teemu.k.anttila sanoi:Teemu, muistatko millainen tekninen vika pyörään tuli aikaansaaden yllättävän hidastuvuuden?
Naamakirjan puolella kirjotteli, että etujarru hirtti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
teemu.k.anttila sanoi:Teemu, muistatko millainen tekninen vika pyörään tuli aikaansaaden yllättävän hidastuvuuden?
2slow4motion sanoi:Mites toinen osapuoli.. Toinen näyttää olevan pirteenä läöketokkurassa.. Kumpi teistä sai kopterikyydin..
2slow4motion sanoi:Kumpi teistä sai kopterikyydin..

Nitrous sanoi:Naamakirjan puolella kirjotteli, että etujarru hirtti.
Vedin Hayabusalla 2-päällä 1:35.3CBR 600RR sanoi:Keskihitaassa ryhmässä mun mielestä ajettiin tänää todella kovaa!Ei varmaan hirvee montaa kuskia ajanut päälle 1:45 aikoja??
PrivateeR sanoi:Vedin Hayabusalla 2-päällä 1:35.3![]()

Kiitos kiitosBolt sanoi:Ihailin sitä varikolta käsin. komeelta näytti![]()
Kyytiläinen nautti menosta täysin rinnoin 
Muuten samaa mieltä, mutta tässäkin tulee ainakin yksi poikkeus mieleen : 2-päällä ajaminenjarhe sanoi:Mielestäni ryhmän vaihto tulee ajankohtaiseksi kun pystyy kokoajan ajamaan tossa alarajalla tai alle, ja tuntuuhan se 10 s erokin jo kierrosajassa.
PrivateeR sanoi:Vedin Hayabusalla 2-päällä 1:35.3Sen verran asenteella pistettiin kaverin kanssa mutkiin, että busasta lähti maalit katteen poskesta
![]()

PrivateeR sanoi:Muuten samaa mieltä, mutta tässäkin tulee ainakin yksi poikkeus mieleen : 2-päällä ajaminen
Vaikka mä pystyin tykittää 2-päällä lähelle tota marginaalia koko ajan että periaatteessa oltais voitu olla keskinopeassakin, niin se on kuitenkin mielestäni tässä tapauksessa huonompi vaihtoehto.
Miksi? Koska keskinopeassa ryhmässä kuitenkin aletaan painella jo lähelle 1:30 aikoja, ja se aika tehdään ulostulovauhdeilla ja jarrutuksilla... ni Hayabusa 2-päällä kuitenkin vaatii sen, että kierrosajasta huolimatta jarrutusmatkat on pitkiä, ja mutkakääntyvyys ei ole samaa tasoa esmes vakio tonnarin kanssa, saati kilpurin. Tämä aiheuttaisi sen, että jarruissa saattais syntyä vaaratilanteita.
Sen sijaan kun 2-päällä ajaa keskihitaassa ryhmässä, niin mulla on sillon paljon enemmän kontrollia siihen, että mitä tapahtuu ja missä. Kuitenkaan 2-päällä ei vedetä mitää tappojarruja minnekään, ja ku ei ole välitön kiire, niin on varaa odotella hyvää ohituspaikkaa. Ja uskallan sanoa että ei keskihitaassa musta kukaan jarruissa ohi tule. Näin ollen overall sanoisin että on paljon turvallisempi vaihtoehto ajaa sitä marginaalin ylärajaa keskihitaassa kuin marginaalin alarajaa keskinopeassa.
Kouluttajat saa oikaista jos ideologiani on aivan perseestä.
MyRa sanoi:Ja vtu Jonezi lopetat sen kaatuilun kun mun Ruutonen haluaa aina heittäytyä nutulleen toisen näyttäessä esimerkkiä.
Lightyear sanoi:Oliko viikonlopulta jonkun muunkin kuin Knakun ottamia kuvia? Eilen vielä näkyi jossain, mutta tänään en löydä.