Hyvä kysymys.Mitäs mieltä olette pyörän valinnasta?![]()
Viikon päästä ja kolme(toista) sivua myöhemmin tiedät, että 90% orgilaisista pitää kyseistä pyörää hyvänä, huonona, tehottomana, liian tehokkaana, delvac, tissit ja mitä syövät ja juovat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä kysymys.Mitäs mieltä olette pyörän valinnasta?![]()
Monta pyörää olen ostanut koeajamatta, mutta ne ovat olleet uusia.Terve,
olen ajatellut ekaksi pyöräksi Suzuki 600 Banditia tai Honda CB600 Hornetia. Hornetia kävin jo kokeilemassa (istumassa). Yksi käsittääkseni hyvin pidetty 40tkm ajettu Bandit olisi tarjolla. Tekis mieli käydä saman tien ostaa se vaikkei vielä edes pysty koeajamaan kelien puolesta. ......
kannattaa käydä koe-ajamassa.. Itse istuin viime kesänä erään Custom-pyörän päällä ja asento oli ihan hyvä, mutta sitten kun kävin ajamassa sillä niin ei ollut oikeen mun juttu.. Sillä ainakin saat varmuuden siitä, että sopiiko pyörä sun kriteereihin vai ei..Terve,
olen ajatellut ekaksi pyöräksi Suzuki 600 Banditia tai Honda CB600 Hornetia. Hornetia kävin jo kokeilemassa (istumassa). Yksi käsittääkseni hyvin pidetty 40tkm ajettu Bandit olisi tarjolla. Tekis mieli käydä saman tien ostaa se vaikkei vielä edes pysty koeajamaan kelien puolesta. Eikä ole korttiakaan vielä (-94 ei enää saanut B-kortin yhteydessä A:ta). Ekat teoriatunnit on käyty. Oliskohan mitään järkeä ostaa pyörä koeajamatta? Kun mallista olen kuitenkin varma. Joskus tulevaisuudessa se sitten saattaa vaihtua.
Onnea vaan uudelle menopelille. Erjassa on yksi parhaimmista moottoreista aloittelevaa motoristia silmällä pitäen. Vastaa hidasajossa rauhallisesti kaasuun eikä ryntäile, ja vääntääkin sopivasti. Tykkäsin siitä enemmän mitä omasta Hornetin myllystä.No nyt se on ratkennut, tänään tuli ajettua Kawasaki ER-5 uuteen kotiin.
Suosittelen osallistumista orgin ratapäivien koulutusryhmään. Koulutuksen teemana on oppia ajamaan mutkia oikein maantievauhdeissa. Hinta on halvempi kuin parilla ajotunnilla autokoulussa ja samalla rahalla saa koulutusta koko päivän ajaksi. Hinta on siinä 50€ paikkeilla, joten ei pitäisi kellään kaatua budjetin puutteeseen ja koulutuksen anti on varmasti joka euron arvoinen.Itseasiassa ajokamppeet on paketissa mutta tuo ajo-opetusasia on oikeasti asiaa. Olen samaa mieltä,että varmasti kannattaa hommata ammattimaista opetusta,jottei tulevalla ajokaudella tule vahinkoa ja asian laitan varmasti hoitoon, kiitti vinkistä![]()
Hölmöin neuvo aloittelijalle: "osta tarpeeksi iso jottei jää heti pieneksi". Tottakai voi aloittaa 1200:lla, mutta jos haluaa oppia ajamaan eikä vaan osta mopoa munan jatkeeksi, niin oppiminen käy nopeammin tolla 600:lla tai 750:llä. Ei isoakaan mopoa sentään voimalla viedä, vaan taidolla.Täytyy varmaan harkita sitä 1200 Banditiakin 600:sen sijaan. Pakko vaan malttaa vielä että pääsee koeajamaan. Ainoa kokemus kaksipyöräisistä tosiaan on mopolla...
Pituutta on 180cm ja painoa 90kg että siitä ei ole kiinni. Tietenkin se kokemuksen puute on hiukan miinus mutta jos rauhassa opettelee ja ajelee.
Ja mopot menee vaihtoon kuitenkin, osti minkä vaan. Minusta tuollainen Z750 tai vastaava olis paras. 600 on varmasti ok, siitä riittää pariksi kesäksi hupia.
Ja tähän jatkoksi, radalle ratailemaan, hitaaseen ryhmään. Uskomattoman paljon oppii kun pääsee kanttailemaan omien kykyjen rajoilla.Suosittelen osallistumista orgin ratapäivien koulutusryhmään. Koulutuksen teemana on oppia ajamaan mutkia oikein maantievauhdeissa. Hinta on halvempi kuin parilla ajotunnilla autokoulussa ja samalla rahalla saa koulutusta koko päivän ajaksi. Hinta on siinä 50€ paikkeilla, joten ei pitäisi kellään kaatua budjetin puutteeseen ja koulutuksen anti on varmasti joka euron arvoinen.Itseasiassa ajokamppeet on paketissa mutta tuo ajo-opetusasia on oikeasti asiaa. Olen samaa mieltä,että varmasti kannattaa hommata ammattimaista opetusta,jottei tulevalla ajokaudella tule vahinkoa ja asian laitan varmasti hoitoon, kiitti vinkistä![]()
Loivaliikkeinen ja helppo pyörä jolla ajaa kaikilla karttaan merkityillä teillä, kesät talvet.Minkälainen pyörä toi Kawasaki KLR 650 ois aloittelijalle, sillä vissiin pääsis eteenpäin vähän huonomallakain tiellä![]()