Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PoS sanoi:Ihme jätkä, kun kaikki otetaan henkilökohtaisesti. Kannattaisi myös tajuta, että on muitakin sävyjä kuin musta ja valkoinen. Se, että joku ei ole sun edessä polvillaan ottamassa poskeen, ei tarkoita, että kaikki (lue: sinä) on "vitu perseestä ja vaarallista".
Kun katsoin videon tilanteesta, en ollut lukenut ketjua kokonaisuudessaan, enkä tiennyt, että kyseessä olit sinä, eikä ohittajan henkilöllisyys olisi paljon vähempää voinut kiinnostakaan.
PoS sanoi:Hankkisit sinäkin jonkun oikean harrastuksen.
marko.fzs sanoi:Joko oon katsonut väärän videon tai ymmärtänyt tuon ohittamisen ihan väärin. Mä olen kyllä Tumpin kanssa samoilla linjoilla ja tuo ohitus tapahtui maaliviivan kohdalla eikä suinkaan jarruissa. Myönnettäköön että koukkaa aavistuksen linjalle mutta keskihitaassa olisi syytä olettaa että edessä ajava saattaa vähän poukkoilla mutkaa taitettaessa.
MyRa sanoi:Tässä vähän kuvakulmakokeilujen videoita sunnuntailta rakentavan palautteen ja välittämisen sekaan.
Vauhti ei päätä huimaa mutta omasta mielestä ihan hauskan näköstä kun vaihtaa hiukan kameran paikkaa.
https://youtu.be/XauyoOkenE0
https://youtu.be/mCeLY7vVGK8
CBR 600RR sanoi:Hyvältä näyttää! Tossa ekassa niin molemmilla kerroilla pääsuoralla katsoit tosi alas tankkiin tai jonnekki? miks?
MyRa sanoi:Mulla oli puhelin tankin päällä missä oli racechrono päällä niin suoralla vilkasin kierrosaikoja. Normaalisti en tee niin kun on muutenkin ohjelmaa mut tossa sattu kiinnostamaan.
CBR 600RR sanoi:Onneks en laittanu rahojani kiinni meinaa olisin taas hävinny kaikki. Mut älä huoli mä revin jotai kouluttajaa hihast heti ens vuo ekal ratapäiväl mihi meen ni sit ei voi olla siit kiinni...

CBR 600RR sanoi:Haha asia selvä! Hienoo matskuu kyllä! Etenki sun etujarrun käyttö kiinnosti paljon!
Jonezi sanoi:Tässä tuli mieleen, itselleni opetettu että kannattaa käyttää kaikkia 4 sormea etujarrulla. Näin saa paremman tuntuman kahvaan ja pehmeämmän jarrun.
Mutta sitten iso osa vannoo taas 2 sormen tyyliin.
Onko tällä oikeasti väliä, ja kannattaako treenata kumpaa?
Jonezi sanoi:Revi PoS:n hihaa vaan sitten.![]()
Nitrous sanoi:Ajaa just sillä tyylillä kun itelle hyvältä tuntuu. Turha alkaa erikseen opettelemaan jotain tommosta detaljia uusiksi kun tyylien välillä ei ole käytännössä mitään eroa. Itse saan kahdella sormella huomattavasti paremman tuntuman kuin neljällä, jossain paikoissa saatan jarruttaa vain yhdellä sormella.
Jostain syystä EAK-kouluttajakurssillakin tuo neljä sormea oli ainut oikea tyyli, ehkä tuo juontaa ajalle jolloin pyörien jarrut vaativat oikeasti voimaa.
Kävisikö kompromissi: Nyrkkitappelu varikollaCBR 600RR sanoi:Hahahahaha mitä luulet miten se touhu päättyis, nyrkkitappelu Lemminkäises vai käsi kädes varikolla? xD

Taitaa muuten olla allekirjoittaneella ainoa tilanne, jossa samojen naamojen näkeminen vuosi vuodelta aiheuttaa ainoastaan positiivisia fiiliksiä. marko.fzs sanoi:Kyllä sielläkin jo ruvetaan ymmärtämään tuota 2 sormi jarrua. Tänä vuonna sanoivat että he suosittaa 4 sormea. Mutta näytöt kun tein 2 sormella niin kukaan ei moittinut
Nitrous sanoi:Katos, kehitys kehittyy sielläkin. Vajaa 2010 tai -11 oli kielletty kahden sormen käyttö näyttöjä ajaessa.