Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäli tulkitsin lehtiuutisia oikein, niin tuo hirnakka kuoli, kun jäiOli niiiiiiin hieno keli, että hirnakkakin lähti fiilistelemään .. mutkateitä ...Olen kyllä kuullut lukuisista peuroista, mutta hevosiakin???![]()
Taitaa olla hepat lähteneet oikein porukalla mutkateilleMikäli tulkitsin lehtiuutisia oikein, niin tuo hirnakka kuoli, kun jäi
jonkun citymaasturin ruhjomaksi. Olikohan tuo Hesarissa tai jossain
varmaa johonki joen varsist....en tiiä...Mihin kuppilaan te siellä Pårvoossa? Johonkin niistä joenvarren
paikoista? Voisin yrittää ehtiä sinne kyllä.
Kerkeen kun karkaan.Varmaankin vasta klo 22:00....moneks porukka sinne kerkee?![]()
Joten ei muuta kuin hyviäkelejä kaikille.![]()
![]()
joku toinen kert sit...![]()
Joo, alkumatka oli aika "hyvää" letka-ajoaNotta kiitos ja anteeks.![]()
Porukka sitten hävis sieltä minun takaa jonnekin kehällä. Koetin teitä etsiä ajelemalla edestakaisin kehää, mutta eipä näkynyt vilaustakaan. Piipu sitten pirautti minulle kun letka oli kasassa kuninkaanmäessä, minä olin sillä hetkellä Pukinmäen mäkkärin pihassa. Ei muuta kuin perään kuninkaanmäkeen. Sain letkan kiinni juuri ennen Porvoota.
Kovin tuo hämärä tulee jo aikaisin ja eipä kovin paljoa keretty mutkia kiertää. Lähdettiin ROMSin rantakahvilasta takaisin 170:stä ja ajettiin Boxintielle. Boxintien loputtua käännyttiin Söderkullaan ja pidettiin pikku paussi siinä kebab-kioskilla 170:n varressa. Tästä jatkettiin kohden Helsinkiä ja kukin meni menojansa.
Sun on pakko..kuitenkin miesvoittoinen räädi motoristijoukko ympärillä.. Oli ihan hauska seurata kahvilla Porvoossa kun sä vaihdoi paikkaa niin 7 miestä seurasi hiljaa ja kiltisti kahvikuppi kädessä sun perässä.tuli taas huomattuu et kylläpä oon kauhee komentelee...![]()
Paitsi että se toinen oli nainen.....HD nainen![]()
Sun on pakko..kuitenkin miesvoittoinen räädi motoristijoukko ympärillä.. Oli ihan hauska seurata kahvilla Porvoossa kun sä vaihdoi paikkaa niin 7 miestä seurasi hiljaa ja kiltisti kahvikuppi kädessä sun perässä.tuli taas huomattuu et kylläpä oon kauhee komentelee...![]()
![]()
Sitten mä viritän jo keskustelua ensi lauantaista. Kukaan lähdössä ja mihin aikaan. Itse en pääse kuin aikaisintaan 14.30 jos vanha kokoontumispaikka pitää eli vallikallion shell.