Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
timotheus sanoi:Kertokaahan minulle harkkojärkiselle, pääseekö tuohon "Ajotaito II ensikertalaisille" -ryhmään osallistumaan 8.7.2014 Alastarolla? Edellyttääkö se, että pitää olla "Hidas ryhmä" lippu (jotka ovat muuten loppuunmyyty)? Kestääkö tuo Ajotaito II koko päivän?
Kolmone sanoi:Myynnissä ti 8.7.2014 keskihitaan jäsenhintainen lippu 50 eur. Yhteydet privaviestein.
Ladybird sanoi:Varovaisesti tiedustelen suostuisiko joku vaihtamaan tiistaina R6R:n etu- ja takarenkaan, kun en itse osaa ja kykene. Sekä etu- että takarengas alkaa olla aika silivili ja taitaa syklitkin olla täynnä näillä renkailla.
Maksankin vaikka tästä työstä kohtuullisen korvauksen!
Taffu sanoi:Kyllä yleensä joku suostuu auttamaan, itsellänikään ei renkaanvaihtovälineitä ole ja vaihtotaitokin hieman kyseenalainen, mutta silti jotenkin aina onnistunut![]()
Pistin yyveetä.Ladybird sanoi:Varovaisesti tiedustelen suostuisiko joku vaihtamaan tiistaina R6R:n etu- ja takarenkaan, kun en itse osaa ja kykene. Sekä etu- että takarengas alkaa olla aika silivili ja taitaa syklitkin olla täynnä näillä renkailla.
Maksankin vaikka tästä työstä kohtuullisen korvauksen!
reru sanoi:Tiistain hidas ryhmä+at 2 löytää hyvän kodin, jos kodittomuus vaivaa.
reijo 0403424350
reru sanoi:Tiistain hidas ryhmä+at 2 löytää hyvän kodin, jos kodittomuus vaivaa.
reijo 0403424350
Teppoman sanoi:Tiistaiksi 8.7. lippu keskihitaaseen myynnissä. Yv:llä tavoittaa.