• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa: Final Lap

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä te ny oikeen höpäjätte? Siellähän on mitä mainioin ajosää vielä? Ei lumesta tai jäästä tietoakaan!
062802jumpie_prv.gif
Nahat vaan meni naftaliiniin kun niissä tulee liian kylmä. Ajot sen kun jatkuu niin kauan, että lunta sataa
Kiertävät veitsiä haavassa - mokomat! Mää suuntaan kotilolla Ilomantsia kohden täsä yätä myäten!
confused_orig.gif
biggrin.gif

Voih.....tänään meni fillari naftaliiniin talveksi. Kuinkas tässä pärjää nyt seuraavat puoli vuotta......
bawling.gif

Poistun myös ajovahvuudesta........tosin jos hyviä kelejä riittää niin lähden vaikka kyytiläiseksi........jos joku huolii. Silloin en voi edes hidastella muiden vauhtia
blush.gif
tounge.gif

vieläkös ootte viikonloppuna viimeisen kierroksen lähös heittään...??? Jos ei nyt hirvesti satele ja tie pysyy jäästä vapaana saavun paikalle ....
062802moto_prv.gif

Lenkki on taasen heitetty. Kovin se jää lenkki aika lyhkäiseksi kun ei tuo valo tahdo riittää. Näpitkin jääty ihan kiitettävästi vaikka olikin olevinaan ne lämpimämmät tumput käsissä.
Kivaa oli silti ja mutkiakin oli sopivasti sattunut matkalle. Lopuksi käytiin vielä Myllykukossa kahveella. Kiitokset vaan ajoseurasta.

kiitoksii kaikille
062802jumpie_prv.gif
yllättävän helposti taas vetäjä löyty.kiitos....jarru huokas helpotuksesta
biggrin.gif

ihana ajella syksylläki..puut upeen väriset...ja se "rikas" versio piparkakku talosta oli iiihaaaana..
biggrin.gif

hyvä et virpi 77 osas vaihtaa kaakao pussin(henkilökunta ei osannu) ni saatii kaakaota..
wink.gif

kävin tänää ettii niit lämpölaastareita...eihän niit löytyny ,paitsi apteekista ois voinu tilata 6e pari....en viitti ostaa...sitäpaitsi totesin/todettiin et mul on liian tiukat hanskat sitä varten kylmä....eli huomenna hanskojen ostoon...
biggrin.gif

mitä theseus...sull on pyörä
062802jumpie_prv.gif
mikä pyörä....kyl ois tarkotus viikonloppun ajella ...ellei keli ihan peestä....jens oli ainaki tulos messii...

tänää oli 8 kuskii...sopiva määrä...
smile_org.gif

Niinpä ... äkkiä se lamppu katosi taivaanrannan taakse ..
Muuten oli keli ihan paikallaan .. onhan nyt sentis lokakuun puoliväli jo ohitettu ..
Meitä taisi olla peräti kahdeksan ..
Rock - hyvä oli perusmeininki .. paitsi, että lehmiä ei enää näkynyt ..
Näillä keleillä ne alkaa lypsää jäätelöä pikapuoliin ...
tounge.gif
.. jos ovat ulkona siis ..
Hirnakoita oli kuitenkin ...
smile_org.gif

vieläkös ootte viikonloppuna viimeisen kierroksen lähös heittään...???  Jos ei nyt hirvesti satele ja tie pysyy jäästä vapaana saavun paikalle ....
062802moto_prv.gif
Viimeisen kierroksen??? Älkää nyt vielä laittako mopoja pukille. Tänäänkin tarkeni moottoritielläkin nahoissa; äsken mittari näytti +9. Jos tulee pari kylmempää päivää tai vähän luntakin, niin äkkiä taas jostain tulee lämpöaalto näin kasvihuoneilmastossa. Vakuutukset vaan Pohjolaan ja
sport05.gif
.
Eivätköhän ainakin Jens ja Premier jatka viimeiseen saakka
smile_org.gif
.

jees kyllä oli ihan sopiva lenkki, mulla ei tullut yhtään kylmä...motarilla kyllä painoin 'hiukkasen' verran lujempaa kuin rajoitukset sallii....pääsi nopeasti kotiin..
lauantaina kyllä olis tarkoitus lähteä ajeleen ja sunnuntaina toi pärinähirmu(mikä ei ei saanu vielä nimeä, ideoita?) lähtee nukkumaan...

