Alustakurssi/ alustansäätökurssi (Turku)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja scuuba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Turku
******************************************************************************'***
Edit:
Ja tämä tilaisuus on keskiviikkona, 25.6., ja alkaen kello 17:00, ensimmäisenä paikkana MLL Sophie sali, Sepänkatu 3, Turku.

*********************************************************************************
Alkuperäinen viesti:
Ensimmäinen osa olisi MLL Sophie salissa (Sepänkatu 3, Turku) tapahtuva "alusta ja sen osat/ mitä säädetään ja miksi". Kesto 1-3 tuntia.
Toinen osa olisi Kaarinassa sijaitsevassa tallissa tapahtuva mopojen alustojen mittailu ja säätäminen.

Hinta 20 euroa nuppi.

Ilmoittakaa tähän triidiin tai yyveellä:
A) kiinnostaako teoriaosa, vai säätäminen, vai molemmat?
B) mikä päivistä;
ma 23.6.
ti 24.6.
ke 25.6
C) mikä kellonaika teille sopisi parhaiten?

Jos tämän järjestäminen ei jostain syystä toteudu /onnistu ko päivinä, niin otetaan sitten uusi yritys esim seuraavalla viikolla, eli 30.6.-6.7.

Vapaa keskustelu sallittu, ja myöskin kaikki kysymykset ja ehdotukset tervetulleita.

scuuba sanoi:
Ensimmäinen osa olisi MLL Sophie salissa (Sepänkatu 3, Turku) tapahtuva "alusta ja sen osat/ mitä säädetään ja miksi". Kesto 1-3 tuntia.
Toinen osa olisi Kaarinassa sijaitsevassa tallissa tapahtuva mopojen alustojen mittailu ja säätäminen.

Hinta 20 euroa nuppi.

A) kiinnostaako teoriaosa, vai säätäminen, vai molemmat? Molemmat
B) mikä päivistä;
ma 23.6.
ti 24.6. Sopii
ke 25.6 Sopii
C) mikä kellonaika teille sopisi parhaiten? klo 17->

Jos tämän järjestäminen ei jostain syystä toteudu /onnistu ko päivinä, niin otetaan sitten uusi yritys esim seuraavalla viikolla, eli 30.6.-6.7.

Vapaa keskustelu sallittu, ja myöskin kaikki kysymykset ja ehdotukset tervetulleita.

xxxx

Mulle säätöä ja teoriaa. Tiistai ajellaan Joken perässä, niin ma ke sopii mulle. Olen töissä 7-15.30 muuten sopii koska vaan. :thumbup:

Pitäkääs tämä sessio meitin tallissa Nurmijärvellä niin päästään mekin mukaan :thumbup:

marko.fzs sanoi:
Mulle säätöä ja teoriaa. Tiistai ajellaan Joken perässä, niin ma ke sopii mulle. Olen töissä 7-15.30 muuten sopii koska vaan. :thumbup:
Meikällä sama homma molemmat ja tiistaina letkaillaan, muina päivinä ei ole ajasta väliä kun lomat alkoi just.
Edittiä: seuraava viikko ei onnistu minulta kun toi etäopetus ei taida olla sallittua norjan vuoristoteillä :;):

Moi!

Molemmat kiinnostaa ja vapaaviikko sopivasti alkamassa. Ma ja Ke olis hyvät jos Ti ajellaan. Kellonaika mielusti illalla about 17 tai jälkeen. Seuraava viikko ollaan kokonaan töissä.

Toni :jippikaijee:

scuuba sanoi:

Hinta 20 euroa nuppi.

A) kiinnostaako teoriaosa, vai säätäminen, vai molemmat?
B) mikä päivistä;
ma 23.6.
ti 24.6.
ke 25.6
C) mikä kellonaika teille sopisi parhaiten?

A) Molemmat
B) parhaiten ti 24.6, mutta muutkin käyvät
C) klo 17:00 eteenpäin, tarvittaessa voin joustaa töistä ja olla Turussa jo 16:00

Molemmat tietty kiinnostaa, mutta ei taida olla pyörä vielä nipussa
ens viikol, joten seuraava tietty parempi:thumbup:

Ja tämä tilaisuus on keskiviikkona, 25.6., alkaen kello 17:00, ensimmäisenä paikkana MLL Sophie sali, Sepänkatu 3, Turku.

Mulla tulee myös aika tiukkaa, mutta uskon ehtiväni ennen viittä, mikäli löydän mestan ilman suurempia seikkailuja ;) Tulossaa ollaan jokatapauksessa, mutta huonolla tsägällä saatan olla minuutin-pari myöhässä, työt kun loppuu 16:00 ja 60km pitäis ajaa paikanpäälle.

Back