• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 19.8 - 20.8.2017 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Fiiatti soi ja kulkee taas, eikä neitsytmatkallaan ainakaan ruutannut liemiään minne sattuu kuin sulhaspoika aikanaan.

PrivateeR sanoi:
Odottavan aika on pitkä.... :tyhmäminä:

Jokaisesta kuvien kyselystä tulee viikko lisää. :;):

Kyllä ne sieltä tulee, turhaa on Holtsua hoputtaa. Ihan helvetin iso homma on käydä kaikki kuvat läpi...

JMH sanoi:
Fiiatti soi ja kulkee taas, eikä neitsytmatkallaan ainakaan ruutannut liemiään minne sattuu kuin sulhaspoika aikanaan.

"Ei oo paha. Katehommia."

PrivateeR sanoi:
Odottavan aika on pitkä.... :tyhmäminä:
Juu, kyllä noissa menee. Kolmen ratapäivän kuvat jonossa. Kestää, kun ovat RAW:eja, enkä niitä sellaisenaan julkaise suoraan kortilta jpg:s kääntäen, vaan viimeistelen - osan preseteillä pieninä nippuina, osan kuvista kuva kuvalta. Tää on tätä mun perfektionismiä, ihan kuten Teillä kuskeilla kierrosennätysten jahtaaminen. Lopputulemana on sitten aikaannaannosta välttävän ja suht. hyvän väliltä. Täytyy hiukan lisätä odottavan tuskaa, että juurikin Alastaron kuvia peratessa seassa oli vissiin kesän parasta settiä.
Mut niin joo, kiitos iteltäni - ootte kyllä mainion haastava kuvausteema ja kohde radalla kesästä toiseen! 👍

Holtsu sanoi:
Juu, kyllä noissa menee. Kolmen ratapäivän kuvat jonossa. Kestää, kun ovat RAW:eja, enkä niitä sellaisenaan julkaise suoraan kortilta jpg:s kääntäen, vaan viimeistelen - osan preseteillä pieninä nippuina, osan kuvista kuva kuvalta. Tää on tätä mun perfektionismiä, ihan kuten Teillä kuskeilla kierrosennätysten jahtaaminen. Lopputulemana on sitten aikaannaannosta välttävän ja suht. hyvän väliltä. Täytyy hiukan lisätä odottavan tuskaa, että juurikin Alastaron kuvia peratessa seassa oli vissiin kesän parasta settiä.
Mut niin joo, kiitos iteltäni - ootte kyllä mainion haastava kuvausteema ja kohde radalla kesästä toiseen! 

Tähä ei voi muuta kommentoida ku; Respect! Ja kiitos!

GsE3k.jpg

Holtsu toimitti mun radion järkkäreille. Kellä se sitten onkin, niin luovuttaa Markolle/ Kymikselle järkkäreiden kokoontumisessa syksyllä, jos vielä löytyy.

Se oli melkein niin kuin vuosipäivälahja Markolta. Monen vuoden jälkeenkin se vielä yllättää :no:

JMH sanoi:
Holtsu toimitti mun radion järkkäreille. Kellä se sitten onkin, niin luovuttaa Markolle/ Kymikselle järkkäreiden kokoontumisessa syksyllä, jos vielä löytyy.

Se oli melkein niin kuin vuosipäivälahja Markolta. Monen vuoden jälkeenkin se vielä yllättää :no:

Se on ehkä meillä. Voin koittaa teipata sen kymiksen suzukiin kun käyn tallilla.

Holtsu sanoi:
Jos ei löydy, niin hommaan sulle uuden! :thumbup:

Mulla on vielä yksi ylimääräinen. Jos ei löydy niin annan jmh:lle uuden menkööt vaikka päisin noiden sun kuvien kanssa. Taas on kova levyllä pari helmeä lisää.

Back