Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy tunnustaa: En ole mikään muusinuija ja tänäänkin rasvasin ketjut vaihteistoöljyllä pyörän ollessa keskiseisontatuella ja koneen käydessä 1-vaihteella. Sormet on edelleenkin tallella. Aion jatkossakin toimia samalla tavoin. Lisää tuollaisia kommentteja...Kuka hel*etin muusinuija rasvaa ketjuja KONEEN KÄYDESSÄ`?
??![]()
Ihan oikein tuo on sille, kuka niin idiootti onkin...
Noh, itse tilaat sitten onnettomuutta. Onko se kauhean iso vaiva turvallisesti pyörittää sitä takarengasta itse. ?Täytyy tunnustaa: En ole mikään muusinuija ja tänäänkin rasvasin ketjut vaihteistoöljyllä pyörän ollessa keskiseisontatuella ja koneen käydessä 1-vaihteella. Sormet on edelleenkin tallella. Aion jatkossakin toimia samalla tavoin. Lisää tuollaisia kommentteja...Kuka hel*etin muusinuija rasvaa ketjuja KONEEN KÄYDESSÄ`?
??![]()
Ihan oikein tuo on sille, kuka niin idiootti onkin...![]()
sanoi:Rasvaan ketjun aina tyyliin pyörä keskituella, mylly pyörii ykkösellä tyhjäkäyntiä. Ketjurasvapullossa on mukana se pitkä nokka tietääkseni sitä varten, että voipi ruiskia vähän kauempaakin
jos äijä oli selin mopoon päin, oikeella kädellä kytkinkahvasta kii ja vasemmalla ruikkii ketjuja... sillon alttiina ois just noi 2 sormeaJotain mä en tässä tajua, miten vasemman käden sormet saa murjottua, kun rasvaa ketjuja keskituella kone käydessä, eiks vasen käsi oo kytkimellä (tai siis mulla ainakin on)....
Omasta mielestäni moottoripyörällä ajaminen liikenteessä on paljon vaarallisempaa kuin ketjujen rasvaaminen tyhjäkäynnillä. Ja jos jotain tapahtuu, niin nuo kuvat on melkein pahinta mitä siinä saattaa sattua.Noh, itse tilaat sitten onnettomuutta. Onko se kauhean iso vaiva turvallisesti pyörittää sitä takarengasta itse. ?Täytyy tunnustaa: En ole mikään muusinuija ja tänäänkin rasvasin ketjut vaihteistoöljyllä pyörän ollessa keskiseisontatuella ja koneen käydessä 1-vaihteella. Sormet on edelleenkin tallella. Aion jatkossakin toimia samalla tavoin. Lisää tuollaisia kommentteja...Kuka hel*etin muusinuija rasvaa ketjuja KONEEN KÄYDESSÄ`?
??![]()
Ihan oikein tuo on sille, kuka niin idiootti onkin...![]()
Jokainen meistä tekee omat valintansa...
Kytkimellä voi vähän hidastaa pyörimisnopeutta, luistattamalla saa pyörän pyörimään hitaasti että rasvan saa joka paikkaan nätisti, eikä lennä huitsun nevadaan saman tienedit: näin kun asiaa ihan ajattelin aivosolullani, niin mihin sitä kytkintä muka tarvii?? mahtaa olla pyörässä liian vähän vääntöä jos rengas ei ittekseen ilmassa pyöri tyhjäkäynnillä