No ni,sä saat sen vielä läpi!!
Kiitos. Nyt on vain vähän siipi maassa, vaan eiköhän se siitä. Kaiken oppii kun tarpeeksi reenaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ni,sä saat sen vielä läpi!!
Zau!No ni,sä saat sen vielä läpi!! Jos MÄ onneton tunari sain sen läpi viime syksynä, ni kyl saat säkin!Nyt ei huvita yhtään mikään. Ei tää homma voi kaatua joidenkin tötteröiden kiertelyyn.Asiaa ei auta yhtään ajo-open tarinointi "oot sitten ensimmäinen käsittelykokeen reputtanut meidän koulusta pariin vuoteen". Kiitti vaan...ja lisää ajotunteja.
En viitti kertoo, paljonko tuli ylitunteja - varmaan tän foorumin ennätys mut ei siitä sen enempää - mut sä tuskin tarttet montakaan! Se menee kyl, vaik paskamaista oli mustakin niiden tötteröiden kiertely. Toisaalta siitä on IHAN OIKEESTI hyötyä ajossa, kun sen homman oppii (sanoi mun kaverikin, joka ajoi 15 v ilman korttia ja vasta kun tuli lapset, se meni ja ajoi mp-kortin, ettei lapset kärsi jos hälle, äitelle, käy jotain). SÄÄ OPIT SEN!!![]()
![]()
Nyt ei huvita yhtään mikään. Ei tää homma voi kaatua joidenkin tötteröiden kiertelyyn.
Jep... sama juttu minullakin. Kiero ope pisti hikoilemaan pujotteluharjoituksissa kunnolla.Zau!No ni,sä saat sen vielä läpi!! Jos MÄ onneton tunari sain sen läpi viime syksynä, ni kyl saat säkin!Nyt ei huvita yhtään mikään. Ei tää homma voi kaatua joidenkin tötteröiden kiertelyyn.Asiaa ei auta yhtään ajo-open tarinointi "oot sitten ensimmäinen käsittelykokeen reputtanut meidän koulusta pariin vuoteen". Kiitti vaan...ja lisää ajotunteja.
En viitti kertoo, paljonko tuli ylitunteja - varmaan tän foorumin ennätys mut ei siitä sen enempää - mut sä tuskin tarttet montakaan! Se menee kyl, vaik paskamaista oli mustakin niiden tötteröiden kiertely. Toisaalta siitä on IHAN OIKEESTI hyötyä ajossa, kun sen homman oppii (sanoi mun kaverikin, joka ajoi 15 v ilman korttia ja vasta kun tuli lapset, se meni ja ajoi mp-kortin, ettei lapset kärsi jos hälle, äitelle, käy jotain). SÄÄ OPIT SEN!!![]()
Mulla oli samat fiilarit,kirosin opettajalle että nyt tää loppuu tähän
mutta se olikin velmu ope.. se opetti mua paljon pienemmällä radalla mitä oli sitten inssissä.. ja siellä jäi töteröitten ja viivan väliin tilaakin![]()
![]()
mielettömästi onneese on kuulkaa nyt ison tuuletuksenpaikka...![]()
pari tuntia sitten sain vihdoin ja viimein autokoulun päätökseen ja ajolupalappusen käteen jipiiiiii![]()
Elä sie sudeettisavolaene rahasta piittoo! Piäassiiha o että emäntäes sae ajolisenssit kunttoo!Juu hieno homma kertakaikkiaan![]()
mulla tais olla enemmän luottamusta siihen että menee läpi,kuin rouvalla itsellään![]()
mutta se ajotuntien määrä, olis varmaan vähemmälläkin selvinny, mutta saipahan autokoulu rahaa![]()
![]()
onnea täältäkin..mielettömästi onneese on kuulkaa nyt ison tuuletuksenpaikka...![]()
pari tuntia sitten sain vihdoin ja viimein autokoulun päätökseen ja ajolupalappusen käteen jipiiiiii![]()
![]()
Minäkin tunnustan olevani koulussa ja lähiviikkoina olisi tarkoitus liittyä motoristeihin. Parkkiksella on käyty pyörimässä ja lähiaikoina ajetaan lisää. Hyvin haastavaa puuhaa, mutta ei lainkaan toivottoman tuntuista, kuten olin pahimmissa painajaisissani pelännyt. Opettaja on loistava ja harjoittelu on hyvin vapaamuotoista.Täällä on kans yksi tuleva motoristi, jonka kova koulu on kesken.
tulos: sain rahat takaisin.. paitsi teoriatunneista. opettaja ei suostu opettamaan. pitää etsiä uusi ajokoulu ja opettaja joka ei ole luovuttaja."
Hyvä paikka aloittaa kartoitus voisi olla SMOK Ry:n sivuilta löytyvät kouluttajat. Uskaltaisin veikata että tämä kertomuksen kouluttaja ei ole tuolla listalla, onko näin?Toivottavasti löytyy joku joka suostuu opettamaan eikä luovuta ja lyö hanskoja tiskiin heti alussa.
tulos: sain rahat takaisin.. paitsi teoriatunneista. opettaja ei suostu opettamaan. pitää etsiä uusi ajokoulu ja opettaja joka ei ole luovuttaja."
Että sillä lailla... Omasta mielestä melko hanurista tuollainen luovuttaminen ja suhtautuminen opettajalta, koska oli tiedossa että kokemus on nolla ja kyseessä oli ensimmäinen ajotunti. Toivottavasti löytyy joku joka suostuu opettamaan eikä luovuta ja lyö hanskoja tiskiin heti alussa.
Joo kyllä teoriatunnit käy muissakin kouluissa. Suoritetuista teoriatunneista sai tutkintotodistuksen tai jotain sellaista jossa käy ilmi että teoriatunnit on suoritettu.Ja toivottavasti teoriaopinnot saa korvattua yksi yhteen ettei niillä tarvitse enää käydä.
Hyvä että löytyi parempi opettaja. Ihmeellistä touhua kyllä siltä mainitsemaltasi tapaukselta. Mopokoulussahan nimenomaan pitäisi oppia käsittelemään ja ajamaan pyörää, eikä ensikertalaisen voida heti odottaa ajavan esim. näin:Nyt kuitenkin tilanne on että ajotunnit hoidetaan naapurikunnassa ja tuleepa vielä loppupeleissä halvemmaksi kuin olisi alunperin tullut. Kaikki siis hyvin tähän mennessä.