Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Odottavan aika on pitkä....Lightyear sanoi:Holtsu siis. Ei ole vielä. Malttia malttia...

PrivateeR sanoi:Odottavan aika on pitkä....![]()

JMH sanoi:Fiiatti soi ja kulkee taas, eikä neitsytmatkallaan ainakaan ruutannut liemiään minne sattuu kuin sulhaspoika aikanaan.
Juu, kyllä noissa menee. Kolmen ratapäivän kuvat jonossa. Kestää, kun ovat RAW:eja, enkä niitä sellaisenaan julkaise suoraan kortilta jpg:s kääntäen, vaan viimeistelen - osan preseteillä pieninä nippuina, osan kuvista kuva kuvalta. Tää on tätä mun perfektionismiä, ihan kuten Teillä kuskeilla kierrosennätysten jahtaaminen. Lopputulemana on sitten aikaannaannosta välttävän ja suht. hyvän väliltä. Täytyy hiukan lisätä odottavan tuskaa, että juurikin Alastaron kuvia peratessa seassa oli vissiin kesän parasta settiä.PrivateeR sanoi:Odottavan aika on pitkä....![]()
Holtsu sanoi:Juu, kyllä noissa menee. Kolmen ratapäivän kuvat jonossa. Kestää, kun ovat RAW:eja, enkä niitä sellaisenaan julkaise suoraan kortilta jpg:s kääntäen, vaan viimeistelen - osan preseteillä pieninä nippuina, osan kuvista kuva kuvalta. Tää on tätä mun perfektionismiä, ihan kuten Teillä kuskeilla kierrosennätysten jahtaaminen. Lopputulemana on sitten aikaannaannosta välttävän ja suht. hyvän väliltä. Täytyy hiukan lisätä odottavan tuskaa, että juurikin Alastaron kuvia peratessa seassa oli vissiin kesän parasta settiä.
Mut niin joo, kiitos iteltäni - ootte kyllä mainion haastava kuvausteema ja kohde radalla kesästä toiseen!
JMH sanoi:Holtsu toimitti mun radion järkkäreille. Kellä se sitten onkin, niin luovuttaa Markolle/ Kymikselle järkkäreiden kokoontumisessa syksyllä, jos vielä löytyy.
Se oli melkein niin kuin vuosipäivälahja Markolta. Monen vuoden jälkeenkin se vielä yllättää![]()
sipi sanoi:Se on ehkä meillä. Voin koittaa teipata sen kymiksen suzukiin kun käyn tallilla.

Holtsu sanoi:Jos ei löydy, niin hommaan sulle uuden!![]()