• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa, part two

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jep Theseukselle ja kyytiläisille pikaisia paranemisia ! Olisi tosiaan saanut jäädä väliin tuo ikävyys
confused_orig.gif

Kuvia muutama, en kerennyt ottaa kovin montaa... Ertzi5:lla varmaan lisää !

Kiitos kaikille mukavasta seurasta ja varsinkin MattiR:lle kun jaksoi kärsivällisesti ajella meikäläisen perässä
smile_org.gif
vaikka muut menivät parempaa vauhtia.
Olipas tapahtumarikas retki, toivottavasti ei käynyt pahasti ulosajossa
confused_orig.gif
Nälkä yllätti noviisin ja lähdin sitten Lohjalta kotiin päin ajelemaan moottoritietä.

Theseukselle ja vaimolle pikaisia paranemisia.

Kyllä siinä meni vähän itseltäkin ajohalut kun mietti itseään samassa tilanteessa.

Kiitos vetäjille, mutkat olivat hyviä ja tahti riittävä. Kiitos myös piipulle ajojen järjestämisestä.

Vilho / Musta bläkkäri

toi on just näis etana ajois ihanaa et jaksetaa ootta vikaa...joka yleensä oon minä
biggrin.gif
Alkoi olla jo vähän vaikeuksia 22 mopon letkan koossa pitämisessä siten, että kaikki näkee minne ollaan menossa/kääntymässä. Siks yritin aina kääntymisten kohdalla odottaa koko porukan kasaan.

Jos osallistujien määrä kasvaa tätä tahtia niin pitää varmaan kohta hommata pmr-puhelimet niin saadaan pidettyä "Piipunajojen" letka helpommin kasassa.

Jos osallistujien määrä kasvaa tätä tahtia niin pitää varmaan kohta hommata pmr-puhelimet niin saadaan pidettyä "Piipunajojen" letka helpommin kasassa.
pitää laittaa piipun ja jensin ajot erikseen....
biggrin.gif
eli piipun ajoihin etanat eli vaan minä..
tounge.gif
ja jensin ajoihin loput....
biggrin.gif

eli mun ei tartte hankkii puhelimii..
wink.gif

ja tosi hyvin sinä ja vika vetäjä saitte letkan pysyy kasassa
bowdown.gif
bowdown.gif

toi on just näis etana ajois ihanaa et jaksetaa ootta vikaa...joka yleensä oon minä  
biggrin.gif
Alkoi olla jo vähän vaikeuksia 22 mopon letkan koossa pitämisessä siten, että kaikki näkee minne ollaan menossa/kääntymässä. Siks yritin aina kääntymisten kohdalla odottaa koko porukan kasaan.

Hienosti noi ajot on menneet minun mielestäni. Hyvin on jaksettu oottaa jälkipäätä. Jos PMR:stä on apuja niin niitä varmaan löytyy, mullakin on 4 kpl. Kylläkin ainoastaan yhdessä kypärävarustus.

Ehkä vetäjällä ja vikalla vois olla keltainen liivi(?).

Itse olen saanut nauttia vauhdista (en oo nopee...) joten voin joskus jatkossa olla peräpään valvoja.

Edit: joo, ehkä menee liian tekniseksi, nyt tietty spontaanius ajeluissa tuo lisämausteen
062802moto_prv.gif

/Jukka

voih...........yritin laittaa kuvan, mutta hukkasin sen jonnekin....siis tosi nörtti.
sad_orig.gif

Nyt se seilaa jossain bittiavaruudessa.
Miten toi kuvax.net toimii........käääks!!
withstupid.gif

onneksi kokeilin vain yhtä kuvaa
biggrin.gif

Pidetään vaan piipunajot piipunajoina
biggrin.gif
Mä kyllä mielellään stoppaan aina silloin tällöin ja ootan porukan kansaan Joten kyllähän tässä varmaan ilman puhelimiakin pärjätään. Eikä kuuluvuuskaan varmaan ole parasta mahdollista letkan liikkuessa mutkatiellä muutaman kilometrin matkalle levittäytyneen.

Toi Jukan liivijuttu vois toimiakin
biggrin.gif

Jos Jassu, Petri12r & Co sattuu tätä lukemaan niin vinkkejä ryhmä-ajeluun otetaan vastaan.

