• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa, part two

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonii, mä tähtään sitte Vallikalliolle sovittuun aikaan lauantaina... Toivottavasti ei sada, ku mun kyytiläisellä ei oo vedenpitäviä housuja... Ja mullakaan ei oo niin isoja, että mahtuis samoihin pöksyihin...
biggrin.gif

Tapaamma siis lauantaina!
sport05.gif

jos ei puuduttavaa kakkostietä jaksa ajella niin vähän enemmän mutkista voi nauttia jos meneepi vaikkapa:

turuntietä [110] veikkolan ohi oik-> [1215] ojakkala-vihti kk
-> [1224] -vihti kk-jokikunta-ratinkulma
vas-> [127] ratinkulma-pusula
oik-> [1280] pusula-marttila-loukku
(2-tien yli) ja [2825] loukku-porras
oik-> [2824]
siitä sitten oik. räyskälään menevälle tielle
Joo tuolla vihti-jokikulma suunnalla oli uutta asvalttiakin kun siellä viikko sitten ajelin ja muutenkin tiet kunnossa.

Kukas ottaa kartat ja vetovastuun? Mä oon varmaan kans niitä häntäpään kuskeja. Niin ja näillä näkymin pääsen tulemaan
sport05.gif

Niin mistäs tää porukka nyt lähtee kiertueelle ?? Itse tuun Espoon Olarin seudulta.
sehän luki tos ketjun alus
biggrin.gif
eli vallikallion shelli 15.15 jos sataa ni voi olla et siel ei oo ketää muuta ku meikäläinen
biggrin.gif
062802moto_prv.gif
Mä ainaki tuun, vaikka sataiski, kerta on varmaa viimenen pitempi reissu, mitä tänä vuonna tulee tehtyä!
062802moto_prv.gif

Eli siis piipun lisäks ainaki mut ja tompan löytää sieltä Shelliltä, jollen mä eksy, TAAS...
biggrin.gif

Voisin käväistä siinä kahvilla... katselen sitten kelin paremmin.
Tullakko vaikko....
nixweiss.gif

No niin
biggrin.gif

Uusi motoristi on syntynyt 6.9.2006, 22:55!!!! Poika sieltä tuli ja strategiset mitat on 4100g ja 53cm. Koko perhe voi hyvin!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Tulin just Kätilö Opistolta ja olen aika väsynyt mutta en oikein saa unta... Kaikenkaikkiaan olen istunut siellä 17 tuntia... Synnytys kesti 14 tuntia. Piti vaan kirjoittaa tänne.
smile_org.gif

T. Ylpeä isä
smile_org.gif
Paljon onnea koko perheelle.
smile_org.gif

Hehe. jos huomenna ajellaan, niin voisin tulla kyllä mukaan. Harmi vaan, että tänäänkin on ravintolailta niin voi käydä kuten viimekerralla ja ajokunto on aamulla vähän kadoksissa
biggrin.gif

Joo tänään oli ihan ...huippureitti, vaikkakin luvatut vastaleivotutkahvinkansssa jäikin puuttumaan. No ensikerralla sitten tai termari mukaan.
Onkos huomenna mitään ja mihin aikaan ?? Ajattelin kyllä käydä parilla yössä... joten kirjoitelkaa huomisesta ja ajoista.

kiitos taas kaikille...
biggrin.gif
onneks vetäjätki löyty
wink.gif
ois ollu aika pelottavaa jos mä oisin joutunu vetää
eek.gif
ei tiiä mis oltais oltu...
biggrin.gif
oli muuten h######n hyvää munkkia,erittäin tuoretta
shaun.gif
bawling.gif
bawling.gif

joo huomen mennää ajelee
062802moto_prv.gif
avasin tos just punkku pullon...et oisko huomen tärskyt kaheltoista vai yheltä? vallikallion shell vai bemböölen huoltsikka?
baaa.gif

Kiitokset kaikille tasapuolisesti. Hieno reissu, tuli melkein 300 mittariin, joka on minun kesän pisin.
Pienen harharetken jälkeen (ei haitannut, oli hyvä tie) oli ensi kertaa Räyskälässä kävijän kiva huomata ettei pulla&kahvista tarvinnut maksaa mitään.
biggrin.gif

PS. Tepikan asiakaspalvelu oli törkeää.
tounge.gif

kiitos taas kaikille...
biggrin.gif
onneks vetäjätki löyty  
wink.gif
ois ollu aika pelottavaa jos mä oisin joutunu vetää  
eek.gif
ei tiiä mis oltais oltu...
biggrin.gif
oli muuten h######n hyvää munkkia,erittäin tuoretta  
shaun.gif

bawling.gif

bawling.gif

joo huomen mennää ajelee  
062802moto_prv.gif
avasin tos just punkku pullon...et oisko huomen tärskyt kaheltoista vai yheltä? vallikallion shell vai bemböölen huoltsikka?  
baaa.gif
Jos vasta klo 13 ja samapaikka eli vallikallio, sopisiko se kaikillla.

Mä käyn stadissa ottaas pari ja sit katson et mistä mennään ja koska ... jos ooon ajo kunnossa.

Back