• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

All Right Outlet tarjoaa 31.3.2012 !!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ooh, uudet hanskat mahtais olla jees, ehkä jopa jonkun sortin ajokengätkin. :)
Mites kun on sen verran uus jäsen, ettei vielä ole sitä korttia, jolla todistaa jäsenyyttään?

Hurvatti sanoi:
Mites kun on sen verran uus jäsen, ettei vielä ole sitä korttia, jolla todistaa jäsenyyttään?

Tuolla alussa:

Jos et ehdi saada jäsenkorttiasi postissa ennen H-hetkeä, printtaa mukaasi nettipankista maksettu kuitti jäsenmaksun suorittamisesta (kuitissa pitää näkyä maksajan nimi, saajan nimi sekä arkistointitunnus ja maksettu summa).

Hurvatti sanoi:

sorry, my bad, pitäs varmaan lukea loppuun nuo viestit ennen kuin innostuu :grin:

Jos et ehdi saada jäsenkorttiasi postissa ennen H-hetkeä, printtaa mukaasi nettipankista maksettu kuitti jäsenmaksun suorittamisesta (kuitissa pitää näkyä maksajan nimi, saajan nimi sekä arkistointitunnus ja maksettu summa).

Kopsattu alotusviestistä.

Laitetaan seuraava jäsenkorttierä toimitukseen alkuviikosta niin suurimmalle osalle pitäisi ainakin ehtiä uusi kortti viikonloppuun mennessä.

Noniin, kiriviikko alkaa ja vielä ehtii liittyä jäseneksi ennen ensi lauantaita.
Pumppailen tässä tätä välillä ylös ihan vaan siksi että tapahtuma tavoittaisi mahdollisimman monta orggilaista.

Toivottavasti tämä nostelu ei aiheuta lukijoille pahasti finnejä peppuun :;):

Kyseessä on niin kova juttu että en soisi kenenkään jäävän siitä paitsi sen takia että ilmo hautautuu muiden keskusteluiden alle.

Ilmainen kahvitarjoilu ja taatusti edullinen makkaramyynti (Wotkinia eikä mitään b-ryhmän laardikaapelia).
Prätkällä paikalle saapuville talo tarjoaa kahvien lisäksi myös makkaran !

Syytä onkin, sillä präkäkuskeilla on sormet niin jäässä etteivät saa lompakkoa taskusta :p

Reiska_SB sanoi:
Ilmainen kahvitarjoilu ja taatusti edullinen makkaramyynti (Wotkinia eikä mitään b-ryhmän laardikaapelia).
Prätkällä paikalle saapuville talo tarjoaa kahvien lisäksi myös makkaran !

Syytä onkin, sillä präkäkuskeilla on sormet niin jäässä etteivät saa lompakkoa taskusta :p

Prätkäkuskit saa aina lompakon taskustaan, ihan jo pakon sanelemanakin :grin:

Väittäisin että vaikka ajais tampesterista tuonne niin silloinkin tulee puhdasta säästöä jos hiukankin on varusteostolle tarvetta... :thumbup:

^ Juuri näin ja ensi lauantaina kannattaa muutenkin tulla sieltä sisämaasta tännepäin, ensin shoppailemaan jäsenhintaisia varusteita AllRightista ja siitä sitten Motorgin pileisiin. Tulkaa porukalla vaan viettämään .Org!-henkistä lauantaita pitkän kaavan mukaan :D

Suzu-ukko sanoi:
Piti oikein ottaa viikko lomaa että kerkee treenata ittesä shoppailu terään :thumbup:

Sillä lailla, enkös mä jo luvannu että mä myyn sulle puolet kaupasta :D

Siellä tulee oikeasti olemaan sellasia erikoiseriä sellaseen hintaan että oksat pois. Mä meen ite jonottaan kaheksalta aamulla. Eiku... Mähän olinki siel enivei koko päivän :WAZAAP:

Reiska... Vanhemmat Herrasmiehet saa tulla autolla, se on ihan ymmärrettävää :polonen:

Sä voisit Anu myydä mulle tommoset kokomustat Alpinestars Supertech R saappaat koossa 41. Tulkitsenko mä tota sivua oikein että siellä Espoon outletissä ei tällä hetkellä sellasia oo mutta esimerkiks Vantaalla olis? Ja myöskin tulkitsen tosta lisää sen verran että kun tuolla lukee "tilattavissa" niin sellaset pystyis ehkä lauantaiks Espooseen järjestämään että niistä sais sitte sen lisäalennuksen? :dunno: Huomenna ajattelin soittaa ja kysyä jos täällä ei osata tähän asiaan sanoa jotain.

Waille sanoi:
Sä voisit Anu myydä mulle tommoset kokomustat Alpinestars Supertech R saappaat koossa 41. Tulkitsenko mä tota sivua oikein että siellä Espoon outletissä ei tällä hetkellä sellasia oo mutta esimerkiks Vantaalla olis? Ja myöskin tulkitsen tosta lisää sen verran että kun tuolla lukee "tilattavissa" niin sellaset pystyis ehkä lauantaiks Espooseen järjestämään että niistä sais sitte sen lisäalennuksen? :dunno: Huomenna ajattelin soittaa ja kysyä jos täällä ei osata tähän asiaan sanoa jotain.

Soita suoraan Espoon Allrightiin, saat suoraan tietää miten asia menee. Ja saat samalla tilattua ne saappaat jos ne sinne saa.

Juu, me tehdään kaikkemme että orggilaisille saatas etuja ja yhä enemmän katetta jäsenyydelle. Mutta itse kaupanteko jätetään kyllä suosiolla jäsenetuyrityksen itsensä hoidettavaksi :grin:

Reiska... Vanhemmat Herrasmiehet saa tulla autolla, se on ihan ymmärrettävää :polonen:[/QUOTE]

Kiitos Anu...
Lihoin vain Thaimaan reissulla niin paljon, ettei mikään mahdu päälle. Tuskainen painonpudotus menossa, muuten tarvii uuden nahkapuvun :p

Ei tarvinnu tänä talvena mennä mökkiä pidemälle että sai lihotettua ittensä ihan palloksi. Tuumin tossa että jos sitä vielä noissa ORG!:n kinkereissä la iltana söis ja jois ja sit seuraavan kerran joskus juhannuksen tienoilla.

Harmittaa vietävästi kun nahkoja pitäs ostaa mutta 20kg ylimäärästä vyötäröllä hieman häiritsee toimitusta. Varmaan niin läski ettei saa edes hanskoja vedettyä käteen eikä posket mahdu kypärään... :doh:

Noh, onhan tuolla edes makkaraa lohdukkeena joten heti aamusta jonoon...

Back