• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Allright kokemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xjr_rjb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tavaran toimitukset kestivät luvattoman kauan. Näin oli ainakin vuonna 2000 kolmen eri tilauksen kanssa. Loppupeleissä kävin itse liikeessä selvittämässä asiaa kun olin vittuuntunut lukuisiin epämääräisiin puhelimessa annettuihin vastauksiin. Viimeistä iskunvaimmenninta noutaessa (olin tilannut kyllä kotiovelle) homma meni omalta puoleltani huutamiseksi. Ei tervehditty, pahoiteltu asiaa ym. Seitsemään vuoteen en tuon puljun kanssa ole ollut missään tekemisissä. Ainoa asia mikä tuolla yrityksellä postituksen kanssa toimii on se joka keväinen, onneton katalogi. Olen joka vuosi lähettänyt sen heille takaisin omalla nimelläni jotten vaan pääse unohtumaan.

Kieltämättä aikaste monesti on myyty ei oota kyseisessä firmassa. Vaikka kyseessä nyt on ollut omasta mielestä ihan peruskamaa.

itse yritin tilata mc scatterilta tavaraa 12.6 ja kaikki piti olla ok mutta eipä ole vieläkään tavara saapunut vaikka 3-7pvä kuulemma kestää? ilmoitin maililla että jos asiakaspalvelu on jo tuolla mallilla ettei puhelimeen / mailiinkaan vastata niin antaa olla ! osia on ihan turha enään mulle lähetellä,lunastamatta jätän paketin aivan varmasti jos tulee!
mad.gif
Tilasin tos helmi-maaliskuun vaihtees kans mc scatterilta oxtarin kengät ja kun ei 7 päivän kuluttua kuulunut niin soitin ja sieltä sanottiin että oli unohtunut pistää tilaus eteenpäin
tounge.gif
mut se tuli sit pari päivää myöhemmin
smile_org.gif
mut ei se mittään virheitä sattuu ja tapahtuu mun mielestä palvelu oli kuitenkin hyvää ja asiallista kun soitin ja kyselin kenkiä
biggrin.gif

Yritin allrightistä tilata oman huoltoliikkeeni kautta Renthalin rattaita ja did erv3 ketjua...mitään näistä ei saatavilla...joten rattaat Briteistä ja vitja JAM Racingiltä...saa nähdä miten käy
smile_org.gif

Kyllä se niin velttoa ja välinpitämätöntä yleensä on. Hinnoista ei
neuvotella ja tämä Vantaan kehän mp-puoli on luku sinänsä.
Tänään kylläkin, taisi olla ensimmäistä kertaa, tuli kypäräosastolla
asiantunteva nuorimies tarjoamaan palvelua ihan pyytämättä.
On uusi Shoein Hornetti vaan täyttä asiaa enskakuskille, mutta ei
ohjehinnalla.

Allrightista Parasta palvelua aikoihin  
biggrin.gif
. Shoien Syncrotech kypärästä hävisi leukasosasta nappula jolla pehmusteet pysyvät kiinni itse kypärän leukaosassa. Kun kävin kysymässä varaosaa keväällä 2007, niin varaosapuolella oli erittäin ystävällinen ja palvelualtis kaveri (todellakin loistokaveri), joka ensin etsi osaa puoli tuntia sitä löytämättä, mutta otti sitten oikein digikameralla kuvan kypärästä ja yhteystietoni ja lupasi soittaa kun saavat osan. Näin hyvää ja miellyttävää palvelua en muista saaneeni aikoihin missään. Jäi erittäin hyvä mieli käynnistä, mutta sitten joku meni pieleen  
nixweiss.gif

Syksyllä 2007 kävin kysymässä joko osa on saapunut ( jos vaikka olisivat hukanneet yhteystietoni ), niin asiasta ei tiedetty siellä mitään. Sain kourallisen erilaisia nappuloita mukaani ( joista yksikään ei sopinut ) ja vielä lupauksen yhteydenotosta, kun oikea osa saapuu. No nyt ollaan kohta keväässä 2008 ja mitään yhteydenottoa ei ole kuulunut, mutta edelleen odotellaan... Tosin ostin jo uuden kypäränkin ( en tosin AllRightista ) joten kiirettä ei enää ole... jaksan kyllä odottaa  
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Mutta itse asiasta ... Palvelu oli erittäin hyvää, mutta lopputulos  
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif

Kävin krossi tankoa kysymässä... "myyjä" oli ettei hänellä ole kuvastoa mistä katsella ja lähtemässä pois. Sanoin, että täältä niitä on ostettu onko niitä hyllyssä ja jonkun muminan saattamana opasti hyllylle. Mitään hajua koko tangoista kun koitin udella pituuksia yms.

Ykkös mp:stä järvenpäästä sain sitten palvelua jo puhelimessa jolloin ukko juoksenteli pitkin liikettä mitta kädessä ja kertoi mitat värit mikä tanko kävisi, yms. Mistä siis ostin?

Mun mielestä ainakin "All wrong" nimike pitää hyvin paikkansa.
Krossipuolen kamaa luettelossa tuhansia artikkeleita, ja hyllystä löytyy kokemuksien perusteella vain murto-osa. Ihan perus kulutuskamat, kuten ilmanputsarit, ketjut ja rattaat, ovat aina loppu.

Ihan arsesta koko mesta, ja vielä todella hintava.
mad.gif

Yuasan akun tilasin ja tuli parissa päivässä... Siis ihan liian aikasin, tilasin ma ja tuli ke/to en muista mutta tilipäivä oli vasta pe ku oli rahaa lunastaa se postista.
tounge.gif

Aina kunolen käynyt tuolla niin palvelu on ollut ihan hyvää.

Yhden pyöräkaupan menettivät kyllä toimintatavan takia. Pyysin tarjouksen pyörästä ja tarjouksessa pyörän hinta olikin 1500€ isompi kuin hintalapussa. Myyjä vaan totesi, että hintalapun hinta on suoran kaupan hinta. Ei siellä lapussa missään kohdassa sanottu että kyse on suoran kaupan hinnasta.

Olen antanut itseni ymmärtää, että tuo on yleinen tapa monessa pyöräliikkeessa. Silti tuli huijattu olo ja ostin pyörän toisaalta.

Kyllä sen hintalapun hinnan pitää olla se pyörän lähtöhinta. Jos se on varaa myydä käteisellä tuohon hintaan pitää se voida myydä vaihdokinkin kanssa samaan hintaan.

Vanha ketju, mutta vastaan silti. Tapahtui nimittäin tänään (tai okei eilen, koska päivä ehti vaihtua) vähän kaikenlaista, kun asioin Vantaan puljussa. Heidän sivuillaan oli myynnissä Biketekin shorty äänen"vaimennin". Noh en niin paljon noista moottoripyöristä ymmärä, joten päätin ajaa ihan paikan päälle ja mennä kyselemään myyjiltä, että jos he osaisivat sanoa asiaan jotain (ja kyllähän ne nyt osaa ihan katsomalla, jos varaosapuolella ovat töissä.) Saavuin eka tähän päärakennukseen, jossa olin asioinut ennenkin ja ikinä ei ole ollut valittamista palvelusta. Sieltä minut ohjattiin oikeanpuoleiseen rakennukseen, putket olivat kuulemma siellä. Saavuin sinne myymälään ja asiakkaita oli vain yksi tiskillä. Odotin, että hän lähti ja menin tiskille:

"Joo teillä on tollanen biketekin shorty-putki myynnissä. Voisitkos tulla kattomaan tota mun pyörää, että meneeköhän se edes siihen?" Myyjä sanoo "En tiedä noista". No uskon ettei varmaan tiedäkkään, mutta mallaamallahan se selviää..vai pitäisikö itse ottaa maksamaton tuote ja mennä katselemaan? :jippikaijee:

Hämmennyin vähän tästä, koska liikkeessä ei tosiaan ollut edes muita asiakkaita ja totesin vain jotain tyyliin "ahaa" jonka jälkeen kysyin "Löytyykö teiltä täältä tätä putkea?" Ei raaskinut tarkistaa edessään olevalta koneelta, vaan osoitti jonnekkin kaukaisuuten ja sanoi "Kaikki putket löytyy tuolta." Totesin vain, että selvä ja kiitos "Palvelusta". Tämänkö takia ajoin tänne?

No kun pääsin kotiin, niin soitin ihan asiallisen puhelun heidän asiakaspalveluun. Selitin tilanteen ja sain vastauksen, ettei heillä muka ole kyseistä tuotetta. Tätä sitten jankattiin puolin ja toisin joku 3 kertaa, antoi minulle vielä Bikewordlin numeron ja pyysi soittamaan sinne :blink:. Lopuksi sanoo tyyliin "Kerros mulle nyt taas, että mikä meillä on muka myynnissä?" Noh kerroin tuotteen nimen, tällä kertaa se sitten löytyikin ja asiakaspalvelija pahoitteli tilannetta ja sitä, että "Hämmennän sua nyt itse tässä". Kyseli myös minkä näköinen myyjä ja että aikoo käydä antamassa palautetta, kun asiakasta ei palvella. Tuote laitettiin varaukseen (oli viimeinen, mitä Suomessa oli jäljellä) ja joustavasti ilmoitetiin, että saa tulla noutamaan kun haluaa. :thumbup:

Voipi olla, että lähtee AllRightin tarrat suoraan sanottuna vittuun pyörästä ja en osta sieltä enää mitään. Tosi paljon on jäsenyydestäkin ollut hyötyä, kun ei ikinä sen enempää ole sitä alennusta saanut, kuin mitä ei-jäsenet saavat. :hanuria:

Back