Kyllähän tämä on välillä melko työläs harrastus varusteiden osalta. Itse käytän aina joko tixtex tai nahka-asua. Yleensä on kuuma ja joskus kylmä. Sitten kun yhdistää työmatkat ja prätkän niin ollaankin jo eri tasolla varustejumpan ja suunnittelun kanssa. Päätoimipaikalla on onneksi hyvät pukutilat ja suihkut joten se helpottaa. Välillä olen käynyt firman toimipisteissä vähän kauempana pyörällä. Siinä sitten clark kenttinä miesten vessaan nahka-asussa ja hetken päästä ulos edustuskelpoisena konttorirottana. Pukukeikat on poissuljettuja ja nykyisen repun kanssa joutuu miettimään otanko kengät vai läppärin mukaan. Yleensä kengat on voittanut ja muistitikulla on hoidettu datailut.
Monesti olen miettinyt onko tässä mitään järkeä pakata ja säätää jonkun perkeleen nahka-asun kanssa kun voisi hoitaa saman työkeikan sata kertaa helpommin autolla. Lopputulema on kuitenkin se että jos voin ajaa moottoripyörää työajalla ja firma maksaa vielä kilsat niin kyllä se kannattaa.
Monesti olen miettinyt onko tässä mitään järkeä pakata ja säätää jonkun perkeleen nahka-asun kanssa kun voisi hoitaa saman työkeikan sata kertaa helpommin autolla. Lopputulema on kuitenkin se että jos voin ajaa moottoripyörää työajalla ja firma maksaa vielä kilsat niin kyllä se kannattaa.