• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 8.7.2014 - 9.7.2014 (ti-ke)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ainoastaan kuskin säätöjä käyvät siellä läpi. Tuu .orgin kesäpäiville, siellä taitaa olla alustaklinikka.

Jokainen lati jonka maksaa alustanosaajalle on hintansa väärti. Vaikutus aikoihin on huimasti isompi kuin millään konetehoilla tai hipo-osilla. Suosittelen ehdottomasti että annat scuupan ruuvata alustan ja maksat kiltisti sen mikä älyllisissä määrin kohtuulliselta tuntuu. Kukaan alusta-ammattilainen ei sitä ilmaiseksi tee ja ym. Herran osaamista asiassa tuskin pystyy monikaan kiistämään. Oman etisen alustani sääti aikanaan Wehnä ja ero oli kokolailla huomattava entiseen. Suosittelen !

scuuba sanoi:
Mä voin pientä korvausta vastaan vetää sulle alustakurssin säätöineen joko lyhyen tai pitkän kaavan mukaan/ ihan miten sulla riittää mielenkiintoa. Sen verran mulla riittää tietotaitoa ko aiheesta että siihen saa menemään vaikka koko päivän. Ja sattuupa mun oma mopo olemaan -05 zx-6r, joten pikkuninjojen tekniikka on erityisen tuttua. Pistä yyveetä jos kiinnostaa.

Tai sitte menee sattumalta scuuban eteen säätelemään mopoa miten sattuu, nii tulee neuvoja pyytämättäki, toimii ainakin renkaanvaihdossa :grin:

Mutta tosiaan, jos epäillyttää, että jotain pielessä, niin kannattaahan tuo ainakin jonkun tarkistettavaksi pistää, jos ei muuta, niin ihan pintapuolisesti. Ite kun en mitään alustoista ymmärrä, niin viime syksynä myös palkkasin osaavamman kaverin kattomaan mun alustaa.

Moro!

Sä voisit scuuba pitää täällä Turun nurkilla kiinnostuneille ihan oman alustan säätöön liittyvän päivän/illan. Itselläkin kiinnostusta tuohon, mutta tietotaitoa ei pätkääkään...

Sama täällä!

Katukäyttöön vielä osaan ainakin sinnepän säätää, mutta rata-käyttöön säädöistä ei mitään hajua, koska arviointi ajon perusteella on mulle vielä mahdottomuus.

Olisi kyllä mukavaa törmäillä scuubaan varikolla (ei kirjaimellisesti) ;) Mielelläni maksaisin korvaustakin vaivasta, jos joku viitsisi valaista alustan säätö-asioissa!

scuuba sanoi:
Oisko sulla jotain paikkaa ko systeemille?
Meidän tallillakin on tilaa näin kesäaikaan kun kaikilla on mopot liikenteessä,ei ole ihan Turussa vaan Kaarinassa.
Pitäisi pitää kuitenkin ennen 27.6 kun Norjan reissu kutsuu silloin.
Ja toki itseäkin moinen asia kiinnostaisi.

tate66 sanoi:
Meidän tallillakin on tilaa näin kesäaikaan kun kaikilla on mopot liikenteessä,ei ole ihan Turussa vaan Kaarinassa.

Minäkin ilmoittaudun tähän. Nimim. Luulen tietäväni että en tiedä, mutta olisi kiva jos sen joku mulle kertois :D

tate66 sanoi:

Voisin tulla kans kuuntelemaan vaikka omassa pärrässä ei pal säädettävää ole, kuuntelemaan mielelläni kans tulisin.

Joo. Mopo remontissa, eikä kerkeä valmistumaan.

Myynnissä jäsenhintaiset (50 €/kpl) liput:

tiistai 8.7.2014: hidas ryhmä + ajotaito 2 MYYTY NIMIMERKILLE JIIBEE
keskiviikko 9.7.2014: keskihidas ryhmä

Lisäksi yksi mökkipaikka tarjolla AUA:n mökissä, joka on radan vieressä olevassa mökkikylässä:
http://www.aua.fi/etusivu/vuokraamokki
Ratapäivät on ti-ke, ja majotus ma-ke, ja hinta 30 euroo/ kaksi yötä.
Hintaan sisältyy petivaatteet, ei pyyhettä (2 euroa extraa). MYYTY

YV:llä tavoittaa.

Viimeksi muokattu:
Samoilla linjoilla ylläolevan kanssa.
Molemmille päiville jäsenhintaiset (50e kpl) keskihitaan liput ja mökkimajoitus (30e).

Tuli tehtyä läheistä tuttavallisuutta liikenteenjakajan kanssa.

Ensimmäinen HEPin heiluttaja saa tai yyveellä tavottaa kans

Myynnissä ti 8.7.2014 keskihitaan jäsenhintainen lippu 50 eur. Yhteydet privaviestein. MYYTY

Viimeksi muokattu:
Tarjolla ti 8.7 liputusvuoro keskinopeeseen, nopein yv:n lähettäjä saa.

edit. Taffu vei.

Back