Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PrivateeR sanoi:Vedin Hayabusalla 2-päällä 1:35.3Sen verran asenteella pistettiin kaverin kanssa mutkiin, että busasta lähti maalit katteen poskesta
![]()
voi saatana sentään. Oli pakko koukata kurkkaamaan.. niin takanen ainakin oli vissiin Pilot Road 3 (?) Joo ei oo kyl mitään täs muuta...
Kovaa menoa jo. Vielä kun saat apeksit paremmin kiinni niin avot!PrivateeR sanoi:Tossa oma viikonlopun 2. nopein kierros. Nopeimmasta kierroksesta resetoituu datat puolessavälissä ku goprossa vaihtuu tiedosto.
Anteeksishyhander sanoi:mä en tiedä tekikö toin näkekeminen hyvää mun ajomotivaatiolle...
voi saatana sentään. Oli pakko koukata kurkkaamaan.. niin takanen ainakin oli vissiin Pilot Road 3 (?) Joo ei oo kyl mitään täs muuta...
![]()
Ei ollut tarkoitus masentaa ketään.PrivateeR sanoi:AnteeksiEi ollut tarkoitus masentaa ketään.
Joo kävin tarkistamassa pihalla ku en minä tuollaisia muistaEdessä ja takana Michelin Pilot Road 4.
PrivateeR sanoi:En kyllä muista käyneeni sellaista keskustelua???![]()

Nitrous sanoi:Juu en muista olitko sinä mukana, mutta jossain foorumilla se oli. Mut hyvää kyytiä kakspäällä matkalehmällä.![]()

Nitrous sanoi:Jostain syystä tulee mieleen se keskustelu, että tartteeko keskiryhmässä sliksejä...
scuuba sanoi:Kokeilimpa huvin vuoksi, kun siihen tarjoutui mahdollisuus, että minkä verran pitää kaasua ja jarrua käyttää, jotta kierrosaika on alastarolla 1:38, kun ajelee selkä pystyssä sunnuntaitourinkia. Datan mukaan kaasua tarvitsi vääntää hyvin pehmeästi ja maltillisesti noin 40% ja jarrua puristaa varovasti samat 40%. Jarrua jouduin käyttämään lähinnä vain sen takia että olen säätänyt ecusta moottorijarrun käytännössä kokonaan pois.
Poitti siis se että vauhti ei tule ensin kaasua vääntämällä ja jarrua puristamalla. Vaan ensin pitää ajolinja olla abaut siellä päin, ja vasta sen jälkeen vääntää kaasua ja puristaa jarrua.
Videolla se näyttää tuolta:
Nitrous sanoi:Eikös me Teemu tällä teemalla lähetä kehittää jotain?
Lähtisköhän joku Dextra, Mehiläinen tai vastaava sponssaamaan?![]()
Eroz sanoi:Täytyy kysyä, että oliko kahvaa vaihdettu ennen tuota settiä ja sitten meni noin kierros ennen kuin löi jumiin?
laatite sanoi:Itse asiassa olin vaihtanut lightechin pidemmän kahvan. Mistä arvasit?
Eipä tuossa mutkanopeuksilla eikä suoranopeuksilla hurrattu. Ihan tarkoituksella ajoin suorat selkä pystyssä, ja mutkat normaalia huomattavasti pystymmässä/ hitaammin. Ja suorillakaan ei sitä nopeutta ollut, kuten näkyy, niin se edellä oleva pakenee avauksissa maisemaan.okvp sanoi:Tulisikohan se aika tuossa kuitenkin enemmän mutkanopeudesta kuin ajolinjoista, ajolinjat saa olla aika lailla pärsiillään ja silti pääsee helpohkosti alle 1.30... Mutta jos mutka tai suoranopeutta puuttuu niin aikalailla tekemätön homma. Hyvät ajolinjat ovat toki välttämättömyys kun puhutaan oikeasti nopeasta menosta...
Nitrous sanoi:Oisko jääny vähän huonosti paikoilleen ja nesteen paluureikä säiliössä kiinni. Jarru lämpenee->leipasee kiinni.
okvp sanoi:Tulisikohan se aika tuossa kuitenkin enemmän mutkanopeudesta kuin ajolinjoista, ajolinjat saa olla aika lailla pärsiillään ja silti pääsee helpohkosti alle 1.30... Mutta jos mutka tai suoranopeutta puuttuu niin aikalailla tekemätön homma. Hyvät ajolinjat ovat toki välttämättömyys kun puhutaan oikeasti nopeasta menosta...
Nitrous sanoi:Tuo on muuten jännä harhaluulo, että nopean ryhmän tai kisakuskeilla olisi jotenkin ihmeellisen kovat mutkanopeudet.
Itse asiassa se on hyvin pitkälle noin, vaikka otetaan mukaan mutkaan tulo ja sieltä lähtö.JMH sanoi:Turha yhtä pistettä avaruudessa tuijottaa ja sitten pokkana väittää keskiryhmän turaajalle, että samaa vauhtia ne aassa vetää mutkia, sun ajolinja on vaan pielessä![]()