Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
scuuba sanoi:Mä voin pientä korvausta vastaan vetää sulle alustakurssin säätöineen joko lyhyen tai pitkän kaavan mukaan/ ihan miten sulla riittää mielenkiintoa. Sen verran mulla riittää tietotaitoa ko aiheesta että siihen saa menemään vaikka koko päivän. Ja sattuupa mun oma mopo olemaan -05 zx-6r, joten pikkuninjojen tekniikka on erityisen tuttua. Pistä yyveetä jos kiinnostaa.

Meidän tallillakin on tilaa näin kesäaikaan kun kaikilla on mopot liikenteessä,ei ole ihan Turussa vaan Kaarinassa.scuuba sanoi:Oisko sulla jotain paikkaa ko systeemille?
tate66 sanoi:Meidän tallillakin on tilaa näin kesäaikaan kun kaikilla on mopot liikenteessä,ei ole ihan Turussa vaan Kaarinassa.
Pitäisi pitää kuitenkin ennen 27.6 kun Norjan reissu kutsuu silloin.
Ja toki itseäkin moinen asia kiinnostaisi.
tate66 sanoi:Meidän tallillakin on tilaa näin kesäaikaan kun kaikilla on mopot liikenteessä,ei ole ihan Turussa vaan Kaarinassa.
Pitäisi pitää kuitenkin ennen 27.6 kun Norjan reissu kutsuu silloin.
Ja toki itseäkin moinen asia kiinnostaisi.
qazwsx sanoi:Olis myynnissä liput 8.-9.7. keskinopeaan ryhmään. yv:llä tavoittaa
Sielläpä siis:R1ivattu sanoi:Avaatteko säätöiltamasta oman ketjun niin pysyy tämä aiheessaan.
scuuba sanoi: