• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa, part two

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset taas kaikille.
Aivan niin mukavaa ei ollut kuin viimeksi, kun en yhtään ollut varautunut että ehtisin mukaa ja vaatetusta oli liian vähän päällä.
Hieman oli ilkeää lähteä siitä vikalta paussilta, kun pisti visiirin kiinni niin se olikin aivan huurussa. Onneksi suoraa riitti.

Jostain syystä ajelin taas keskivaiheilla yksikseni.
nixweiss.gif

Täällä ei ollut visiiri huurussa vaan lasit siellä alla. Piti välillä raottaa visiiriä että silmälaseista näkisi läpi.....En ymmärrä kuka siellä mun kypärän sisällä oikein huurusi. Mua ainakin meinasi paleltaa ja loppumatkasta
confused_orig.gif

Nyyh kun ei ehdi ajelemaan mutta varasin just lipun Ahvenistolle (Mp-tuki 14-20) ma 18.9 ryhmä etana, Toivottavasti aurinko paistaa vielä silloin
062802jumpie_prv.gif

kiitos kaikille munki puolesta.........oli taas nastaa. Ja erityiskiitos niille miehille jotka jaksoivat körötella mutkateillä mun perässä.  
bowdown.gif

Pimeä todella tule nyt jo liian aikaisin, mutta mukavaa oli kuitenkin........KIITOS!!!

Nyt kuumaan suihkuun jotta lämpenee........
Köröttelythän meni ihan mukavasti ja mäkilähdössäkään  ei ollut ongelmia
smile_org.gif

Kiitos minunkin puolesta taas kaikille! Vetäjän rooli lankesi mulle ikäänkuin vahingossa,mutta hengissähän tuosta selvittiin koko porukka!
tounge.gif
Lauantaina vois lähteä kyllä ajelee jos säät sallii ja lähtö ei oo kauheen aikasin!

Ahvenistolle maanantaina menijöille; Kuinka moni on ylipäätään lähössä ja mentäskö kaikki yhtä matkaa?
062802jumpie_prv.gif

Varmaan tuli teikäläisiäkin vastaan Pårvoon suunnalta. Olin puoli
seitsäman nurkilla Maunulassa - vanhojen pyörien päivillä - ja
lähempänä kahdeksaa Boxin merenpuoleisella pätkällä siellä
rannassa ja sieltä Sköldvikin jalostamon takapihan kautta
Pårvooseen. Siellä Boxin rannassa oli täysin mahdoton sumu.
Kaverin visiiristä ei näkynyt lävitse olenkaan ja aavistuksen oli
kylmä - takin alla oli vain lyhythihainen t-paita. Näpit meinasi
kohmettua, mutta onneksi niitä voi lämmitellä koneen kyljissä ja
tämä - ystävät hyvät - on nakupyörän eräs parhaista
ominaisuuksista *hekoheko*. Niin siis - kahdeksan jälkeen
Pårvoossa ja yhdeksältä Nikkilässä ja 22:30 kotona.
Yllättävän paljon motoristeja ihan pilkko pimeellä fiilistelemässä.
Ei elukoita vieläkään - *huh*.
smile_org.gif

Sitten mä viritän jo keskustelua ensi lauantaista. Kukaan lähdössä ja mihin aikaan. Itse en pääse kuin aikaisintaan 14.30 jos vanha kokoontumispaikka pitää eli vallikallion shell.
Mä oon ainakin lähdössä
062802jumpie_prv.gif
Toi sun ehdottama aika on varmaan aika hyvä kaikille. Ei liian aikaisin, ei liian myöhään

Mistä sen paikan voi varata?
Täältä voi paikan varata varausaika näyttäis päättyneen ja sen jälkeen lippuja voi ostaa vain paikan päältä mikäli (hitaassa?)ryhmässä on tilaa.

Kaikki tiet veivät onneksi Porvooseen
smile_org.gif
Kiitokset taas vetäjille ja kaikille muillekin!
Tänään Kauniaisiin ja lauantainakin mukana.
Ayan kanssa sovittiin eilen alustavasti Ahvenistolle lähdöstä. Kootaan porukka ja ajellaan samaa matkaa. Aiemmin käyneet voivat opastaa ekakertalaisia käytännön rutiineissa ja onhan se muutenkin mukavampi, kun on tuttuja paikalla.

Kiitos minunkin puolesta taas kaikille! Vetäjän rooli lankesi mulle ikäänkuin vahingossa,mutta hengissähän tuosta selvittiin koko porukka!
tounge.gif
Lauantaina vois lähteä kyllä ajelee jos säät sallii ja lähtö ei oo kauheen aikasin!

Ahvenistolle maanantaina menijöille; Kuinka moni on ylipäätään lähössä ja mentäskö kaikki yhtä matkaa?
062802jumpie_prv.gif
Aya ja Hvitie, sovitteko tarkemmin Ahvenistolle menosta? Olisko esim. 12:30 Keimolan Neste hyvä?

tounge.gif

062802jumpie_prv.gif
Aya ja Hvitie, sovitteko tarkemmin Ahvenistolle menosta? Olisko esim. 12:30 Keimolan Neste hyvä?
12.30 Keimolan Nesteellä (Treen moottoritie) on varmaan OK. Siitä ajaa vajaan tunnin Ahvenistolle ja ajajakokous on varmaan 13.30. En muista, vaatiko MP-Tuki käsittelykokeen kerran kaudessa ennen radalle pääsyä, mutta siihenkin jää aikaa, koska hitaat pääsevät radalle 14.40. Kerhon sivuilta en löytänyt tietoa ajajakokouksesta ja käsittelykokeesta, mutta ajoharjoittelun sääntöihin ja aloittelijan oppaaseen kannattaa tutustua.
Evästä voi ottaa mukaan, mutta alueella on myös kahvila, josta saa jotain ruoka-annoksiakin (makkaraperunat, päivän keitto yms.). Jos jollain on rengaspainemittari, niin otappa sekin matkaan.

Viime kerralla ajajakokous alkoi suunnilleen 15 vailla. Mistään käsittelykokeista ei ollut silloin ainakaan puhettakaan
smile_org.gif
Toivottavasti sinne nyt sitten mahtuu. Potuttais ajaa turhan päitten hämeenlinnaan ja takas.

Elikkäs miten sen lauantai-ajelun kanssa nyt on ?? Mä laitoin ton 14.30 kun en pääse aiemmin. Jos ei vastaväitteitä paljoo tule niin se olkoon sitten se.
Sama meno jatkukoon kuin ennenkin
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Back