Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt olis oikeesti paikka perustella harleyn puolesta, sullakin tollanen uus kroisos malli mutta on sulla varmaan aikasemmin ollut vanhempiakin...Nöyrin anteeksipyyntöni, että edes moista paskaa ehdotin...![]()
NOU HARM DONE, anteeksi vaan tuo vuodatukseni joka oli tosin kieli poskessa tehty, jonka ilmeisesti tajusitkin...
Ihan sama tuli mieleen tosta hinnasta.Tuon ekan linkkirimpsun pyörä on epäilyttävän halpa. Tax-free hinta?
Tuo H-D vaikka hieno onkin on Vuosimallia 1959.Tässä vielä pari pyörää kokeeksi
toimisko tällä kertaa ... ei V., toimi tuolla marina osastolla mutta miksei tässä??![]()
Veljellä on 800 Intruder ja pituutta 195. Pyörässä on siirtosarjat, ja ajoasento on mainio hänelle ja minulle myös(188). Vakio tapeista en tiedä kun siinä ei ole niitä ollut. Pyörä on minusta huomattavasti parempi ajettava kuin hänen tyttöystävänsä 750 Virago. Virago on parempi varmaan kyydittämiseen mutta jokaisessa muussa asiassa se on huonompi. Molemmat ovat 90-luvun puolivälin pyöriä ja Intru tuntuu jämäkältä ja luottamusta herättävältä kun taas Virago menee vähän kuin ilmatyynyalus.Hei!
nolottaa TAAS aloittaa uusi ketju tästä aiheesta,jota on jo niin paljon täällä jauhettu,mutta asia ei ole oikein auennut muissa keskusteluissa samallatavalla.
Eli polttava kuume on taas iskenyt näin kevään koittaessa aloittaa kauan haaveilemani moottoripyöräily,mutta:
Olen mieltynyt customeihin enemmän kuin katu-yms. pyöriin,kaverilla olen kokeillut Yamahan dragstar 650 pyörää.ajoin vaan pienen pätkän kyseisellä kamppeella,johtuen siitä että korttia ole vielä ei,mutta ensi vaikutelma oli ihan kiva,mutta mites jaksaako tämän kokoinen pyörä kuljettaa meikäläistä,pituutta 200 cm ja painoa 110 kg,ja kenties kyytiläistä,n.65 kg?Entä olisiko tämä liian "pieni" aloituspyöräksi minun kokoiselle,kokemusta on katuendurosta(125 cm3),ja paljon kelkkailusta,joten sellainen perus näppituntuma kuitenkin on.
Paljon kysymyksiä,muta Ah´niin vähän vastauksia...![]()
In that case, H-D Night Train on ainoa vaoihtoehto.Drifterissä kiehtoo just toi loksu oldskool meininki nimen omaan.
Harreissa se fiilis ja moottorin jylinä
Mean Sreakissa, Warriorissa sekä VTXssä juurikin toi muskelimaisuus
Silti kiinnostas pirusti toi brittein saarten tuotantokin, Trumpan Speedy/America pääasiassa.
Pyörän pitäisi olla;
-perus varma toiminen
-huolloiltaan iisi
-hyvä ajettavuus pitkillä matkoilla n. satakilsaa/pvä
-no, kulutus kait ei oo se pää asia kun harrastelee muutenkin amerikan tuplakaasari autojakin![]()
-komee kattella
-hyvin saatavilla tuuninki osaa, putkee, lisävaloja, siirtotappeja... tottakai bonus jos kaikki olis jo mukana
Merkki TOP5
-kuitenkin se HD
-Trumppa
-Kawa
-Honra
-Sutsuki
Btw. Eikö siinä mainitussa Drifterissä tullut mukana kaikki.Toi Drifteri olis kyllä sellanen törkee veto, se ei tarttis ku tuplavalot, erillisputket, levee stonga ja sikaisot laukut, no, muijalle pitäs keksiä joku perseen pehmike mutta se sitte... joskus.