hostage sanoi:Sippe: La en ainakaan ollut minä ohittelemassa yhtään ketäänMutta mutta, tähän asiaan vielä palatakseni; Kait se on sitä, että varsinkin hitaassa ryhmässä se ohittajien ajokokemus ja ohituskokemus on sen verran vähäinen (mukaan lukien omani), että näitä huonoja ohituksia syntyy.
Vinkiksi ehkä niille jotka ekoja kertoja radalle pyörivät, voisi olla hyvä idea jättää ne suora-revitykset vetämättä ihan 100%, taikka jarruttaa/hidastaa vähän aikaisemmin, ennen mutkaa, jotta toiset hitaat pääsisi turvallisesti ohi.
Itse muistan tehneeni sen virheen ensimmäisenä ratapäivänä, että tuli juurikin kiihdyteltyä täysillä suorat ja sitten ajettua mutkissa aivan pisin &%¤/, niin muut ei päässyt turvallisesti ohi. Nykyään jätän sen revittelyn pienemmälle.
Juu en tarkoittanut että minua olisi ikävästi ohitettu, joku vain siellä tunsi olonsa turvattomaksi kun oli ohitettu turhan likeltä. Viittasin teidän tapaukseen koska siinä asia oli puhuttu selväksi, ei jäänyt arvailtavaa. Nämä eteen koukkaukset ja jarrut kiinni tapaukset taas oli viimevuotisia eikä edes orgin päiviltä, ei niistä sen enempää.
Olen yleensä koettanut jättäytyä portilla peräpäähän niin saa toiset mennä menojaan ja kun ajaa sen ekan kierroksen rauhallisesti niin voi sitten paahtaa omaa kovaa ja harva kuitenkaan kierroksella on kiinni ajanut. Ainoa vaan että siellä ei aina ole kaikki lähtemässä silloin kun portti aukeaa, muutenhan olisi liiankin helppoa mennä radalle vähän siinä järjestyksessä kun uskoo/tietää vauhtia olevan.