Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sehän luki tos ketjun alusNiin mistäs tää porukka nyt lähtee kiertueelle ?? Itse tuun Espoon Olarin seudulta.
Joo tuolla vihti-jokikulma suunnalla oli uutta asvalttiakin kun siellä viikko sitten ajelin ja muutenkin tiet kunnossa.jos ei puuduttavaa kakkostietä jaksa ajella niin vähän enemmän mutkista voi nauttia jos meneepi vaikkapa:
turuntietä [110] veikkolan ohi oik-> [1215] ojakkala-vihti kk
-> [1224] -vihti kk-jokikunta-ratinkulma
vas-> [127] ratinkulma-pusula
oik-> [1280] pusula-marttila-loukku
(2-tien yli) ja [2825] loukku-porras
oik-> [2824]
siitä sitten oik. räyskälään menevälle tielle
mie voin kartan ottaa ..Kukas ottaa kartat ja vetovastuun? Mä oon varmaan kans niitä häntäpään kuskeja. Niin ja näillä näkymin pääsen tulemaan![]()
Mä ainaki tuun, vaikka sataiski, kerta on varmaa viimenen pitempi reissu, mitä tänä vuonna tulee tehtyä!sehän luki tos ketjun alusNiin mistäs tää porukka nyt lähtee kiertueelle ?? Itse tuun Espoon Olarin seudulta.eli vallikallion shelli 15.15 jos sataa ni voi olla et siel ei oo ketää muuta ku meikäläinen![]()
![]()
![]()
No jos käydään se reitti läpi ni kaippa mä voin.....katellaa sit kuka vetelee...kuhan jossai ajellaa eil sil nii välii jos vähän eksytää...theseus, veteleks sä ?
![]()
![]()
Vieläkö on huomiselle joku lenkki suunnitteilla? Jos ei tarvi kukonlaulun aikaan (mun kukko laulaa vasta 9 jälkeen) lähteä liikkeelle niin voisimme velipojan kanssa liittyä seuraan.kaikki ajoseuraa kaipaavatens lauantaina ja sunnuntaina mennää taas...![]()
Paljon onnea koko perheelle.No niin![]()
Uusi motoristi on syntynyt 6.9.2006, 22:55!!!! Poika sieltä tuli ja strategiset mitat on 4100g ja 53cm. Koko perhe voi hyvin!![]()
![]()
![]()
Tulin just Kätilö Opistolta ja olen aika väsynyt mutta en oikein saa unta... Kaikenkaikkiaan olen istunut siellä 17 tuntia... Synnytys kesti 14 tuntia. Piti vaan kirjoittaa tänne.![]()
T. Ylpeä isä![]()
Jos vasta klo 13 ja samapaikka eli vallikallio, sopisiko se kaikillla.kiitos taas kaikille...onneks vetäjätki löyty
ois ollu aika pelottavaa jos mä oisin joutunu vetää
ei tiiä mis oltais oltu...
oli muuten h######n hyvää munkkia,erittäin tuoretta![]()
![]()
![]()
![]()
joo huomen mennää ajeleeavasin tos just punkku pullon...et oisko huomen tärskyt kaheltoista vai yheltä? vallikallion shell vai bemböölen huoltsikka?![]()
![]()
sopii ...huomisen tärskyt edelleen vallikallion shelli 13.00.... nytJos vasta klo 13 ja samapaikka eli vallikallio, sopisiko se kaikillla.
et sää mitää ajokunnos ooMä käyn stadissa ottaas pari ja sit katson et mistä mennään ja koska ... jos ooon ajo kunnossa.