Uusintana: Ts ongelma on aina se että liian harva jaksaa paneutua edes alustan perusasioihin sen verran että ymmärtäisi mikä (rationalisesti) vaikuttaa mihinkin, ja millasen (valheellisen) fiiliksen mikäkin juttu aiheuttaa.PrivateeR sanoi:Scuuba sulla ku tuntuu olevan asiassa kuin asiassa se ainoa maailman totuus ku kaikilla muilla on vain fiilis yms. ni kerro ny mulle että kannattaako mun pysyä näissä Karhun alushousuissa joissa on hyvä fiilis, vai vaihtaa noihin kalliimpiin kalsareihin ku datan (hinnan) perusteella ne on ne ainoat oikeat mitä käyttää?
Jos tämänkin triidin jaksa selata alusta loppuun, niin ehkä huomaa että samat jutut toistuu aika usein. Eli ei näissä jutuissa ole mitään uutta, eikä ne ole mun keksimiä. Kyl sä sen sit huomaat ku jaksat vähä perehtyä asioihin/ sit ku sä rupeet tajuumaan mitä se sun alustavelho yrittää sulle sanoa.
Ei sun vihollinen ole kukaan netissä kirjoittelija, tai kisassa samassa lähtöruudukossa oleva kuski. Sun ainoo ja pahin vihollinen asuu sun oman pääsi sisällä. Ja ainoo kuka sua pystyy auttamaan on sinä itse. Vanhoja paikkansa pitäviä kliseitä lainatakseni.

Ja pistäneet comppi- ja riparipuolelle samoilla spekseillä vastusta, vaikka tyypillisesti comppipuolella on huomattavasti suuremmat paineet kuin riparipuolella. Niin eihän tuo ole mikään ihmekkään että ovat halunneet korjata tuon tuotantoon ja myyntiin asti päässeen virheen.