No niin. Kiitokset kaikille osallistuneille. Olipas hienoa ajella kun oli pitkä letka mopoja (22 pyörää joku sanoi laskeneensa).
Hyvä reissu oli siihen asti kunnes se loppui kesken.

Kiitokset mustan Honda CBF1000:n kuskille, joka kai otti letkan vetäjän hommat poistuttuani.

Kiitokset porukalle, tiet olivat tuttuja, siksi "uskalsin" ottaa letkan vetäjän homman. Yllättävän pitkäksi letka venyy.

Pikaisia paranemisia Theseukselle ja vaimolle

Tapani

Ainahan se letka venyy, kun on kaikenlaisia ja tasoisia ajajia. Se tästä Piipunajo-ryhmästä onkin tehnyt omalaatuisen ja hauskan. Iso käsi letkan vetäjille jotka tosiaan jaksavat odottaa ja lukea karttaa ja suunnitella reittiä.
bowdown.gif

Joo ajofiilikset hieman katosi tuon lopun tapahtumien jälkeen. Toivotaan pikaista paranemista.
Murheita on tosiaan monenlaisia. Eilen ei meinattu saada kahvia ja tänään onnettomuus.

Timo/sin sv

Mukava että org-porukka "löytää" toisiaan muuallakin, pohjosessakin on kesän aikana org-porukalla kokoonnuttu ajelun ja makkaranpaiston merkeissä ja mukavaa piisaa. Nyt on jo pikkujoulut suunnittelilla
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
idea3.gif
mä voisin pitää meil ajo kauden päättäjäiset
biggrin.gif
(eli ei vielä) nyyttäri periaatteella
tounge.gif
ja vaik keilaa sen jälkee
biggrin.gif

Joo on tullut toi bajahillin ohjeistus joskus luettua, mutta se on enemmän tuollainen paraatiajo-henkinen. Oppeja voi toki hyödyntää mutkapätkilläkin
idea3.gif

Ainahan se letka venyy, kun oon kaikenlaisia ja tasoisia ajajia.
Niihän se tekee. Mä on kato vaan niin huolissaan, ettei kukaan katoa tai joudu eroon porukasta
biggrin.gif

idea3.gif
biggrin.gif
(eli ei vielä)
biggrin.gif
Joo Piipunajojen kaadot - kun kerta ohjelmassa on keilaustakin
biggrin.gif
Mutta ei vielä pitkään, pitkään aikaan. Ajokautta on vielä monta viikkoa jäljellä.

Kyllä nää piippu:n-ajot on se "must" ainakin näin ekaa kautta ajavalle. Paljon parempia kuin Org:n-ajot (sori).
Pituutta on sopivasti varsinkaan kun ei ole lomien jälkeen ehtinyt ajaa (prlk työ), mahtavat ilmat ja vauhti on kohdillaan, tosin ainahan se kärki on minulta kadonnut, mutta nyt jäi jo häntäpää. Yksin jouduin ajelemaan aika paljon. Monessa paikassa menin kyllä ylikovaa, tiedä sitten meninkö koko matkaa?

Jos saa toiveita esittää niin kaikenlaiset ikävät yllätykset voisi jättää pois.
idea3.gif
biggrin.gif
tounge.gif
ja vaik keilaa  sen jälkee  
biggrin.gif
Nyyttärit!
Jos vain sopii aikatauluun niin voisin tuoda vaikkapa itseni paikalle.
tounge.gif

idea3.gif
biggrin.gif
tounge.gif
ja vaik keilaa  sen jälkee  
biggrin.gif
Joo sitten kannattaa kanssa laittaa etusivulle ilmoittautumislomake. Tänään kun oli 22 ajajaa ja tässä tulevina vkonloppuina ehkä samanverran lisää, niin alkaa olemaankin melkoiset päättäjäiset. Melkein kannattaa ilmoittaa naapureille hieman etukäteen
biggrin.gif

...ja sit vähän ikävempi juttu...theseus vaimoineen mutkasta ulos...vaimo omin jaloin ambulanssiin...theseus kannettii baareilla olkapää pipi...
sad_orig.gif
paranemisia heille !
Paranemisia Theseus:lle ja hänen vaimolleen !!    
thumbs-up.gif

Näyttää "Piipun ajot" kasvattaneen suosiotaan  
biggrin.gif

Olin ajelee itsekkin viikonloppuna, mutta hieman eri reittejä....  
wink.gif

Back