kaikki puhuvat piipun bileistä, huolitaanko mua mukaan? niin ja koska jos kehtaan kysyä?
confused_orig.gif

Lenkillä kävin minäkin, tosin yksikseni. Hyvä ilma oli ja uusi kypäränäyttö toimii kuin unelma
smile_org.gif

kaikki puhuvat piipun bileistä, huolitaanko mua mukaan? niin ja koska jos kehtaan kysyä?
confused_orig.gif
höpsistä ...tottakai huolitaan
wink.gif
kaik jotka ovat ajaneet mun kaa eli kärsineet...
biggrin.gif
kiitokseksi järjetän bileet...
wink.gif

18.11.2006 lauantaina...

elä elä viitti theseus pitää meit jännitykses.....
wink.gif

käviskö lauantai treffit kolmelta...voi olla et pääsen vähän aikasemmin duunista....?

Lenkillä kävin minäkin, tosin yksikseni. Hyvä ilma oli ja uusi kypäränäyttö toimii kuin unelma
smile_org.gif
nii se sun kauko säädin...
biggrin.gif
no hyvä et se toimii...opiks sä heti tsekkaa siitää....vai harhaileeko katse alas...?
Kyllä sitä oppii kattomaan, toki katse harhailee välillä mutta yleensä kohteena on joku näpsäkkäpeppunen lenkkeilijä siellä tien varressa
biggrin.gif

Ei vaines, kyl tohon hetki menee totutellessa mutta olen kyl tosi tyytyväinen. Toi oikea nopeus (nei mittarinopeus) ja sisällä olevan vaihteen näyttö on perkuleen hyvä.

mitä theseus...sull on pyörä
062802jumpie_prv.gif
mikä pyörä....kyl ois tarkotus viikonloppun ajella ...ellei keli ihan peestä....jens oli ainaki tulos messii...
sittepähän näette......
buttrock.gif

Sotakone 2 ....
wink.gif
biggrin.gif
Hienoa
062802jumpie_prv.gif

Jännä nähdä onko uusi sotakone rykkönen, gikseri, 10r vai kenties joku muu nimeltä mainitsematon hieno suzuki?

Tuus Jassu näyttään sitä sitä kypäränäyttöä Vallikallioon lauantaina. ko. systeemi kiinnostais muakin.

Kiitos seurasta. Löyty ihan kulmilta uusia teitä ;)

Huomenna Suiza tallille, mutta taidan jättää talvi öjynvaihdon vielä tulevaisuuteen....

smile_org.gif
nii se sun kauko säädin...
biggrin.gif
no hyvä et se toimii...opiks sä heti tsekkaa siitää....vai harhaileeko katse alas...?
Kyllä sitä oppii kattomaan, toki katse harhailee välillä mutta yleensä kohteena on joku näpsäkkäpeppunen lenkkeilijä siellä tien varressa
biggrin.gif

Ei vaines, kyl tohon hetki menee totutellessa mutta olen kyl tosi tyytyväinen. Toi oikea nopeus (nei mittarinopeus) ja sisällä olevan vaihteen näyttö on perkuleen hyvä.
toiset vaa kattelee näpsäkkäpeppusia lenkkeilijöitä....ja toiset lehmiä ja puita....
biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif

hyvä et pelittää
062802jumpie_prv.gif

theseus kerro ees väri....kerro ,kerro,kerro...
biggrin.gif

Mä tuun lauantaina teitä moikkaan.........autolla
confused_orig.gif
....kaffelle kuitenkin ja kattomaan Theseuksen uutta sotakonetta.

Viime sunnuntaina pojat epäili että mä olen virittäny ER:n bomberi ajoja varten ja ajelen aina kun muut ei näe keulien ja siksi se kulkeekin vain kuuttakymppiä.........Mistä ne arvasi tonkin
biggrin.gif
tounge.gif
........ja takaratas hitsattu lie mihin.......(näin naisten kesken, en ihan ymmärtänyt mistä ne puhuu
omg.gif
)
Hauskaa niillä oli........
biggrin.gif

Back