- Sijainti
- Pori
Joo ei se mitään muuta onko ottanut pari tai ei, aina yhtä heikosti, mut ota sä varovassti punkkua ettei tuu taas luvattua niitä munkkeja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kiitti vaan kaikille kanssa-ajaneille... erityisesti kärsivällisyydestä kahvittelupaikan löytymisen suhteen. Matti R:kö se sanoi, että matkalla olevista huoltoasemista 11/12 oli syystä tai toisesta suljettu. Mukavia mutkia oli matkalla ja 282km kertyi bussin mittariin.kiitos taas kaikille...onneks vetäjätki löyty
ois ollu aika pelottavaa jos mä oisin joutunu vetää
ei tiiä mis oltais oltu...
oli muuten h######n hyvää munkkia,erittäin tuoretta![]()
![]()
![]()
![]()
joo huomen mennää ajeleeavasin tos just punkku pullon...et oisko huomen tärskyt kaheltoista vai yheltä? vallikallion shell vai bemböölen huoltsikka?![]()
![]()
Joo tuu mukaan vaan. Mä oon se joka vaihtoi ajoseuraakin kahvin toivossaJoo kiitti vaan kaikille kanssa-ajaneille... erityisesti kärsivällisyydestä kahvittelupaikan löytymisen suhteen. Matti R:kö se sanoi, että matkalla olevista huoltoasemista 11/12 oli syystä tai toisesta suljettu. Mukavia mutkia oli matkalla ja 282km kertyi bussin mittariin.kiitos taas kaikille...onneks vetäjätki löyty
ois ollu aika pelottavaa jos mä oisin joutunu vetää
ei tiiä mis oltais oltu...
oli muuten h######n hyvää munkkia,erittäin tuoretta![]()
![]()
![]()
![]()
joo huomen mennää ajeleeavasin tos just punkku pullon...et oisko huomen tärskyt kaheltoista vai yheltä? vallikallion shell vai bemböölen huoltsikka?![]()
![]()
Huomiseks joudutte hankkiin uuden ja paremman kartturin, joka osaa lukea oikein sitä karttaa, eikä ajata porukkaa 10km väärään suuntaan
Tästähän olis veilä kannattanut jatkaa porukalla parille oluelle ajoreissun päälle kun porukka tuntuu kotona "vähän" maistelevan .
Olisi ainakin päässyt taksilla turvallisesti kotiin, kun on kypärät matkassa.Tästähän olis veilä kannattanut jatkaa porukalla parille oluelle ajoreissun päälle kun porukka tuntuu kotona "vähän" maistelevan .
Matti R:lle suuret kiitokset herrasmiehen tyylillä hoideutusta letkan "ankkurin" postista.Oli kerrassaan mainio retki ..
Sää oli loistava .. ja porukka ajeli mukavasti
ötököitä, ötököitä ...tAPPAJA ÖTÖKÄT HYÖKKÄS KIMPPUUN ..Mitä sä piipu sohit sinne mettään siinä loppupätkällä? Vai oliks se taas joku ohitusmerkki?![]()
Höpsistä .. sinähän olet mestari .... ja ihanaa ku matti r oli niin huolehtivainen ..pelkäs kai mun puolest ku sano et osaa ensiavun....![]()
ootteko käyny fagerviikin lenkin vetäsee?mä oon kerran se oli aika kiva...mentäskö sinne?Mahtisää näyttäis tulevan huomiselle(kin). Katotaan jos pääsis taas. Onko suunnasta jo ajatuksia?
Mitäpä niistä munkeista... kotiin ku pääsi, oli oottamassa just leivottua omenapiirakkaa.Niinpä, ens kerralla voitais ottaa kai mukaan omat leivontavälineet ja kahvinkeitin.
Lukitse emäntä huomennakin kyökkiin niin tullaan teille kahvilleMitäpä niistä munkeista... kotiin ku pääsi, oli oottamassa just leivottua omenapiirakkaa.Niinpä, ens kerralla voitais ottaa kai mukaan omat leivontavälineet ja kahvinkeitin.![]()