No, ette ollenkaan !ollaaks me liian hitaita sulleOlin ajelee itsekkin viikonloppuna, mutta hieman eri reittejä....![]()
![]()
![]()
Ei pysty ajaa samaan aikaan kahdes eri paikas
Enhän mä pärjännyt itsekkään ekojen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, ette ollenkaan !ollaaks me liian hitaita sulleOlin ajelee itsekkin viikonloppuna, mutta hieman eri reittejä....![]()
![]()
![]()
yleensähän meit jotai 11 kuskii,nätti ilma teki sen et oli vähän enemmän kuskeja...hyvin letka pysyy kasassa(ja on tähän asti pysyny) ku muistetaa aina et takana olevasta pietää huoli, kääntyessä katotaa et takana oleva näkee mihin mennää .ja se on kyl hyvä et kokenu kuski ajaa vikana, ja jos ei liivejä hankita...ni sehän on hyvin toiminu et vika nostaa käden ylös ku olla saatu ryhmä kii....vai?Niihän se tekee. Mä on kato vaan niin huolissaan, ettei kukaan katoa tai joudu eroon porukasta![]()
Joo Piipunajojen kaadot - kun kerta ohjelmassa on keilaustakinmä voisin pitää meil ajo kauden päättäjäiset
(eli ei vielä)![]()
Mutta ei vielä pitkään, pitkään aikaan. Ajokautta on vielä monta viikkoa jäljellä.![]()
Ai "tarjolla" olisi hitaampiakin kimppa-ajoja kuin esim Petrin tms. vetämät ajot? No hemmetti... meikä on nynnyillyt ja mitä ilmeisimmin jarrutellut vauhdikkaampia kuskeja?ollaaks me liian hitaita sulleOlin ajelee itsekkin viikonloppuna, mutta hieman eri reittejä....![]()
![]()
![]()
Niin tottakai, ihan kuin kaikissa muissakin ajoissaPiipun ajoissa voi halutessaan ajaa vaikka alle nopeusrajoitusten.. tätähän on tässä ketjussa kiitelty.
Jos tuntuu ettet saa kuvia esille, niin voithan pistää ne mulle vaikka sähköpostilla ? Pistän ne tuonne omille kotisivuilleni, kun kerran älysin että onhan mulla semmosetkinvoih...........yritin laittaa kuvan, mutta hukkasin sen jonnekin....siis tosi nörtti.![]()
Nyt se seilaa jossain bittiavaruudessa.
Miten toi kuvax.net toimii........käääks!!![]()
onneksi kokeilin vain yhtä kuvaa![]()
Tää jo ilmoittautuismä voisin pitää meil ajo kauden päättäjäiset
(eli ei vielä) nyyttäri periaatteella
ja vaik keilaa sen jälkee![]()
![]()
tää on just tää idea....kuka nauttii mistäki...joku maisemista,vauhdist mutkist...joku tykkää huitoo ajaessaan...Yhdessä olemisen ideahan on juuri sitä, että ollaan yhdessä.
Ei se välttämättä sitä tarkoita, että pitäisi koko ajan olla ihan
juuri siinä aivan vieressä, mutta juuri sitä niin kuin nyt oli, että
kasataan porukka yhteen aika ajoin, joten kenenkään ei tarvitse
pelätä olevansa kelpaamaton eikä missään nimessä jotenkin huono.
![]()
Tää jo ilmoittautuismä voisin pitää meil ajo kauden päättäjäiset
(eli ei vielä) nyyttäri periaatteella
ja vaik keilaa sen jälkee![]()
![]()
![]()
Onpa hyvä, etten ole ehtinyt PK-meetingiin vielä mukaanViikolla PK-meeting, kuulemma "hieman" eri vauhti..Siks en oo osallistunu.![]()
Aprilia-kuskin avulla (KIITOS!) sain hinausauton, mutta sitä odotellessani työnsin pyörän vielä kerran käyntiin, ja sehän toimi moitteetta!?! Ajelin sitten varmuuden vuoksi hinausauton perässä Kehä III:lle saakka.
Harri / Musta GSX750F