Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ebay.co.uk ja yksityinen myyjä. Käyttämätön takki jonka oli itse hankkinut aikaisemmin, mutta oli väärän kokoinen ja pisti myyntiin.Saako udella, että mistä tilasit takin?
JepMitä noihin ajovermeisiin ja niiden hankkimisiin tulee niin mielestäni toi helmikuun alun MP-näyttely vois olla paras paikka kokeilla , testata, tingata ja tehdä kauppoja. Muutama pilsneri pohjalle niin aukee nuo kielenkannatkin![]()
Näinhän se teoriassa, mutta kun Helsinki on niin syrjässä kaikesta.Mitä noihin ajovermeisiin ja niiden hankkimisiin tulee niin mielestäni toi helmikuun alun MP-näyttely vois olla paras paikka kokeilla , testata, tingata ja tehdä kauppoja. Muutama pilsneri pohjalle niin aukee nuo kielenkannatkin![]()
Näin itsekkin meinasin tosiaan ennenkö olin käynyt MP-messuilla. Eihän siellä ollut mitään. Jotain ylijäämärojua suurin osa.Mitä noihin ajovermeisiin ja niiden hankkimisiin tulee niin mielestäni toi helmikuun alun MP-näyttely vois olla paras paikka kokeilla , testata, tingata ja tehdä kauppoja. Muutama pilsneri pohjalle niin aukee nuo kielenkannatkin![]()
mitä mä oon katellu noita ulkolaisia verkko kauppoja niin en ainakaan tiettyjä takkeja ole löytänyt halvemmalla mistään verrattuna kotimaisiin..Minkäslaisia kokemuksia on tuolta sakasta tilaamisesta porukalla? Onko miten hankala homma? Itseäni kiinnostas hommailla nahkainen 2-osanen ajopuku, miettiny tuota sakasta tilaamista. Osaisko joku suositella hyviä yrityksiä germaanien puolelta mistä kannattaisia tilata?
Ei se hengittävä kalvo tuuletusta korvaa helteellä.Ainoa syy mitä itse keksin on se, ettei siinä ole mitään tuuletusräppänöitä, mutta tarviiko niitä kunnollisessa puvussa ollakkaan, jos oletetaan että kalvon tulee hengittää? Tuleeko helteillä liian kuuma?
Ei se hengittävä kalvo tuuletusta korvaa helteellä.Ainoa syy mitä itse keksin on se, ettei siinä ole mitään tuuletusräppänöitä, mutta tarviiko niitä kunnollisessa puvussa ollakkaan, jos oletetaan että kalvon tulee hengittää? Tuleeko helteillä liian kuuma?
Vaikka olisi kuinka aitoa ja alkuperäistä.
Ompahan umpikumi kalvoa hengittävämpää ja pelkkää kangasta vedenpitävämpi.

Doomrider sanoi:Nostellaas. Uusi harrastaja kyselee että missäs pääkaupunkiseudulla kannattaa lähteä nahkaista ajotakkia kokeilemaan? Kevlarfarkut tms. hakusessa myös.