Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Vantaan Bike worldista oon hakenu kevlarfarkut ja dainesen nahkatakin, vaikka ite oon keskisuomesta. Hyvän hinnankin sai neuvoteltua Tosi tyytyväinen ollu molempiin ostoksiin.
Jep, kiitos vastauksista. Täytyy tutkia noiden nettivalikoimaa ensin, takki jota haen on semmoinen pelkistetty musta nahkarotsi ilman mitään vauhtiraitoja tms. Heldillä ja Richalla näyttäisi olevan juurikin moisia, kokeilla tietty pitäis enste.
Lopetin motoristina n.6v sitten ja jätin kypäräni komeroon siltä varalta että jos vielä joskus.. No ostin 2 viikkoa sitten Kawasaki z750 vm.2007 musta väriltään. No tekstiilipukua olen katellut ja takin tilasin fc-moto.de:stä tällasen Alpinestars T-Jaws Waterproof 2015. Koko on M ja omat pituuteni 175/75 ja normaalivartaloinen kaveri olen, luulis sopivan. Onko kellään kokemuksia kyseisestä mallista tai vastaavasta? Nahkapukukin jo löytyy mutta tekstiilikin ja sateen kestävä malli kriteerinä. Sitten pitäisi kevään aikana tässä tuohon alpinestarin takkiin vielä sopivat housut? Sateen kestävät ne pitäisi olla ja niin pois päin...
Ennen takkina oli jokin hanxin touring tyyppinen ja kulkineena cbr 900rr. Takki oli siihen pyörään liian löysä tai isohko ajoasentoon nähden joten nyt sitten lyhyempää mallia. Kevää odotellessa!
Kysellääs täältä kautta millaset housut, jos nyt yhdet alkuun ostas, olis parhaat lähinnä matka-ajoon (60-400km) jos ei nahkapöksyjä lasketa? Kevlarfarkut ilmeisesti kuitenkin enemmän tommosia kaupungissa pörräämishousuja? Ihan huttua en viitsi ostaa mutta semmoset perushyvät ekat mp-housut ettei heti harmita hankinta.