kahvi rahaakin...
PS. Oikein nätisti se kului, mutta ihan liian nopeesti.
Veistos sanoi:Sain apua Scuubalta alustan säädössä Alastaron tupla päivillä hyvin tuloksin. Voin suositella!
Edellinen takapallo SC2 V2 kaksi ratapäivää ajettuna pahasti repeilleenä vanhoilla asetuksilla..
katso liitettä 4756
Säätöjen jälkeen pyörä istui paremmin kiinni asfaltissa ja verrokina 2 ratapäivää ajettu SC2 V2.
katso liitettä 4757
Kukin voi itse päätellä kannattiko?!![]()
Veistos sanoi:Hyvin sä B-kingillä vedät!![]()
Aikojen puolestahan sä voisit jo siirtyä Alastarossa nopean puolelle. Eiks ne ole nyt painuneet alle 1:30 tasolle?! Saataisiin sinnekkin lisää nakuja.
Sellasta taikuria ei taida olla olemassakaan, joka saisi SP kulumaan hitaammin B-kingin alla.. jos et siirry sitten hitaaseen köröttelemään.![]()

Olen juu, ja juu. Pistän koordinaatteja yyveellä.Sippe sanoi:Harmi etten päässyt tuonne kurssille, aika huima ero renkaissa. Mahtaakohan Scuuba/Murmela? olla ensi tiistaina MP-tuen päivillä, mietin josko korvausta vastaan katsoisi mitä tuolle kotarin alustalle olisi tehtävissä. Saattaa olla että pitäisi jousien jäykkyyttä vaihtaa mutta sitten olisi siinäkin viisaampi.
No painaumat oli suurinpiirtein ok paitsi takana. Pitäisi ehkä laittaa pykälää jäykempi jousi. Takana comppia ja reboundia liikaa varsinkin comppia. Eli ruuvattiin löysempään suuntaan. Edessä mulla on Andreanin shim piston kit ja se on nyt täysin Andreanin suositus arvoissa.hostage sanoi:Saanko udella, mikä Veistoksen säädöissä oli pielessä? Mitä ruuvattiin ja mihin suuntaan?
Ja lisättäköön että quumaan kelin ois taakse sopinu paremmin SC1, joten se oli lähinnä syy ottaa comppia pois, jotta SC2 saatiin kestämään liian quumassa kelissä. Ts comppia löysäämällä energian jako renkaan ja jousen välillä siirtyy hieman jousen suuntaan, ja vastaavasti renkaan rasitus pienenee.Veistos sanoi:No painaumat oli suurinpiirtein ok paitsi takana. Pitäisi ehkä laittaa pykälää jäykempi jousi. Takana comppia ja reboundia liikaa varsinkin comppia. Eli ruuvattiin löysempään suuntaan. Edessä mulla on Andreanin shim piston kit ja se on nyt täysin Andreanin suositus arvoissa.