- Sijainti
- Nurmijärvi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli niiiiiiin hieno keli, että hirnakkakin lähti fiilistelemään .. mutkateitä ...Olen kyllä kuullut lukuisista peuroista, mutta hevosiakin???
toi on just näis etana ajois ihanaa et jaksetaa ootta vikaa...joka yleensä oon minäISO kitos vetäjille!! Suuri arvostus kun käännöksissä jaksoitte porukan odottaa kasaan, siitä!!![]()
Alkoi olla jo vähän vaikeuksia 22 mopon letkan koossa pitämisessä siten, että kaikki näkee minne ollaan menossa/kääntymässä. Siks yritin aina kääntymisten kohdalla odottaa koko porukan kasaan.toi on just näis etana ajois ihanaa et jaksetaa ootta vikaa...joka yleensä oon minä![]()
pitää laittaa piipun ja jensin ajot erikseen....Jos osallistujien määrä kasvaa tätä tahtia niin pitää varmaan kohta hommata pmr-puhelimet niin saadaan pidettyä "Piipunajojen" letka helpommin kasassa.
Hienosti noi ajot on menneet minun mielestäni. Hyvin on jaksettu oottaa jälkipäätä. Jos PMR:stä on apuja niin niitä varmaan löytyy, mullakin on 4 kpl. Kylläkin ainoastaan yhdessä kypärävarustus.Alkoi olla jo vähän vaikeuksia 22 mopon letkan koossa pitämisessä siten, että kaikki näkee minne ollaan menossa/kääntymässä. Siks yritin aina kääntymisten kohdalla odottaa koko porukan kasaan.toi on just näis etana ajois ihanaa et jaksetaa ootta vikaa...joka yleensä oon minä![]()
Jos osallistujien määrä kasvaa tätä tahtia niin pitää varmaan kohta hommata pmr-puhelimet niin saadaan pidettyä "Piipunajojen" letka helpommin kasassa.
No niin. Kiitokset kaikille osallistuneille. Olipas hienoa ajella kun oli pitkä letka mopoja (22 pyörää joku sanoi laskeneensa).
Hyvä reissu oli siihen asti kunnes se loppui kesken.
Kiitokset mustan Honda CBF1000:n kuskille, joka kai otti letkan vetäjän hommat poistuttuani.
Ryhmäajelujuttua...vinkkejä ryhmä-ajeluun otetaan vastaan.
Mukava että org-porukka "löytää" toisiaan muuallakin, pohjosessakin on kesän aikana org-porukalla kokoonnuttu ajelun ja makkaranpaiston merkeissä ja mukavaa piisaa. Nyt on jo pikkujoulut suunnittelilla![]()
![]()
Joo on tullut toi bajahillin ohjeistus joskus luettua, mutta se on enemmän tuollainen paraatiajo-henkinen. Oppeja voi toki hyödyntää mutkapätkilläkin
Niihän se tekee. Mä on kato vaan niin huolissaan, ettei kukaan katoa tai joudu eroon porukastaAinahan se letka venyy, kun oon kaikenlaisia ja tasoisia ajajia.
Joo Piipunajojen kaadot - kun kerta ohjelmassa on keilaustakinmä voisin pitää meil ajo kauden päättäjäiset
(eli ei vielä)![]()
![]()
Nyyttärit!mä voisin pitää meil ajo kauden päättäjäiset
(eli ei vielä) nyyttäri periaatteella
ja vaik keilaa sen jälkee![]()
![]()
Joo sitten kannattaa kanssa laittaa etusivulle ilmoittautumislomake. Tänään kun oli 22 ajajaa ja tässä tulevina vkonloppuina ehkä samanverran lisää, niin alkaa olemaankin melkoiset päättäjäiset. Melkein kannattaa ilmoittaa naapureille hieman etukäteenmä voisin pitää meil ajo kauden päättäjäiset
(eli ei vielä) nyyttäri periaatteella
ja vaik keilaa sen jälkee![]()
![]()
Paranemisia Theseus:lle ja hänen vaimolleen !!...ja sit vähän ikävempi juttu...theseus vaimoineen mutkasta ulos...vaimo omin jaloin ambulanssiin...theseus kannettii baareilla olkapää pipi...paranemisia heille !![]()
ollaaks me liian hitaita sulleOlin ajelee itsekkin viikonloppuna, mutta hieman eri reittejä....![]()