IlluH
MotOrg ry
JMH sanoi:Polun päässä on Öhlinsin cartridget/ K-Techin mäntäsarjaa/ Öhlinsin putket ja Öölarin takaiskari.
Aikaa voit tässä välissä tappaa monella tapaa.
Niin, eipä näissä taida rajana olla kuin tilin saldo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:Polun päässä on Öhlinsin cartridget/ K-Techin mäntäsarjaa/ Öhlinsin putket ja Öölarin takaiskari.
Aikaa voit tässä välissä tappaa monella tapaa.
teemu.k.anttila sanoi:Iskareiden huoltajat osaavat hommansa. Kannattaa soittaa. Vastaavat mielellään kysymyksiin ja saat hyvän suosituksen keskustelun päätteeksi.
IlluH sanoi:Joo, -05 on, tavallaan harmittavasti, koska -06 -> olisi kaikenlaista osaa paremmin tarjolla kuin tuohon "välimalliin"
Tumppi sanoi:Muistaakseni tossa keula on sama kuin R6R:ssä, takaiskarista en osaa sanoa.
IlluH sanoi:Vielä kun tietäisi/osaisi päättää kannattaako noista omista osista alkaa sen paremmin viritellä jotain, vai perushuolto ja seuraavaan peliin sitten parempaa alustaa? ...
T1mppa sanoi:Tässä on muutkin suositellut ottamaan yhteyttä Koittomotoon. Vaihtoehtona on MP-huolto Jarkko Honkanen ( http://www.mphuolto.fi/ Pieksämäki), MP-Racing Ari Nurmela (Hyvinkää). Noilta herroilta löytyy RR-iskarikokemusta huikea määrä.
Jos pelkkä öljyjen ja tiivisteiden vaihto, niin edullinen ja itse paljon käyttämäni on Gustafsson Racing Karkkilassa. Varsinkin takaiskarin huolto on erittäin kilpailukykyisen hintainen.
Suomesta löytyy myös läjä muitakin iskarifirmoja, mutta noilla et tule laadullisesti pettymään.
edit. Huollata samalla myös se ohjausiskari. Jos ei vielä sellaista ole, niin suosittelen vakavasti hankkimaan.
IlluH sanoi:Keula tosiaan sama kuin R6R:ssä, joten siitä varmaan saa ainakin ihan kelpoisan.
IlluH sanoi:Paitsi ettei tarkemmin katsottuna ollutkaan, vaihtokelpoinen ilmeisesti kuitenkin. R6R:ssä on kaksi comp-säätöä keulassakin, R6:ssa vain yksi.
Sippe sanoi:Mitä tarkoitat kahdella compilla? En kyllä muista että monessakaan olisi keulassa hi ja low speed comp. Ei mulla ole nykyisessäkään 18 mallin R1 eikä ollut -07 R6.
Sippe sanoi:Mitä tarkoitat kahdella compilla? En kyllä muista että monessakaan olisi keulassa hi ja low speed comp. Ei mulla ole nykyisessäkään 18 mallin R1 eikä ollut -07 R6.
PrivateeR sanoi:Yks mun kaveri joka on todella paljon säätänyt kilpa-autoja telemetrian pohjalta kysyi eilen että säädetäänkö prätkän ja auton iskareita saman periaatteen mukaisesti telemetrian pohjalta.
Eli haetaanko esim prätkän iskareissa samanlaista Bell curvea kuin autoissa?
Iso kiitos kattavasta vastauksesta!teemu.k.anttila sanoi:Mitä siis kannattaisi datasta suodattaa käyriin ja miten niitä hyödyntää säätämisessä? Se kiinnostaisi minuakin.

Juu jos on miljoonääri ni toi on varmasti huikea palvelu... mutta ei kyllä ylimääräistä 1500e irtoo jo valmiiksi vaikeasta budjetista vain siihe että joku lukis mun dataaSippe sanoi:Uskoisin oikean analyysi työkalun olevan olennaista. Muistaakseni pari kuskia kokeili Etestan palveluja Kymiringillä ja Motoparkin osakilpailussa. Tuolta varmasti saa apuja vähän sen mukaan mihin riittävät pelimerkit.

EsR1 sanoi:Stormilta löytyy tollanen bitubon kfork etupään muutossarja ...
yksinkertaistettu lähestymistapa: https://www.datamc.org/data-acquisi.../histograms-and-suspension-velocity-analysis/

T1mppa sanoi:Tässä on muutkin suositellut ottamaan yhteyttä Koittomotoon. .