Vanha ketju, mutta vastaan silti. Tapahtui nimittäin tänään (tai okei eilen, koska päivä ehti vaihtua) vähän kaikenlaista, kun asioin Vantaan puljussa. Heidän sivuillaan oli myynnissä Biketekin shorty äänen"vaimennin". Noh en niin paljon noista moottoripyöristä ymmärä, joten päätin ajaa ihan paikan päälle ja mennä kyselemään myyjiltä, että jos he osaisivat sanoa asiaan jotain (ja kyllähän ne nyt osaa ihan katsomalla, jos varaosapuolella ovat töissä.) Saavuin eka tähän päärakennukseen, jossa olin asioinut ennenkin ja ikinä ei ole ollut valittamista palvelusta. Sieltä minut ohjattiin oikeanpuoleiseen rakennukseen, putket olivat kuulemma siellä. Saavuin sinne myymälään ja asiakkaita oli vain yksi tiskillä. Odotin, että hän lähti ja menin tiskille:
"Joo teillä on tollanen biketekin shorty-putki myynnissä. Voisitkos tulla kattomaan tota mun pyörää, että meneeköhän se edes siihen?" Myyjä sanoo "En tiedä noista". No uskon ettei varmaan tiedäkkään, mutta mallaamallahan se selviää..vai pitäisikö itse ottaa maksamaton tuote ja mennä katselemaan?
Hämmennyin vähän tästä, koska liikkeessä ei tosiaan ollut edes muita asiakkaita ja totesin vain jotain tyyliin "ahaa" jonka jälkeen kysyin "Löytyykö teiltä täältä tätä putkea?" Ei raaskinut tarkistaa edessään olevalta koneelta, vaan osoitti jonnekkin kaukaisuuten ja sanoi "Kaikki putket löytyy tuolta." Totesin vain, että selvä ja kiitos "Palvelusta". Tämänkö takia ajoin tänne?
No kun pääsin kotiin, niin soitin ihan asiallisen puhelun heidän asiakaspalveluun. Selitin tilanteen ja sain vastauksen, ettei heillä muka ole kyseistä tuotetta. Tätä sitten jankattiin puolin ja toisin joku 3 kertaa, antoi minulle vielä Bikewordlin numeron ja pyysi soittamaan sinne

. Lopuksi sanoo tyyliin "Kerros mulle nyt taas, että mikä meillä on muka myynnissä?" Noh kerroin tuotteen nimen, tällä kertaa se sitten löytyikin ja asiakaspalvelija pahoitteli tilannetta ja sitä, että "Hämmennän sua nyt itse tässä". Kyseli myös minkä näköinen myyjä ja että aikoo käydä antamassa palautetta, kun asiakasta ei palvella. Tuote laitettiin varaukseen (oli viimeinen, mitä Suomessa oli jäljellä) ja joustavasti ilmoitetiin, että saa tulla noutamaan kun haluaa.
Voipi olla, että lähtee AllRightin tarrat suoraan sanottuna vittuun pyörästä ja en osta sieltä enää mitään. Tosi paljon on jäsenyydestäkin ollut hyötyä, kun ei ikinä sen enempää ole sitä alennusta saanut, kuin mitä ei-jäsenet saavat.